28.08.2011

The Recipe of Dress = Blue + Floral + Maxi



Bu mavi elbiseyi geçen sezon Mango'dan almıştım ve çoook severek giyiyorum. Maxi elbiseler, etekler inanılmaz rahat gerçekten, iyi ki bu yaz onların yazı yani :) Mavi elbisemi petrol yeşili Zara çanta, H&M ayakkabılar ve Accessorize güneş gözlüklerimle kombinledim. Fotoğraf birkaç gün önce M. tarafından çekildi.

Bu arada dokuuuz günlük bayram tatilinin ilk gününü geride bırakmış bulunuyoruz. Tatil ne güzel şey! :) Herkese süper mutlu, gezmeli tozmalı bir tatil diliyorum! :)

Aşağıdaki mavi minibüse bittim! Yolda tesadüfen karşılaştık.. Karavan niyetine binip gezmek istiyorum.. :)

--------------------------------------------------

I bought this blue dress from Mango last season and I'm wearing it so gladly. Maxi dresses and skirts are really so comfortable and I'm so happy since it's one of the trends of this summer. :) I had matched my blue dress with petrol green Zara bag, H&M shoes and Accessorize sunnies. The photos have taken by M. a few days ago.

By the way, my nine days holiday's first day is over. It's holiday in Turkey because of Ramadan Feast. How beautiful is holiday! :) I wish everybody a happy holiday! Travel so much! :)

I loved the blue mini-bus below! We just met randomly with each other.. I wanna travel with him using it as a caravan.. :)













2 yorum:

  1. bu postu görmemiştim şahane;)http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...