8.08.2011

My Wish List ♥


Sonbahar için istek listem, keşke bu yıl Noel Baba biraz erken davransa da bunları sonbahara yetiştirse.. Bu yüzden Noel Baba'ya bir mektup hazırladım, bu sefer işe yarayacak:

"Sevgili Noel Baba, her yıl yolunu gözlememe rağmen bir türlü gelmedin.. Hep filmlerdeki çocuklara hediyeler verdin, ben kocaman kız oldum, sıra hala bana gelmedi.. Bu yüzden bu yıl mızmızlanmaya hakkım olduğunu düşünerek, benim için biraz erken gelmeni rica ediyorum. Burada da istek listem var. Eee kaç yıl geçti, telafi etmen gerek sonuçta değil mi.. Bir hediyeyle yırtabileceğini düşünmedin herhalde!! :) Eğer hepsini taşıman zor olacaksa (olmayacağını biliyorum, o filmlerde gördüm hep çocuklara neler neler götürdün) öncelikli seçimlerim: 5 - 7 - 11.. Şimdiden teşekkür ediyorum.
Not: Dağıtıma erken başlamak zor gelirse, en azından bu yıl Türkiye'den başla.. Sağol.. "

--------------------------------------------------

Here is my wish list for Autumn Season.. I wish Santa Claus could come a bit early and catch these beauties to Autumn Season.. So, I've prepared a letter to Santa Claus, this time it will work:

"Dear Santa Claus, although I look forward for you every winter, you never came.. You've always got gifts and surprises for the children in movies, I grow and become a big girl now, but it didn't come as me.. So, I think I have right for whining this year and I'm pleading you to coming a bit early.. And here is my wish list. You know, many years have passed, you have to compensate it.. Didn't you think to escape with just one gift??  :) İf you carry them all to be difficult for you, (I know, it won't, because I saw that you carried lots of thing for that children in the movies) my priority choices are 5 - 7 - 11.. Thank you in advance.
PS. If it is hard to start distrubiton early, start from Turkey at least.. Thanks.."


 



6 yorum:

  1. umarım isteklerin gerçek olur canım.içimden bi ses olucak diyo:))

    http://ladygirl-sunshine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ya inş olur! Beklenti içindeyim :))

    YanıtlaSil
  3. Your letter to Santa is so funny, I love it. And those blue shoes, they might make it on my wishlist, too.

    YanıtlaSil
  4. :))) Blue, thank you! I think Santa will understand that I'm very serious this time! :) I really really want that shoes.. :))

    YanıtlaSil
  5. Hey you have a very nice blog! :)
    Can I ask you where did you found number 1 the cozy jacket ?

    xoxo
    Y.

    YanıtlaSil
  6. @Y and the City thank you :)) I found it on Zara.com.. Here is the link for you:

    http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/us/en/zara-W2011/118200/387884/PARKA%2BWITH%2BCHECKED%2BWAISTCOAT

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...