19.06.2011

Kivili Yaz Tatlısı - Summer Dessert with Kiwi



Yazın canım renkli şeyler giymek istediği kadar, renkli ve hafif şeyler de yemek istiyor. Bu da yazın yiyecek modası.. Olur mu demeyin, olur :) Bu yeşil tatlı o kadar hafif ve leziz ki, herkese şiddetle tavsiye ediyorum, çok da pratik!! Dr. Oetker sağ olsun :) Sizin de denemenizi çok istediğimden aşama aşama tarife geçelim hemen:

In summer days, as I want to wear colourful, I also want to eat colourful and funny things. So, it's summer food fashion.. It's true! :) This green dessert as delicious as I advice you to eat it definetely! It's also so practical! Thanks to Dr. Oetker :) And there is the recipe of it:



Öncelikle Dr. Oetker antep fıstıklı pudingi, paketin arkasındaki tarife göre pişirip sıcakken kaselere eşit olarak boşaltıyoruz. Pudingin içindeki fıstık parçaları da çok lezzetli, ben ilk defa denedim fıstıklı pudingi ama bundan sonra sık sık mutfağıma misafir edeceğim sanırım. :)

Firstly, cook the pistachio puding according to recipe on the back of the package, and pour it into bowls. This was my first try of this pistachio puding, and it was really delicious. I think I will often cook it. :)


Dilimlediğimiz kivileri birer dilim olarak soğumuş pudinglerin üzerine diziyoruz.

After slicing the kiwis, put them down on cooled pudings.


Yine Dr. Oetker kivili-yeşil elmalı jöleyi paketin arkasında tarif doğrultusunda sıcak suda eritip, kaselere bölüştürüyoruz.

Melt the Dr. Oetker kiwi-green aplle jelly with hot water according to recipe on the back of the package again, then pour them on the puding equally.


Daha sonraaa, tatlımızı soğumaya bırakıyoruz, oda sıcaklığına gelince de buzdolabına alıyoruz.

Theeen, leave the desserts to cool, when they reach the room temperature, put them in fridge.


Büyük ihtimalle, sizin de jöleniz artacaktır. Onu kare ya da dikdörtgen bir kaba döküp buzdolabında dondurduktan sonra minik küpler halinde dilimleyerek meyve salataları ya da pastaların üzerin lezzetli süslemeler olarak da kullanabilirsiniz. Afiyet olsunnnn! :)

Probably, your jelly will be more than you need. Pour it into a square or rectangular shaped bowl. Let them to be solid in fridge, and then you can slice them and put on fruit salads or cakes as a delicious ornament. Bon appetit! :)

6 yorum:

  1. The jelly is so delicious!

    http://inelegancewetrust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. canım benim valla harikasın yarın hemen denicem öpüyorum seni...

    YanıtlaSil
  3. @Adsız, çok teşekkür ederim, beğendiğine sevindim, başka yaz tatlısı tarifleri de hazırlamayı düşünüyorum öyleyse :)

    @Irusja, yes, I really loved the kiwi-green apple jelly, it's so funny when you shake it :))

    YanıtlaSil
  4. zeynep ebru dökmen19/6/11 23:38

    ilk yorumum adsız diye cıkmıs becerememişim ben müzik öğretmenin zeynep ebru :)

    YanıtlaSil
  5. Lunapark Queen19/6/11 23:41

    :)) Aaa hocam siz miydiniz.. Hoşgeldiniz bloguma :) Beğendiğinize sevindim tekrar, şimdiden afiyet olsun, kendinize dikkat edin, ben de çok öpüyorum!

    YanıtlaSil
  6. Cöleeee :)) Dr. Oetker de olmasa bazen pratik şeyler nasıl olcak bilmem :) Bunu da sevdim, yenilesi! :)))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...