12.06.2011

My sweet Baby, Bonibon...


Merhabaaa, bugün sizleri bitanecik bebeğim, minik kızımla tanıştıracağım, Bonibon ile buluşmamızın değişik bir hikayesi var aslında. Öncelikle açık yüreklilikle itiraf etmeliyim ki , bir hamster almak ya da sevmek gibi bir düşünce kafamdan 1 yıl öncesine kadar hiç geçmemişti. Hamster benim için bir fareydi.. Ve fare hiç sevilir miydi!?! :) Tabi ki hayır! Amaaa büyük konuşmamak gerekirmiş. Ben küçüklüğümden beri kedi hastasıydım, hala da severim kedileri ama 1 yıl önce bir petshopta çoook sevimli Pomerenian cinsi bir köpek yavrusuna aşık oldum, rüyalarıma filan girmeye başladı o derecede yani :) Ama o kadar hevesli olmam, annemi ikna etmeye yetmedi, tam ikna oldu derken, aksilikler üst üste peşimizi bırakmadı ve ben almaya karar verdiğim cins olan chihuahua ile bir süreliğine (uzunca bir süreliğine) :) vedalaşmak zorunda kaldım. Şimdiye kadar civciv, kaplumbağa, muhabbet kuşu, balık, tavşan gibi bilumum hayvan beslemiş ben, evcil hayvansız bir hayata daha fazla dayanamadım ve hamsterları araştırmaya başladım, önceleri yok yaa dedim bildiğin fare bu.. Sonra birgün kardeşimle gezerken bir petshopta miniminnacık dünyalar tatlısı uçuk sarı renkte bir bebekle karşılaştık, ve hemen bizim olsun istedik. (Evet ben petshopları gezmeyi çok severim :)) Ama kötü şartlarda bakılan ve satılan hayvanlar konusunda da çok hassasımdır, şimdi o konuya girmiyoruz ama daha sonra konuşmamız gerek.. ) Boniş'ialırken erkek diye aldık ama bebekken tam anlaşılmıyormuş, sonradan dişi olduğunu öğrendik. Fark etmedi tabi, başta biraz şaşırsamda, oğlumdu, kızım oldu :) Annem, Bonibon ilk geldiğinde "Bu ne böyle, gözüm görmesin, odandan çıkarma sakın" derken, şimdi "kızım" diyor boynunda gezdiriyor. Aldığımızda kola şişesi kapağı kadardı, şimdi ise 10 cm.i geçti boyu yaramazımın. Peki adı neden Bonibon? Aldığımda bir isim bulamamıştım, kafamda hep müstakbel köpeğim için isimler vardı, bir gün severken kapkara boncuk gözlerine bakıp "Bonibon gözlüm" dediğimi fark ettim, ve ismi bulunmuş oldu. Her gün yeni huylarını keşfettik, her gün bizi yeniden güldürdü şımarık, şimdi 7 aylık oldu cilveli kızım. Tek sorunumuz ortalama ömrünün 3 yıl olması :( Bana düşen elimden geldiğince onu en mutlu hamster yapabilmek, güzel yaşam şartları sağlayabilmek, övünmek gibi olmasın ama başarılı da sayılırım aslında bu konuda:) Bonibon'un huylarını ve yaptıklarını anlatmam için başka bir post hazırlamam gerek, yoksa akşama kadar yazarım ben böyle.. Görüşmek üzere :)
Not: Son dört fotoğraf Bonibon'un bebeklik halleri :)



--------------------------------------------------



Hello!! Today I wanna intruduce you to my sweet baby Bonibon.. She is the one, my cute darling.. :) It was a lovely story that we met with Bonibon. Firstly I have to confess that, I have never thought about feeding a hamster until last year. It wasn't a kind of animal for being good pet for me. But I am ashamed now about this ideas.. :) Actually since I was a child, I am a cat lover! But last year, while me and my brother were travelling around petshops I saw a Pomeranien puppy, And I loved it so much! I also dreamed it! :) But it wasn't gone well, my mum didn’t let for permission.. So I couldn't buy a chihuahua.. Therefore I started to collect information about hamsters.. Then finally I saw Bonibon in a petshop.. It was a really brillant moment! She was so small and pretty, light yellow sweet baby! I had impressed so much, so of course adopted it :) Now, we are so happy with her.. I just want to make her the happiest hamster in the world.. And I think I am good at it.. :) There is just one bad thing about her.. Hamsters’ avarage life time is 3 years.. And Bonibon is 7 months old now.. I don't want to lose her ever.. :( If you ask met that why her name is Bonibon.. Bonibons are a kind of colourful candies here.. So one day I noticed that when I was giving love her, I said "my sweet Bonibon eyes" Her eyes like bitter chocolate candies :) Every day she prepares different surprises for me, every day she makes me laugh very much.. Life is really great with her :) One day I will tell you about her different behaviors and temperaments, sorry to can not write about them now because of this post is being sooo long... :) See you.. :)
PS. Last four photos are from Bonibon's baby ages.. :)












2 yorum:

  1. Isırırım hee ben bunu =))

    YanıtlaSil
  2. Rococosh,Yumuşacık kuzu tavşan gibi bir şeyy gerçekten tam ısırmalık :) Ben öp öp doyamıyorum :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...