15.08.2011

Ladybugs on my nails!.. :) - Uğurböcekleri tırnaklarımda! :)




Merhaba! Ojelerle aram her zaman iyidir, hatta onlarsız neredeyse hiç gezmem.. Biliyorum bu çok sağlıklı bir durum değil ama benim de böyle bir takıntım var işte.. Bunun bir takıntı haline geldiğini de şuan ilk defa kendime de itiraf etmiş bulunuyorum! :O İşte yine ojelerimle "oynarken" sizler için uğurböcekleri hazırlamaya karar verdim :) Hatta şuanda bu yazıyı da uğurböceklerim yazıyor :)) Aşama aşama anlattım fotoğrafladım.. Ortaya da böyle en çiçeklisinden böceklisinden bir post çıktı.. O zaman haydi hep beraber "uç uç böceğimmm, annem sana terlik pabuç alacaaak!.." :))

-------------------------------------------

Hello!! You know that I love nailpolishes every time, I can't do without them even.. I know that is not very healthy situation but I have a obsession.. This is the first time that I confess I have a obsession like that, even to myself! :O So, while I was "playing" with my nailpolishes, I decided to prepare ladybugs for you.. This post are  also written by the ladybugs :)) I told it step by step and shared photos of it.. So, a flowers&bugs post has came out.. There is funny a Turkish song for making fly a ladybug if it comes to you.. :) It says: " Fly, fly my ladybug, my mum will buy pretty shoes for you.." :))) Do you have a tradition like that?




Önce iki kat kırmızı oje sürüyoruz.

Firstly, apply a red nailpolish double coat.


Sonra tırnağın tam orta kısmını dikine siyah bir şerit iniyoruz siyah oje yardımıyla, ince uçlu fırçalar daha iyi olacaktır tabi.

Then, draw a black ribbon on middle of the nails with a black nailpolish. Prefer thin brushed nail polishes..


Sonra, kalın bir french yapar gibi siyah ojeyi yatay olarak tırnağın ucuna sürüyoruz.

Then, like a thick french manicure, apply the black nailpolish to  end of nails horizontally.


Sonra da siyah ojenin ucuyla kalan kırmızı kenarlara minik benekler yapıyoruz.

Then, with a thin brush of black nailpolish, make little black spots to red areas.


Son olarak da beyaz oje fırçasının ucuyla ikişer minik benek koyup uğurböceğimizin gözlerini de tamamlıyoruz.

Lastly, with a white nailpolish brush, make little two spots, so you completed the eyes of your ladybugs.


İşte size çiçeğin dalına konmuş uçmaya hazır uğurböcekleri.. Bize bir tek şarkısını söylemek kalıyor :)

Here are the ladybugs are on flower branch and they are ready to fly.. We just need to sing the flying song :)


Beğendiniz mi? :) Yorumlarınızı bekliyorum...

Did you like it? :) I'm waiting your comments...

8 yorum:

  1. @Gabrielle, Thank you so much! :)

    YanıtlaSil
  2. çoook güzel olmuşlar çokk şeker ama yapması hele bnm için çoook zoorr :))

    YanıtlaSil
  3. @Farfield, heheh aslında çok zor değil ya benim maksimum 15 dk.mı aldı :) Sen gel ben sana yaparım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar, elinize sağlık.:)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
  5. @Deniz, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. bayıldım. ben hayatta beceremem. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor değil aslında ya :) teşekkürler!

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...