26.06.2011

Sephora Sadakat Kartı - Sephora Card




Dün bahsettiğim gibi Sephora'ya gitim ve indirimden o dudak kalemlerinden aldım. Kaç tane aldığımı söylemek istemiyorum. :)) Ayrıca pudra ve ışıltılı pembe far seti aldım. Keyfimin ne kadar yerinde olduğunu dünkü postu okuyanlar anlamıştır. Dün alışverişimi öderken kasada Sephora Sadakat Kartı ile tanıştım. Herhangi bir zamanda yaptığınız alışverişler toplamı 300 TL yi bulduğunda gelsin puanlar indirimler, kampanya haberleri... Önce white kartı alıyorsunuz, 4. alışverişinizde ise black karda geçiyorsunuz, artık tam bir vip oluyorsunuz yani :) Üstelik hiçbir kart ücreti ödemeden.. Son olarak da Jennier Aniston'ın bu yıl Sephora ile işbirliği yaparak çıkardığı parfümünü anlattığı bir video ekliyorum aşağıya. Ben bu kadını hep çok sevimli bulurum, tatlı tatlı anlatmış, keyifli seyirler... :)

----------------------------------------------------------------------

As I said yesterday, I went to Sephora and bought that lip pencils. Sorry, I can't say how many I bought :) I also bought pink shimmery eye shadows and poudre. If you've red yesterday's post, you know how I'm happy now. While I was paying my shopping, I noticed the sephora card there. It's a new thing, if you buy products for total 150 euros anytime, you can get lots of advantages, discount news, gifts.. Firstly, you can take white card, and after you had 4. shopiing with white card, you can take black card. Black card is really VIP!! :) And it is totally free!! Lastly, I wanted to add the video of Jennifer Aniston's perfume. It's a collaboration between she and Sephora. I always like this woman. How sweet she tells the perfume here.. Enjoy with the video... :)


         

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...