29.07.2011

Day's Mood - Günün Modu



Ben herzaman uyandığımda nasıl hissediyorsam o gün öyle giyinirim. Önceden hazırlamak pek bana göre değil, bunun dezavantajını da yaşarım tabi zaman zaman :) Ama spontane seçimlerin, o anki ruh halimi daha iyi yansıttığını ve daha çok "ben" hissettiğimi düşünüyorum. İşte bugün de sizi, günün ruh halini anlatan bir kombin hazırladım. Stil defterinden de sayfayı koparıp ekrana yapıştırdım.. :) Naturel renklerde spor şık giyinmek, fotoğraf makinemi alıp bir festivale filan kaçmak istiyorum bugün..

Not: Saate bayıldım, Asos'tan.. Ve fotoğraf makinesi.. Süper tasarım, Nikon..

-------------------------------------------------------

I always wear like how I feeling when I woke up.. It's not for me that preparing them before the day.. Sometimes, I can see disadvantages of it too :) But, I believe that, the spontaneus picks show my daily mood more realistic, and it makes me feel like "more me" Here the today's mood combine for you.. I've chose all the pieces and picked the page from my style book.. :) Then pasted it here!. In natural colours, sport&chic style..  Today I want to take my photo mac. and go to a festival or someone like that..

PS. I loved the watch, from Asos... And the photo machine.. Brillant design, Nikon..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...