29.06.2011

Zara İndirimi / 2011 Yaz - Zara Discount / 2011 Summer



Günde 2 post yazmak pek adetim değil, ama bu tam bir flash haber!!!  :))

Veeee beklenen an geldi!! Sonunda Zara indiriminin tarihi belli oldu! 1 Temmuz Cuma günü Zara'da buluşuyoruz! :) Ben sabahtan Town Center ve Capacity Zara'da olacağım. Belki karşılaşırız :)

------------------------------------------------------------------------

You know, I usually don't make post twice in a day, but this is really urgent!! :))

Andddd it's time for Zara discount! Finally!! 1st of July, on Friday, We'll meet at ZARA! :) I will go Town Center and Capacity Zara.. (In Istanbul of course :) ) If someone of you in Istanbul on Friday, maybe we can meet! :)

4 yorum:

  1. heycanla bekliyorum yarın seçeceğin güzel şeyleri :)

    YanıtlaSil
  2. % kac gibi bi indirim yapıyolar. Mesela geçen indirimler % kac üzeriydi ?

    YanıtlaSil
  3. You have got an amazing blog!! Visit also my blog:

    http://melamusings.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Lunapark Queen29/6/11 21:58

    Thank you Mela, I'll visit you soon :)

    Farfield, ben de merak ediyorum, gerçi gözüme kestirdiklerim var önceden :)

    Adsız, indirim %50'ye varan şeklinde olacak diye biliyorum.

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...