14.08.2011

Saturday Saturday Saturday!!!


Evet sevgili okuyucular, bir cumartesinin daha sonuna geldik. Her konuda "en"lerim var.. Mesela mevsimde ilkbahar sonu yaz başı, yemekte mantı, içecekte ice tea mango ise, günlerde de "en" sevdiğim kesinlikle cumartesidir.. İş günlerinin bitişi.. Erken kalkmak erken yatmak zorunda olmamak.. Daha pazartesiye çoook(!) olması.. :) Çok cezbedici.. Zaten adı üstünde cumanın ertesi.. Nasıl güzel olmasın ki..

Tamam uzatmadan, konuya geliyorum.. Bu cumartesi ne yaptım? Zara alışverişi.. İyi oldu iyi.. Çok basic siyah bir elbise aldım.. Ben bunu var yaa on beş farklı çeşit giyerim, kimse aynı elbise olduğunu anlamaz öyle bir elbise yani :) Pull&Bear şortum bile kıskanır.. Takip edenler anlamıştır neden bahsettiğimi.. :) Kendimle dalga geçiyorum işte, bu sezon üstüme yapışan parçam.. Parçam derken şaka değil, artık benim bir parçam :)) Başkaaa.. Heh.. Accessorize %70 indirime girdi geçtiğimiz günlerde, yine bir Killer Sale vakası yani :) 40 tl ler 10 tl lere düşünce gel de alma.. Gereken yapıldı, ortalık süpürüldü :) Sonraa sizleree sürpriz post hazırlandıııı :) Evet evet sizi de hep düşünüyorum :) Ama onu sonra yayınlayacağım.. Ondan sonra da M. ile akşam frozenı içildi.. He bir de sabah bir ara saçımı kestirdim.. Yok yok, öyle çok değil, birazcık.. :) Niyeyse çok konuşkanım bu akşam..

Eğer tepedeki kedi de neyin nesi diye düşünüyorsanız.. :) O fotoğrafı geçen yıl Yeşilköy'de çekmiştim ve çook tatlı sıcakkanlı bir kedicikti.. O da gelsin, bu postun tepesinde otursun, cumartesim bitmeden bir parçası olsun istedim :)) Ooo saate bak, pazar olmuş bile.. :) İşte bu yüzden güzel cumartesi..

------------------------------------------------------------

Yes, dear readers, we've just came end of a saturday too..I have "bests" in every subject.. For example, in seasons  end of spring and beginning of summer, in foods mantı (a traditional and really delicious turkish meal), in drinks ice tea mango, and in days: the best is always saturday.. End of the weekdays.. You have no resposibility of waking up early or going to bed early.. There is always lots of(!) times to monday.. :) Very charming..

Ok, now here is the main subject.. What did i do this saturday? Shopping at Zara.. Good job! I bought a very basic black dress.. I can wear it in fifteen different ways and nobody can understand that it's the same dress :) What a dress! My pull&bear short will be jealous about her.. Followers know that short subject. It's really a part of me this summer.. Other else.. Heh! Recent days Accessorize has started a Killer Sale too, until %70 sale! You can buy a 20euros item for 5euros.. So, mission has complicated :) Then, I made a surprise post for you.. Yes, yes I always think about you :) But, I will publish it soon.. After all of them we've meet with M. and drank evening frozens.. Oups! And I remember that now, I had a new haircut this morning.. But, don't panic! It's not very different from now.. :) I don't know why but I'm so talkative this night..

If you still think about what is that cat above... :) I captured that photo in Yesilkoy last year and it was a so warm and cute catty.. I wanted him to come and sit on this post, and be a part of my saturday before ıt finishes :)) Waaoo.. Look at the time, it's even sunday.. :) That's why I love saturday..



2 yorum:

  1. ama siyah elbiseni koymamışsın :(

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen14/8/11 01:59

    @Farfield, çok yakındaaa! Coming soon! :)))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...