23.08.2011

Day's Mood - Günün Modu


İşte bugün tam olarak nerede olmak ve ne giymek istediğim.. :) Evet, bir plajın kokoşu olmak istiyorum :) Aslında plajda kokoşluk pek benlik birşey değil.. Böyle bir ortamda süsü püsü bırakıp denize atlamak istiyorum genelde. Ama bugün hazırladığım görseldeki gibi pareo elbisemi, gözlüğümü ve küpelerimi takıp takıştırıp plaj yürüyüşü yapmak istiyorum sadece :) Bu yüzden de stil defterimden kopardığım bu sayfayı sizlerle paylaşıyorum.. :) Ayrıca bu yaz şansıma hep taş plajlarla muhatap oldum, bu sefer kum plaj istiyorum, o kadar istiyorum ki kumdan kaleler bile yapabilirim! :)

------------------------------------------------------

Here are exactly where I want to be and what I want to wear today.. :) Yes, I wanna be pompous of a beach :) Actually, it's not for me so much.. When I see a place like this, I usually forget about being florid and just wanna jumping to sea. But today, as you in the my design above, I wanna wear the beach caftan, sunglassses and earings and just having a beach walk :) So, I'm sharing the page of my style book with you.. :) By the way, I always met with beaches to be all covered by stones, so I wanna be in a beach with sand.. I want really so much as I can even make sandcastles! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...