23.08.2011

Funny Office Style



Dikkatli olanlar anlamıştır.. :) Smokey Make Up Postunu hazırladığım gün makyajımı silmeye kıyamadım ve giyinip bütün gün böyle gezdim :) Geçen cumartesi olmalı.. Hatta ilk fotoğrafta göründüğü üzere, yine bir alışveriş merkezindeyim :) Ama bu sefer kendim için değil, gerçekten! :) Yakınlarım için fikir beyan ediyorum sadece :) Bakın nasıl da masum masum oturmuşum :)) Bu arada boynumdaki fuları birkaç yıl önce bir pasajdan aldığımı hatırlıyorum.. Geri kalanlara gelincee:

Gömlek: Herry
Etek: Stradivarius
Ayakkabı: Kemal Tanca
Kolye: Accessorize
Bilezikler: H&M
Çanta: De Vib
Küpeler: Teyzemin hediyesi

----------------------------------------------------------

If you are carefull, you've noticed that.. :) The day I prepared Smokey Make Up Post for you, I was unable to spare it :) So I was with it all day :) I think it was last saturday.. As you see on first photo, I'm in a shopping centre again :) But, this time was not for myself! I swear! :) I was just giving some hints to other people.. :) Look that! How blameless I am in first photo :)) By the way, I remember that I had bought the scarf on my neck from a local shop a few years ago..  If you ask the rest of them:

Shirt: Herry
Skirt: Stradivarius
Shoes: Kemal Tanca
Necklace: Accessorize
Bracelets: H&Ö
Bag: De Vib
Earings: Gift from my aunt
























18 yorum:

  1. başarı budur !

    YanıtlaSil
  2. @Adsız, beni çok heyecanlandırdın :)))

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler, ben de severek kullanıyorum :) Uzun sapı da var aslında ama burada kullanmadım..

    YanıtlaSil
  4. I'm wearing the same nail enamel as yours..like your bag most, cheers

    YanıtlaSil
  5. @Alessia, our sweet ladybugs! :) Yayyy! The bag's day :) Thankss!!

    YanıtlaSil
  6. çantana bayıldımm.çoook güzel herşey yahu. çok da yakışmış..

    YanıtlaSil
  7. Wow! You look so elegant. You might want to check out LIFO. It's an online hub for girls that let them have their own virtual closet, read and write about latest fashion, beauty and celebrity trends.

    YanıtlaSil
  8. Thank you Joana! I'll check it out!

    YanıtlaSil
  9. Troyalı Helen26/8/11 14:46

    çok güzel kombin bayıldım, fotoğraflar da çok iyi ;) bu blog u şans eseri buldum şimdi her gün bakmadan duramıyorum :)) daha çok fotoğraflar bekliyoruuuz :)

    YanıtlaSil
  10. Beğendiğine çok sevindim Helen! :) Her gün beklerim.. :)

    YanıtlaSil
  11. ben geldim hoşgeldiiim! selammm! evetevet genç bir avukat için başarılı! gerçi malzeme güzel pek de yapılacak bişiii yok:)

    YanıtlaSil
  12. Özge Bayrak, oooo hoşgeldiniz efendim gözümüz yollardaydıı :)) Çoook teşekkür ederim, hele hele böyle eski postlara güzel yorumlar gelince blogumun incelendiğini hissediyorum çok mutlu oluyorum :)) Utandırıyorsunuzzz..

    YanıtlaSil
  13. kombin süper ama gözüm maniküründe kaldı ve bayıldımmm:))) bunun içinde bir post yazabilirsen çok mutlu olurum yaaa:)))

    YanıtlaSil
  14. Moon on, Heheh :) Onun için zaten bir post yazmıştım bak hemen burada:
    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2011/08/ladybugs-on-my-nails-ugurbocekleri.html

    YanıtlaSil
  15. Blogunu yeni keşfetmiş biri olarak ilk yorumumu bu posttan yana kullanıyorum veeeee o göz makyajına bayildigimi söylemek istiyorum! (: genellikle smokey eye makyajlarini biraz ağır bulurum ama sen gayet güzel dengelemissin ve sana çok yakışmış dogrusu. Blogunu çok beğendim, iyiliğe tesadüfen rastlamisim. Belcikadan sevgiler, Merve

    YanıtlaSil
  16. TurquAzria, canımmmm çok teşekkür ederim :) Beçikaya öpücüklerr :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...