7.08.2011

I ♥ Spring Flowers


Sanırım artık herkes en sevdiğim mevsimin ilkbahar olduğunu biliyor. Bilmeyenler ise buraya tıklayarak bu postu hazırlarken nasıl bir duygu içerisinde olduğumu anlayabilir :) Sıcağın çok sıcak, soğuğun çok soğuk olmadığı ve havaların yeni yeni ısındığı çiçeklerin açtığı, kuşların cıvıldadığı bahar günleri her zaman favorim :) İşte bu yüzden de bu bluzu görünce bayıldım.. Hemen benim olmalı dedim, çok da incecik, tiril tiril.. :) Odamdaki bahar dalları da bana eşlik edince, ortaya bu fotoğraflar çıktı :) Bu arada sandaletlerin de hikayesi ayrı.. Erkek arkadaşım M.nin doğumgünü şerefine giydiğim topuklu ayakkabılarım beni yarı yolda bırakınca yürüyemez hale geldim ve hemen Steve Madden'e girip önümüze ilk çıkan sandaleti aldık :) Ama şimdi keyifle giyiyorum.. Vee yorumlarınızı bekliyorum... :)

Blouse: H&M
Short: Yes, right, Pull&Bear :)
Bracelet: From Kayaköy
Ring: Topshop
Necklace: Topshop
Belt: H&M
Sandals: Steve Madden

----------------------------------

I think, everybody know that I love spring season. If you don't know, click here to understand which feelings I have now :) Hot is not much, cold is not much, and flowers start to open, birds start to tweet.. Spring, my love :) So, when I had seen this blouse, I loved it too.. It must be mine! It has a very fine fabric too.. :) The spring blossoms in my room accompanied me and these cute photos came out.. :) The story of the sandals is also interesting. I wear my high-heeled shoes honor of my boyfriend M.'s birthday but I become unable to walk so we just entered to Steve Madden and bought first ssandals we've seen.. :) But now, I like them.. An waiting your comments... :)

Bluz: H&M
Şort: Evet, bildiniz, Pull&Bear :)
Bileklik: Kayaköy'den
Yüzük: Topshop
Kolye: Topshop
Kemer: H&M
Sandalet: Steve Madden










10 yorum:

  1. the blouse that you're wearing is great!:) and your blog is very nice! great inspirations put in one place:) would you like to follow each other?

    An Interesting Distraction

    YanıtlaSil
  2. canımm kolyen çok orjinal salak esprilere maruz kalabilirsin ama boşver bi de yüzüğün çok güzel.ayrıntılara takıldın diyebilirsin çünkü genel olarak zaten çok güzelsin her şey çok uyumlu .ben de sende gördüğüm uyumları kendimce anlamaya ona göre birşeyler almaya çalışıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  3. Martaaa, thank you so much!! Of course, let's follow each other! :)

    Farfield'cım :) Özledim seni! Kolyeme yapılan espriler: 1-Dedenden mi kaldı? 2-ooo yine mi moda olmuş yaw bunlar çok eskiden vardı 3-Aa artık kimse sana saat kaç diyemiceeek! Şimdiye kadar bunları duydum ama aa ne güzel diyen de birçok kişi oldu :)

    YanıtlaSil
  4. bloğunu çok beğendim kendimede beklerim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim :) Tabi ki gelirim :)

    YanıtlaSil
  6. Thanks for the compliment/comment dear. Yeah lets follow eachother. Following!

    Bianca

    http://www.fabfashionbybianca.com/

    http://www.fabfashionbybianca.com/

    http://www.fabfashionbybianca.com/

    YanıtlaSil
  7. awh you look gorgeous !

    YanıtlaSil
  8. şu buzzzz gibi havada bu post içimi açtı, odama güneş getirdi:) ne kadar cıvıl cıvıl bi kombin.. yerim ^^

    YanıtlaSil
  9. Willdone, canımmmm :) ne güzel bi yorum! Sen de benim içimi açtın :)) Mucxxx

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...