10.04.2011

FURLA CANDY BAGS!! ♥

Merhabaaa!! Bugün İtalyan markası Furla'nın ürettiği adı gibi şeker çantalar, Candy Bags'i mercek altına alıyorum. Açıkçası normalde Furla, tasarımlarına çok bayıldığım bir marka değildi, ama bu modellere bayıldım bayıldım!! Rengarenk, transparan, cıvıl cıvıl bu çantalar yaz için mükemmel birer seçim bence. Renkler bunlarla da sınırlı değil, siyah ya da tamamen şeffaf çantası da var :) Ancak Türkiye'de kullanmak biraz cesaret ister diye düşünüyorum. Cüzdan telefon herşey ortada!Aa tam suça davetiye! :)) Şaka bir yana, renkli küçük makyaj çantalarını görünmesini istemediğimiz şeyler için kullanabiliriz, hem de böylece kendimiz de renklerle kombin yapmış oluruz. Bu çantayla ilgili bir şey daha, renklerinin süper olmasının yanı sıra modern ve minimalist şekli de benim kalbimi kolayca çaldı! ♥ Favori rengime gelinceeeee.. Hepsi çok güzel... :) Sanırım benim ilk tercihim kendisi tamamen şeffaf, altında pembe bordür olan olurdu.. Ya da tamamen pembe.. Ya daaa tamamen sarı! :) Çokkk zorr... Peki o zaman çok zorlanmadan işin asıl can alıcı kısmına gelelim. Fiyatları nasıl? Yurtdışında 189-195$ arası değişiyor, Türkiye'de ise şuan 435 TL ve kapış kapış satılıyormuş!.. Satıldığı yerlere gelince, Furla Shop'lar sadece İstinye Park ve Kanyon AVM'lerde mevcut. Markayı incelemek isteyenler FURLA'ya tıklayarak resmi siteye ulaşabilir. Bu şekerleri daha yakından ve diğer renkleriyle görmek isteyenler ise, buyrun buradan devam ediyoruz... :)


Hellooo!! We are looking at Italian Brand Furla's Candy Bags today.. Actually, I wasn't interested in very much Furla's designs, until today :) I loved this models!! Colourful, transparent, so lively! I think, they are perfect for summer. There are also different colours except the first photo..


 For example there is a full transparent model..  You have to be a little brave to use this :) But we can use colourful small make-up bags to put all important things (like mobile phones, purses..) in it.. So we can also make our colour combines. One more thing about this bags, beside their super clours, their minimal and modern shapes have stole my heart easily! ♥ If you ask my favorite colouuuurrr... All of them are sooo beautiful... :) I thinkkk, my first choice is the full transparent model with a pink bordure below there.. Or just the pink one.. Or the yellow one!! :) Oh really veryy very hard!.. And we are coming to prices now.. The prices are between 189$ and 195$. If you want to examine the brand or find the nearest shop to you, you can just click the FURLA. By the way, let's see the other colours.. See you soon :)


4 yorum:

  1. Kis versiyonlari da vitrinlerde ama bu kadar keyifli renkler bulamadim arasinda.. ;)

    YanıtlaSil
  2. Lulucum, bence zaten bu çantaları böyle güzel yapan adı gibi şeker olan renkleriydi, tamam transparan olmalaı devrim gibi, ama renkler çekici :)

    YanıtlaSil
  3. bu çantalara ben de bayılıyorum çok eğlenceliler :D
    takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...