24.07.2011

A Caramel & Turquoise Style Story - Karamel & Turkuaz Bir Stil Hikayesi

Selammm! :) İşte size yeni bir stil postu.. Kahverengi - turkuaz, ya da leopar - turkuaz uyumuna her zaman varım. (Ama fuşya - leoparı hiç sevmem mesela (: ) Dün de Harry Potter'ın son filmini izlemeye çıkmadan önce sevgili fotoğrafçım Dağcan'la birkaç kare çekelim dedik, sonra bir baktık kendimizi kaptırıp baya birşeyler çekmişiz.. :) Sizinle de paylaşmak istedim.. Karamel kahve elbisem H&M, kemer neredeyse 4 yıllık ve Zara, bileklik Yargıcı, küpelerim Accessorize ve ayakkabılarım Zara.. Çekimlerde bana eşlik eden ve son fotoğrafta görünen Spremberg Kovboyuna ve fotoğraflar için yetenekli Dağcan'a çokkk teşekkürler.. Yorumlarınızı bekliyorum.. :)

Not: Bu aradaaaa.. Film güzeldi bence, finale yakışmış.. :) Sizce?
----------------------------------------------------------------
Hiiiii! :) Here is a new style post from me.. I'm always in brown-turquoise and leopard-turquoise matches.. ( But not fuchsia-leopard! ) Yesterday, my brother and me decided to go to the final movie of Harry Potter.. But before the going out, he wanted to take some photos of me and then we couldn't stop.. :) So, I want to share them with you.. My caramel brown dress is from H&M, the belt is nearly 4 years old and from Zara, the bracelet is fromYargıcı, my earrings are from Accessorize and the shoes are from Zara.. Special thanks to Spremberg Cowboy who accompanied to me with love.. And thanks to talented Dagcan for the photos of course.. Waiting your comments.. :)

PS. In my opinion, the movie was cool for the big final, I liked it :) You?













13 yorum:

  1. Herzamanki gibi çok tatlısın cnm,postlarının devamını bekliyorumm...

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen12/8/11 23:53

    Teşekkür ederim... :)

    YanıtlaSil
  3. Lunapark Queen4/9/11 15:43

    @Kitapkolik, süpersin, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  4. blogunda en sevdiğim post bu oldu bende daha önce görmemiştim, tebrikler:)

    YanıtlaSil
  5. Modaala, teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  6. heyyy ben bu postu kaçırmışım çok beğendim, çok tatlı görünüyosunn :)

    YanıtlaSil
  7. saçlarına bayıldım canım harika ama harika gözüküyorsun bayıldım imrenerek kıskanarak izledim resimlerini ayakkabılaına bittim zaten harika gözüküyor senin o güzelim nefis ayaklarında gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederimmmmm :) :*

      Sil
  8. muhteşem ötesi, bu nasıl bi güzellik ya. bence elbise öylece kalsa hiçbir şey ifade etneyecekti; sen giyince güzelliğin anlamı çıkmış ortaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy harika bir yorum, çok teşekkürler :))) Elbise basic bir elbise gerçekten ama dar olduğu için vücutta güzel şekil alıyor :)

      Sil
    2. münzevi9/2/14 09:33

      her vücutta o şekli alacağına inanmıyorum, yine senin farkın yani...

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...