9.07.2011

Lunapark Queen's on Holiday for a week! - Lunapark Queen 1 Haftalığına Tatildeee!

         
Merhabalar! Ne mutlu ki sonunda tatil zamanım geldi! Geçen yaz kuzenimle çok güzel bir Ege Akdeniz tatili yaptık, karış karış gezmedik yer bırakmadık.. Gezdiğimiz yerlerin hepsi çok güzeldi ancak bir yer vardı ki beni benden aldı.. Fethiye.. Ölüdeniz'iyle.. Kayaköy'üyle.. Kelebekler Vadisi ile.. En yakın zamanda tekrar gideceğim diye kendime söz vermiştim. Çok şanslıyım ki bu yaz sözümü tutuyorum :) Bir haftalığına buralarda olamayacağım, blogumu güncelleyebilmem bulunduğum yerde mümkün olmayacak malesef.. :( Ama dönüşte süper fotoğraflarla geliyorum. Hatta sizler için bazı sürprizlerim de olacak.. Ben yokken yapılacaklar: 1-Kendinize iyi bakın 2-Güzel bir şarkı dinleyin 3-En sevdiğiniz yemekten yiyin 4-Beni özleyin :) Sizi geçen yaz çektiğim ve yer aldığım Fethiye-Antalya fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum...

NOT: Edaaa, keşke burada olsan, sığamıyorum bavulaa.. :))

---------------------------------------------------------------------------------

Helloo! I'm so happy cause of the time is Holiday for me now! We've had a very nice Aegean - Mediterranean Tour with my cousin last year.. We've travelled every point.. Everywhere was so beautiful, but one place made me speechless.. Fethiye... with Oludeniz... with Kayakoy.. I loved there!! I had promised myself about visiting there again.. I'm very glad to have chance to do that this summer! :) I won't be able to be here for one week, it's not possible to make new posts from there.. :( But I will come back with new super photos! I will also have some surpises for you.. To do list when I'm not here: 1-Take care yourself 2-Listen a good song 3-Eat your favourite food 4-Miss me :) I'm leaving you alone with Fethiye-Antalya photos from last year....













8 yorum:

  1. Lunapark Queen9/7/11 10:37

    EDAAAAA!!!! Keşke burada olsan! Bavuluma sığamıyorum... :))

    YanıtlaSil
  2. ahaha üzümüm uzunlamasına koy sığarlar katlı katlı koyma aç hepsini öyle koy :)) sığarsın ben sana güveniyorum :))
    Hadi bakalım iyi tatiller iyi eğlenceler.Resimlerini,maceralarını bekliyorum.Macera diyince sanki survivora gidiyomuşsun gibi oldu ama biliyorum ki nerde macera gelir seni günlük hayatta da bulur o yüzden gelince anlat çok öpüyorum..iyi tatiller :)))

    YanıtlaSil
  3. Lunapark Queen9/7/11 11:28

    Valla bavul yapmayı senden öğrendim, ayakkabılar alta konulur, böyle kat kat yapmadan açık açık serilir.. Benim eşyalarımın yarısını sığdıramadığım bavula, sen hepsini koyuyordun bir de neredeyse beni de alacak kadar yer kalıyordu :) Hayranım sana.. Bu arada bir çeşit sanat kampına gidiyorum, yani işin içinde hafif bir Survivor durumu var :) Bakalım nasıl olacak.. Çooook öpüyorum seni!! Not 2: Çok özledim :(

    YanıtlaSil
  4. heheheh bavul yapmak ne ki asıl sen bana gülmeyi, mutlu olmayı öğrettin :)) hmmm hadi ya e çok güzel hem değişik bir şeye katılacaksın hem de gitmek istediğin yerde fethiye'de süper..olur olur çok güzel olur iyi eğlenceler şimdiden.Ben de çoook öpüyorum canm benim ben de seni çoook özledim ama :( yapma gönüller bir olduktan sonra onca seneden sonra üzülmeye lüzum yok :))) divertiti, buon viaggio :))

    YanıtlaSil
  5. I love the outfit! It's so cute!

    http://inelegancewetrust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Hello cutie ^_^
    I like your blog, really cute and this post is awsome<3 Check out my blog and if you like follow me please, cutie <3

    Have a nice day ♥

    http://fmum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Lunapark Queen17/7/11 11:30

    Irusja, thank you so much! :)

    Coop, thankss!! I'll check yours too ;)

    Keep following! <3

    YanıtlaSil
  8. Really good article. Highly recommended.
    Look into my page : Agadir

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...