4.07.2011

CHANEL - 2011 Yaz Makyajı - 2011 Summer Make Up / Les Fleurs D’ete


Chanel'in bu yaz için tasarladığı makyaj stilini çok sevdim. Çok doğal, sıcak, renkli.. Tam yaz... Tırnaklarda sarılar, pembeler, naturel tonlar, dudaklar ışıl ışıl pembe şeftaliler.. Gözlerde renklendirilmiş yumuşak dumanlı ifadeler ve yüzümüzde bronz pembe ışıltı.. Yaz için daha hafif daha ideal nasıl olur bilmiyorum.. Ürünler Sephora'da satışta.. Hmm anladım, biraz tuzlu diyorsunuz.. Ee en azından esinlenelim ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------

I loved the Chanel 2011 Summer Makeup Style. Very natural, hot, funny.. It's summer!.. Yellows, pinks and natural colours are on nails, pinks, corals and peachies are on lips... More coloured, soft smokey eyes.. And finally pink, bronze, fresh colours on faces.. I can't think a better thing for summer.. You can buy them from Sephora Stores.. Ok, I understood.. You're thinking about the "prices" :) So, let's have some inspiration! ;)




6 yorum:

  1. burda sephorada acayip indirimler başladı ama ben anlamam ki makyajdan makyaj malzemesinden keşke burda olsan da birlikte baksak ben de öğrensem. özel istediğin bişi varsa bakayım ben burda ismini falan söylersen...

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen6/7/11 10:31

    Canım benim, Sephora burada da şu ara oldukça indirimli, ben de aldım birşeyler. Çok teşekkürler düşünmen bile yeter :) Ama not: Senin göz makyajı temizleyicisine ihtiyacın varsa, Sephora'nın iki renkli bir ürünü var çoook başarılı.. İndirimdiyse kendine bir tane al kesin :) <3 ;*

    YanıtlaSil
  3. yahu göz makyajı yapmıyorum ki temizleyicisine ihtiyacım olsun :)) önce kullanabilceğim bir kaç ürün söylemen lazım..ya ben tenime uygun ama böyle doğan gözükecek bir fondoteni nasıl seçebilirim.hep alıyorum kendimden koyu korkunç oluyo hiç kullanmadan atıyorum :( hahah danışma masası gibi yazdım bloguna ama hep takip ediyorum sana sorayım bari dedm..

    YanıtlaSil
  4. Lunapark Queen6/7/11 23:40

    Hahaha süpermiş ilk cümlen :) Eskiden kalem fln çekerdin ya :) Fondöteni seçerken elinizde deneyin derler ama her zaman olumlu sonuç vermiyor. O yüzden en iyisi Mac gibi elemanlarının makyaj eğitimi aldığı kozmetik shoplara gidip orada denettirmek.. Bu işte Mac baya iyi, ürünleri de çok güzel hem.. Onlar zaten doğru rengi hemen bulur :) Kesin vardır orada Mac, var mı?

    YanıtlaSil
  5. ben hep elimde deniyodum belki de o yüzden hep koyu alıyorum. bi daha ki sefere yüzümde deniyim bari.malesef bizim burda mac yok bi tane italyan markası var kiko diye bi de itstyle diye bir marka var ama hiç girip bakmadım nasıl diye anlamadığım için ama yakında senin blogun sayesinde yavaş yavaş anlamaya başlıcam...

    YanıtlaSil
  6. Lunapark Queen7/7/11 20:21

    Aaa Kikoyu biliyorum! Almanya'dayken orayı gezmiştim baya, hatta füme rengi bir göz kalemi almıştım, bir de koyu lacivert simli bir far almıştım.. Dokusu çok güzel ikisi de yumuşak, hala keyifle kullanıyorum. Kikonun fiyatları da çok uygundu hatırladığım kadarıyla. Diğer ürünlerinin kalitesi nasıl bilmiyorum ama ben aldıklarımdan memnunum, bir dene istersen güneşimm.. :*

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...