28.06.2011

My first outfit post from Agva - İlk stil post'um Ağva'dan.. :)


Artık bloguma kendimden de birşeyler katmanın vakti geldi diye düşünüyorum. İşte size ilk stil postum! (Giysilerin markaları hemen aşağıda) Beni tanımayanlarla da tanışmış olalım. :) Bu fotoğraflar Ağva'da yetenekli kardeşim  tarafından çekildi.  Ağva o kadar pozitif ve yeşil bir yer ki şimdiden özledim. Öyle ki yakında orada çektiğim fotoğraflarla ilgili bir post da hazırlamayı düşünüyorum. Ne dersiniz? :) Yorumlarınızı bekliyorum...

---------------------------------------------------------

I think, it's time to add something from me. It's my first styling post! So, we know each other now.. :) These photos have taken by my talented brother at Agva. It's really very positive and natural green place, I miss it.. I also think about making a post with the nice photos I took there. What do you think? :) Waiting your comments...

Tişört / T-shirt = H&M
Hırka / Cardigan = Stradivarius
Pantolon / Pants = Stradivarius
Botlar / Boots = Chick & Fit
Çanta / Bag = Zara
Küpeler / Earrings = H&M
Bileklik / Bracelet = Bershka
Gözlük / Sunglasses = Gucci
Şapka / Hat = H&M


         





11 yorum:

  1. Love you t-shirt!! And the black and white look is great on you!!!Thank you for your sweet comment!!
    Come back soon, I'll be waiting for you!!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Fabrizia, I'm really happy to meet you :) I'll visit you soon again.. And thanks for your nice comment :)

    YanıtlaSil
  3. bu sıcakta da çizme :/

    YanıtlaSil
  4. Lunapark Queen28/6/11 22:10

    :)) İyi bir noktaya parmak bastın Adsız! Fotoğraflar Mayıs sonunda güneşli-serin bir günde çekildi, hırkadan da anlaşılıyor.. Ha bir de doğa yürüyüşü biraz çamurlu oluyor, tedbirli gittim :) Fotoğrafları da anca ekleyebildim.. Teşekkürler yorum için ;)

    YanıtlaSil
  5. canım benim çok hoş olmuşsun saçlarının rengini de çok sevdim...

    YanıtlaSil
  6. Lunapark Queen28/6/11 23:05

    Çok teşekkür ederim :) Saçlarımın rengini yaz için biraz açmayı düşünüyorum.. Ne dersin? :)

    YanıtlaSil
  7. u r so coool =)ayrıca kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz yok bu havada şu giyilmez o havada bu giyilmez artık doğa değil hayatlarımızı şekillendiren klimalar ve hatta keyfimiz =) eğer sen o çizmelerin içinde mutluysan onların mevsimi olmamalı moda maraba zihniyetiyle şekillenmemeli özgür ruhların ince zevklerinde oluşmalı hıh
    Ps: LQ saç rengini açma yaa güzel öle ben çok sevdim =) =)

    YanıtlaSil
  8. hepsini çok yakıştırmışsın canım birbirine çok güzelsin...evet bence de saçlarının rengi çok güzel ve çok canlı gözüküyorlar....

    YanıtlaSil
  9. Lunapark Queen28/6/11 23:25

    Rayiha :))) Senin gibi düşünüyorum ama herkese saygı duyuyorum, bakış açısı.. Birlikte gelişeceğiz işte, paylaşarak.. :)Thank you very much!

    Farfield, gerçekten mi! :) Bunları sen mi söylüyorsun yoksa özgür ruhlu kıvırcık, çikolatalı makarna saçların mıııı?? :))Özledimmm!

    YanıtlaSil
  10. zümracım rengini acma bütün olarak ama belki aralara ışıklar katabilirsin bu şekilde de güzel...

    YanıtlaSil
  11. Lunapark Queen29/6/11 11:59

    Zegmusic, teşekkür ederim :) Ben de aynen öyle ışıltılar, gölgeler düşünüyorum zaten..

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...