10.08.2011

Riding a horse! - Ata biniyorum! :)



Tatilimi şimdiden özledim. Oradan güzel anıları paylaşmaya devam ediyorum. Hayatımda ilk defa ata bindim! :) Çok keyifliydi, ancak ilk seferde bir buçuk saat binmek, bir de atı koşturmak pek sağlıklı değilmiş, sonraki iki gün bunu iyice anladım :) Ata binmek, bir insan ve hayvanın birlikte yaptığı tek spor ve gerçekten çok değişik bir deneyimdi. Önce dengede durmak zor geldi biraz korktum ama alışınca çok güzeldi.. Bir de atları şekerle besledik, çok sevimli hayvanlar ya :) Aranızda ata binen ya da binicilikle ilgilenen var mı? Yorumlarınızı bekliyorum..

--------------------------------------------

I miss my holiday todays. Keeping to share good memories from there. It was my first time, riding horse..! :) It was so enjoyable, but it's not ok that riding one and half hour for first time.. Not very healty :) I understood that during the next two days :) It's only sport that a human and an animal can do together and it was a really different experience. Firstly, it was hard to balance oneself and I was afraid a little bit but then I accustomed and it was so nice.. :) We also feed the horses with sugar, very beautiful animals :) Are you interested in equestrian or is there anyone likes to riding horse? Waiting your comments..











6 yorum:

  1. you probably had loads of fun ! I haven't tried riding on a horse back so far and I'm too scared to try

    alexandra @
    shoependant.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. MAGNIFIC EXPERIENCE !! I adore horses !

    www.quinestre.com why don't you take part to my GIVEAWAY?

    YanıtlaSil
  3. @Alexandra, yes It was sooo funny! :) I was also my first time, don't be scared :)

    @Snowhite, thank you so much! :)

    @Quinestre Staff, I always loved the horses but after this experience I love them much more!

    YanıtlaSil
  4. hahaha çok şirinsiniz o atların üstünde ikinizde yaa çok güzelll :))

    YanıtlaSil
  5. @Farfield, heheeh çok teşekkür ederiz :) Siz de binin bi ara çok zevkli! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...