1.08.2011

I read a book, my life has changed...



"Bir kitap okudum ve hayatım değişti.." Bu cümleye her zaman özenmişimdir. Mutlaka okuduğum her kitaptan birşeyler alırım, kendimle özdeşleştirir içinden seçerim ruhuma uyanları. Ancak "hayatımı değiştirdi" diyebilmek öyle kolay değil. Diyememiştim ben de.. Ta ki Aykut Oğut'un muhteşem kitabı "Evrenden Torpilim Var" ile tanışana kadar.. Okuduğum en samimi, en akıcı, en faydalı ve en uygulanabilir kişisel gelişim kitabı. Hatta öyle ki "kişisel gelişim kitabı" tümcesinin kendine özgü bir iticiliği olduğunu hissettiğimden bu kalıbı bu kitaba yakıştıramıyorum bile.. Öyle bir güzel yani.. Aykut'la sohbet, kendinle sohbet etmenin zevkine varmayı, davranışlarımızı sorgulamayı, kendimizle yüzleşmeyi sağlıyor. O kadar esprili bir dili var ki, aynı çevrede bir "ebeveyn" olmadığı zaman en yakın arkadaşınızla sohbet ettiğiniz gibi.. :) Bence "herkes", evet abartmıyorum herkes okumalı bu kitabı.. Ayrıca kapağında ayna olan süper yaratıcı ikinci kitabını da aynı zevkle okudum, bitmesin istedim.. Ama bitti :) Umarım çok yakında 3. 4. 5..... ve dahası gelir. Kitabın okuyucularına özel bir de web sitesi var: www.ayrasehri.com Eğer bu yazıyı okuyorsan Aykut Oğut, sana içtenlikle teşekkür ediyorum :)

----------------------------------------------------------------

"I read a book and my life has changed.." I was always emulating this sentence. I usually get something from books I read, I choose my own, in soul identifies.. However, it's not easy to say "ıt's changed my life" And I couldn't say.. Until Aykut Oğut's that great book, "Evrenden Torpilim Var" (I have Universe's Pleasure) met up with.. That's the most intimate, most fluent, most useful and most applicable personel development book I've ever read. In fact, I don't wanna use the "personel development book" sentence because of I believe it has a negative connotation. When I feel the clause is a unique pattern of repelling action of this book. Chat with Aykut, you can chat away to enjoy yourself, to question our behavior, providing ourselves confronting. He got up a humorous language, that the same like, there isn't any "parent" near of you and like you're chatting with a friend when it is closest to :) I think "everyone", yes, everyone should read this book, I do not exaggerate .. In addition, mirror on the cover of the same pleasure that I read the second book, super creative, I wanted never to end .. But it is over :) I hope that very soon, 3 4. 5 .... books income and more. Readers of the book have a special web site at: www.ayrasehri.com If you read this Aykut Ogut, I sincerely thank you:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...