20.08.2011

Feeling Nostalgic...



Niye bilmiyorum ama bu aralar kendimi çok nostaljik hissediyorum.. Kafamda 70'lerin 80'lerin unutulmaz şarkıları çalıyor. Önce Abba'dan geliyor Mamma Mia, sonra Eagles'dan Hotel California.. Sonra en sevdiğim eski filmlerin müzikleri.. Gözümü kapadığımda ise Audrey Hepburn, Brigitte Bardot ve Marilyn Monroe geçiyor salına salına... Yüksek bel etekleri, apartman topukları, kolsuz atletleri, uzun çorapları, kocaman şapkaları, tek parça elbiseleri veya desenli pantolonları ile.. Aslında o zamanların modası, günümüz modası ile o kadar benzerlik gösteriyor ki, giysilere karşı büyük bir nostalji hissedemediğimi itiraf etmeliyim, ancak fotoğraflar siyah beyaz ise  o zaman gerçek duygu bana geçiyor, tabi saçlar makyajlar da kendini hemen hissettiriyor.. :) Bu yüzden bu ara siyah beyaz ve sepya tonlarda fotoğraflar çekmeye bayılır oldum.. Makinemin normal modu siyah beyaz oldu bile diyebilirim :) En iyisi ben bu akşam Blake Edwars'tan Breakfast at Tiffany's i tekrar izleyeyim.. Ardından da Alfred Hitchcock'tan The Birds'ü.. Bu arada size de sormak istiyorum,  ben bu ara kendimi o siyah beyaz dönemlere ait hissediyorum, sizin de  arada bir kendinizi başka dönemlere ait hissettiğiniz oluyor mu? :)

------------------------------------------------

Although I don't know the reason, I feel so nostalgic nowadays.. Unforgattable songs of 70s 80s are playing in my mind. First, Mamma Mia from Abba and then Hotel California from Eagles... After that most loving old movies' musics.. As I closed my eyes, Audrey Hepburn, Brigitte Bardot and Marilyn Monroe are walking with a swing... With high waisted skirts, high heels, strap blouses, long socks, huge hats, one-piece dresses or patterned pants... In fact, I should confess that I can't miss the clothes of that times, due to similarity of todays' fashion and the ex times'..  Only when the photos are black&white, I can really feel it..  Of course, hair and make up styles also make the difference.. :) Therefore I love taking photos in b&w or sepia colours :) After all I've decided to watch the movie of Breakfast of Tiffany's from Blake Edwars again, and then The Birds from Alfred Hitchcock.. By the way, I feel like I belong to these B&W times nowadays and I'd like to ask you: "Do you also feel like you belong to another times? :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...