2.07.2011

Favori Dizilerim - My favourite Tv Series



Önceliklee herkese güzel haftasonları! Bu cumartesi benim en iyi dostlarım laptop'ım ve dizilerim.. Çünkü klimalar yüzünden benim bu çıtkırıldım bünyem biraz soğuk almış durumda ve ben de dış dünyayı sanal ortamdan takip eder haldeyim, maalesef :) Hava da inadına güzel gibi.. Siz benim yerime de gezin bu haftasonu en iyisi.. Ben de dizilerimin eksik kalan bölümlerini izleyeyim elimde meyva çayım ve selpaklarımla :) Hazır yeri gelmişken bugün sizi takip ettiğim dizilerle tanıştırmak istiyorum.. Her dizideki favori karakterimi de resimlerin altına ekliyorum. Bu arada ben genel olarak romantik-komedi sever bir insanım, ama farklı şeyler denemeyi de severim tabi aşağıda da gördüğünüz gibi.. :)  Aranızda bu dizileri izleyen var mı? Ya da başka önerileri olan?? Yorumlarınızı bekliyorummm :)

----------------------------------------------------------------

Firstly, I wish a great weekend for everybody! For this saturday, my best friends are my laptop and my tv series.. Because of air conditioning machines, I caught cold.. So I'm staying current with virtual world, unfortuanetely :) And the weather looks good against to me.. Have a good weekend for me too :) I'll watch missing parts of my tv series with fruit teas and some napkins in my hand :) So, it's time to intruduce you to my favourite series, and I'm adding my fav. characters below the posters. Actually, I'm a romantic-comedy lover person, but of course I also like to try new things, like you see below there.. :) Is there anybody of you following these series? Or another proposals?? Waiting your commentss :)

Desperate Housewives - Gabriel Solis

Gossip Girl - Serena Van Der Woodsen / Blair Waldorf / Chuck Bass

How I Met Your Mother - Barney Stinson :)

No Ordinary Family - Stephanie Powell - Katie Andrews

Love Bites - Annie Matopoulus

Smallville - Clark Kent - Lana Lang

True Blood - Sookie Stackhouse - Eric Northman
The Vampire Diaries - Damon Salvatore - Katherine Pierce

South Park - Eric Cartman - Ike Broflovski

Sponge Bob - Patrick

6 yorum:

  1. Cuppygirl2/7/11 15:54

    Ben de Barney'e ve Damon Salvatore'a bayılıyorum! <3

    YanıtlaSil
  2. aaaaa bu diziler benimde beğendiklerim )))

    YanıtlaSil
  3. Lunapark Queen4/10/11 21:49

    Bu aralar yeni bir diziye merak saldım kızlar, çook eskilerden, çoook nostaljik.. Mesleğime de uygun.. Çok ipucu verdim, bilin bkalım hangisi :)

    YanıtlaSil
  4. Sponge Bob !! Hastasiyimmmm :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...