13.06.2011

SARI ENERJİ! - YELLOW POWER!

         

Sarı bu yazın lider renklerinden olmasının yanı sıra benim için de çoook çekici.. Yakınlarım bilir, bu yaz hardal - sarı tonlarda ne görsem yapışıp kalıyorum :) Hatta, benim yüzümden rüyasına(ya da kabusuna) sarı bir çanta bile giren oldu(!) Hani Mudo ile ilgili yazdığım posttaki sarı çanta!! :) Ayıca sarının süper bir enerjisi olduğunu düşünüyorum ben, canlandırıyor, içimde güneş etkisi yaratıyor, ısıtıyor.. Sanki yeni tanışıyormuşum gibi, yukarıdaki fotoğrafa bakınca bile içimde birşeyler kıpırdıyor.. :) Özellikle ojede süper süper!! Sarı, seni bu yaz daha çok seviyorum!

-------------------------------------------------

Although the yellow is one of the leader colours of this summer, it is so charming for me.. My close friends know that, I am stucking when I see a yellow - ocher item :) Even one of them had seen a dream ( or maybe nightmare) about a yellow bag because of me(!) Do you remember the yellow bag in my Muda post? It's that bag!! :) I also think yellow has a super different energy, it makes me live, creates the sun effect, warms me.. Like a new meeting, while I am staring the photo above, I'm feeling really nice.. :) Especially, yellow nail polishes are my super favourite!! Yellow, I love you  much more this summer!











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...