29.06.2011

Koleston Foam Hairdye GIVE AWAY! - Koleston Köpük Boya HEDİYE Ediyorum!


Dünkü stil postumda saç rengimle ilgili gelen yorumların üzerine, sizlere ufak bir sürpriz yapmak istedim. Daha önce sizlere Koleston Köpük Boyayı tanıtmıştım hatırlarsanız. Hatırlamayanlar da buraya tıklasın, önce hatırlasın :)   Kendi saç rengimde yeni bir paket Koleston Köpük Boyayı (7.1 Küllü Kumral) aranızdan birine gönderiyorum! 2 Temmuz gecesine kadar buraya yorum bırakan şanslı kişilerden biri fotoğraftaki kutunun sahibi olacak.

Bunun için yapmanız gerekenler ise çok basit:
1-Facebook sayfamızı beğenmek (Bu linkten hemen ulaşabilirsiniz)  
2-Blogumuzun izleyicisi olmak (Solda aşağıda "izle" butonu var, gördünüz mü?) :)  
3- 2 Temmuz gecesine kadar bu postun altına herhangi bir yorum bırakmak..
Haydi bakalım bol şans!!! :)

--------------------------------------------------------------------

After the comments about my hair colour in the yesterday's post, I've decided to make a surprise to you. If you remember, I had intruduce you to Koleston Foam Hairdye. If you don't remember, firstly click this :) I'm sending Koleston Foam Hairdye (on my own haircolour, 7.1) to one of you! Don't forget, you have time to 2nd of July!

What to do to win?
1- Like my Lunapark Queen Facebook Page (this link takes you right there)
2- Follow my blog (you can find follow/izle button left side of this page, below there)
3- Leave a comment below this post.. Any comment.. :)
Good luck to all of you!! :)

6 yorum:

  1. köpüğü ilk defa burda senin tanıtımınla gördüm her renge uygun var mı yoksa tek renk olarak mı satılıyor

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen29/6/11 11:55

    18 tane renk seçeneği var, yani birçok saç rengine uygun aslında. Ama ben burada sadece küllü kumral (7.1) renginde bir paket boya hediye edebileceğim :)

    YanıtlaSil
  3. sanırım köpüğü ben kazandım:)

    YanıtlaSil
  4. Lunapark Queen30/6/11 12:03

    Hahahah, 2 Temmuz'a kadar bekliyoruz :) Başka talip olmazsa boya kesinlikle sizindir :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsini yaptım:) Ablam köpük boya kullandı geçen hafta ve çok memnun kaldı.. Bu giveaway işçin teşekkürler. Bol şanslar bize:)

    YanıtlaSil
  6. Lunapark Queen31/7/11 16:32

    Betush, ilgin ve güzel yorumun için sana çok teşekkür ederim. Ancak bu giveaway geçen ay içindi, 2 temmuz gecesine kadar başvuru yapılabiliyordu ve boyayı zegmusic isimli takipçim kazandı, hatta onunla ilgili de bir post yapmıştım. Çok yakında başka giveaway ler olacak blogumda. Takipte kalmaya devam et ;) ve bol şans!!! xoxo

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...