30.07.2011

Happy Birthday to Jun!



Bugün benim için özel bir gün! Bugün en eğlenceli arkadaşlarımdan birinin, blogumun başarılı fotoğraflarının arkasında yatan ismin, yanii tatlı kardeşim Dağcan'ın doğumgünü!! 20 yaşına bastı! Aslında bugün bizim için çok yoğun bir gündü, oradan oraya koşturup durduk :) Hatta Dağcan şu saatlerde Fanta Gençlik Festival'inde Tarkan izliyor.. O'nun enerjisi hiiiç bitmez zaten, hiiiç de bitmesin! :) Ama arada mini bir kutlama yapmayı da ihmal etmedik tabi.. İyi ki varsın canım benim, herşeyin en güzeli senin olsun.. Seni çooook seviyorum!

-------------------------------------------------------------

It's a very special day for me! Today is birthday of one of my funniest friends, the name behind the great photos of my blog, my sweet brother, Dağcan!!! :) He is 20 now! Actually today is a very busy day for us, we run from one place to another :) After all of them, Dağcan is at concert of Tarkan now... His energy level never gets low, and I wish it'll be like that everytime.. We had a mini celebration too.. Sweety, So glad to have a brother like you, you deserve the best.. I love youuu!






1 yorum:

  1. Eveeeeeeeet öncelikle blogger üyeliğm olmadığından anonim olarak yazıyorum ( evet utandım şuan hemen blogger a üye olmalıyım ) canım junum ablam lunaparkım queen im. seni çok seviyorum herzaman desteğimi esirgemiyceğim insansın. cansın teksin iyiki varsın muah <3

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...