25.09.2011

İFW 2011'den Kareler ve Yorumlar


Biliyorum, bu postu çoooktan yapmış olmam gerekirdi, ancak o kadar yoğun bir dönemdeyim ki anca hazır olabildi.. Daha da elimde binlerce fotoğraf var yayınlanmayı bekleyen.. İdare edin :) Hem herkes yazacağını yazdı artık IFW ile ilgili, bitti diye üzülenlere gelsin bu post, IFW ruhunu bir kez daha yaşamak isteyenler için, benim objektifimden.. Öncelikle haftaiçi çalıştığım için IFW'nin son iki günü canlı katılımda bulunabildim. Özellikle son gün, neredeyse IFW çadırı evim oldu diyebilirim. Bir defile bitiyor, diğeri başlıyor, birinin çıkışı birinin girişi derken değil oturmaya, yemek yemeye bile pek fırsat bulamadım. Ne zamanki bütün defileler bitti o zaman açlığım ve ayaklarımın acısı baş gösterdi :) Topuklu giymemekle çok doğru bir karar vermişim! Hemen üstteki ve alttaki fotoğraf IFW'nin üçüncü günü Hatice Gökçe defilesine katıldığım sıralarda çekildi. Merak edenler için, puantiyeli saten pembe eteğim Fabrika'dan.. Fotoğraflarla birlikte anlatmaya devam ediyorum:

Defileler oldukça kalabalıktı, giriş çıkışlardaki davetiye denetimi ise son gün artık iyice kontrolden çıktı, her isteyen girebiliyor hale geldi. :) Defileleri izlemek çok keyifliydi, bir sürü fotoğraf çektim, ancak çektiğim fotoğrafları burada paylaşmayacağım çünkü IFW'nin resmi sponsorlarından Markafoni'nin blogunda bütün fotoğrafları bulabilirsiniz :) Ben sadece çok beğendiğim birkaç tane fotoğraf ekliyorum defilelere ait..


En güzel şeylerden biri de, sizinle aynı amaçla orada bulunan birçok modaseverle aynı havayı solumak, birlikte beklemek, görüşleri paylaşmak, yeni insanlarla tanışmak, poz vermek :) Ancak bu sefer TRT'nin otoparkında kurulan çadırda yer alan IFW'de dinlenme mekanı konusunda açık bir başarısızlık vardı. Gördüğünüz merdivenlerin dışında herhangi bir alan yoktu, ancak Odakule'nin dibinde olmak ve iki adımda kendimi İstiklal'de bulmam bu sorunu halletti :)


IFW'ye katılan insanlar stilleri ile oldukça dikkat çekti, İstanbul Sokak Modası yeniden yazıldı diyebilirim. Çok başarılı stiller, muhteşem ayakkabılar, kolyeler gördüm, ilham almak için de göz ziyafeti için de birebirdi. Ancak gözümüzü yoran, kendine güldüren tipler de yok değildi :) Ama olmazsa da olmaz! Onlar da iyi ki vardı :))


Benim katılma fırsatı bulduğum defileler: Hatice Gökçe, Deniz Kaprol, Rana - Berna Canok, Tuvana Büyükçınar ve Gamze Saraçoğlu idi. Açıkçası hepsi de birbirinden başarılıydı. Hatice Gökçe'nin origamik katlamalı beyaz elbiselerini çok sevdim, ancak koleksiyonun geri kalanı pek bana hitap etmedi :)


Deniz Kaprol, konsept  olarak en ilgi çeken defileydi. Başta yayınlanan kısa film bambaşka bir hava verdi. Zaten yukarıdaki fotoğrafta da gördüğünüz gibi, defile boyunca podyumun ortasındaki bir kafeste uyuyan bir erkek model fikri bile oldukça ilginçti. Ve sergilenen takılar harikaydı..


IFW molalarında tatlı arkadaşım Demet ve bitanecik Dağcan yanımdaydı.. İkisini de öpüyorum!!! :*



Dağıtılan IFW Bültenleri ve S. Pellegrino'lar da keyfimizi yerine getirdi




IFW'ye gerçekten ilgi büyükü ve salon oldukça doluydu.. Yani çadır desem daha doğru olur :) Bazı defilelerde müziğin sesi fazla yüksek olmakla birlikte, yer yer ezilme tehlikeleri de yaşandı :)



Bu çooook tatlı ufaklık ise Louis Vouitton çantanın içinde çoktaaaan moda dünyasına hızlı bir giriş yapmış bile.. Kuşkusuz defileleri izlemeye gelen en trendy şahıs oydu.. Ünlülerden daha çok fotoğrafı çekildi :)


Rana - Berna Canok defilesi rengarenk ve çok parlaktı. Birçoğu günlük hayata kolaylıkla adapte edilebilip giyilebilir olan tasarımlardan sırt kesimini beğendiğim bir tanesi yukarıda...


Gönül Yazar da çok şıktı, değinmeden geçemem, kusura bakmayın, o bir taş bebek :)


Rana - Berna Canok kardeşler defile bitiminde bizleri selamlarken...


Kardeşler gerçekten renkleri, kumaşları çok iyi kullanıp kombinlemişler. Özellikle su yeşili şifonlar favorilerimden.. Final geçişinden bir sahne..


Fotoğraf biraz bulanık olsa da bu sırtı görmeniz gerek diy düşünüyorum... :)


Çağla Şıkel kesinlikle podyumu en dolduran, en ilgi toplayan, en kendinden emin modeldi.. Giydiği herşeyi çok başarılı taşıdığı herkesin ortak fikri oldu. Yukarıdaki kare, Tuvana Büyükçınar Defilesinden.. 'Şeker İlavesiz' ismi koleksiyonuna cuk oturmuş, çünkü zaten tasarımlar, desenler, renkle o kadar şekerdi ki, bu bir çay-kahve olsa, asla şeker eklemeye gerek duymazdınız :)


Uçuşan kumaşlar ve şeker pastel renkler beni kalbimden vurdu. Zaten kendini bildi bileli bir Tuvana Büyükçınar ve A46 hastası olan ben, kesinlikle en çok bu defilede mutlu oldum :)


Fazla söze gerek yok, yukarıdaki elbisenin renlerinde, deseninde, drapesinde, kumaşında, kesiminde bir kusur varsa siz söyleyin.. Bence 4/4lük...


Ve Çağla Şıkel Tuvana Büyükçınar'ın finalini bu elbiseyle yapar...


IFW ünlü isimler tarafından da büyük ilgi gördü, kimleri kimleri gördüm tek tek sayamayacağım, sadece stili hoşuma gidenlerin fotoğraflarını ekliyorum :) Gül Gölge boyu ve düzgün fiziğiyle birçok modele taş çıkartırken, harika elbisesiyle de ortalıkta salındı :)


Herşey iyi güzel hoştu da, kimsenin pek bahsetmek istemediği IFW'nin olumsuz yüzü, kapılarda girişler biraz izdiham yarattı... Nedense tasarımlar son hızla ilerlerken, organizasyonun bu yıl biraz gerilediğini hissediyorum. Mekan seçimi ve girişler çok başarılı değildi. İtü Taşkışla'yı özledim gerçekten..



IFW ile ilgili fotoğrafları ve dahasını, hatta birçok güncellememi Lunapark Queen Facebook Sayfamda paylaşıyorum. Buraya tıklayarak sayfaya ulaşabilirsiniz. Takibe almanızı da şiddetle tavsiye ediyorum. Çünkü birçok güncellemeyi, çok daha pratik olduğu için oradan yapacağım.


Tuğçe Kazaz ise Gamze Saraçoğlu defilesini izlemeye gelen isimler arasındaydı. Pürrr dikkat izledi :)



Gamze Saraçoğlu defilesinde izlemek için konumlandığımız yer gerçekten ilginçti ve defilenin arka planına da tanıklık etmemizi sağladı. Önce çok kenarda kaldık yaa diye söylenirken, bu durumu farketmem, deklanşöre heyecanla birsürüüü basmamı sağladı :) Modellerin tam backstaje'den çıkış ve sıralarının gelmesini bekleyiş için bulundukları yer karşımdaydı. Podyuma çıkmadan önce son halleri hiç tahmin edemeyeceğim kadar heyecanlıydı. Özellikle Didem Soydan, bayılacak zannettim, elini kalbine koyup, üst üste kaç tane dua okudu bilmiyorum. Yukarıda Selma Ergeç'i görüyorsunuz, kendisine 10 yıldır hayranım :) Evet evet siz Hatice Sultan olarak biliyorsunuz :)


Sema Şimşek de podyuma çıkmadan önce son bakışı Selma Ergeç gibi benim objektifime mi atmış yoksa bana mı öyle geliyor? :)


Didem Soydan, elbiseyi taşıma provalarında.. Son anlar sonuçta :)


Selda Car geliyor :) Bu arada şimdi fark ediyorum da defile hardal, kırmızı, siyah ve beyaz tnların ağırlığındaydı ve neredeyse her tondan bir fotoğraf eklemişim. Gamze Saraçoğlu katıldığım defileler arasında en çok dikkat çekeniydi. Ayrıca genel bir izlenim olarak, IFW'de öne çıkan renkleri de hatırlatmak isterim. Öncelikle Beyaz.. Bütüüüün defilelerde baştacı Beyaz'dı.. Artık siz mesajı alın :) Ondan sonra lame ve dorelerin beyazla kullanımı, metalik efektler çok yaygın kullanılmıştı. Bunların dışında, hardal, kırmızı, siyah, ve tüm pastel renkler de ön çıktı. Önümüzdeki sezon için aklınızda bulunsun.


IFW'den geriye elimde bir sürü bülten, davetiye, giriş kartı kaldı.. Ben de bunlardan canlı bir kolaj hazırladım. Post yapmayalı uzun bir zaman olduğu için bu sefer uzzzuuun bir post hazırladım size, umarım okurken keyif almışsınızdır ve kendinizi benimle birlikte IFW'de hissedebilmişsinizdir. Bir sonraki IFW'yi bekleme zamanı şimdi :) Yorumlarınızı bekliyorum! Herkese güzel bir hafta diliyorum!


As you know, I had attended İstanbul Fashion Week in last weeks.. It was really enjoyable and funny for me.. My sweet friend Demet and my cute brother Dağcan were with me.. I really loved all the designs.. I had attended the runways of Hatice Gökçe, Deniz Kaprol, Rana-Berna Canok and Gamze Saraçoğlu. I think, Turkey has one of the best fashion weeks from now.. Our designers were really talented. Especially, I loved Tuvana Büyükçınar's and Gamze Saraçoğlu's designs. But Deniz Kaprol had the best concept, with a man was sleeping on runway during the show :) You can see what I worn above.. First day, I prefered a satin pink dots skirts, and second day, blue was my colour :) I hope you'll like it. After the shows, I had lots of invitations, entrance cards, Ifw newspapers.. So I made a collage for you from them, you can see the photo of it above.. And I advice you too follow me on my Lunapark Queen Facebook Fan Page, by clicking this link.. Because I also add photos there too and I will often update you from there too, because it's so practical than blogger :) So, I hope you liked this post after a long break.. I was really hectic with work, it's not easy to being a blogger&lawyer :) Forgive me :* I'm looking forward your comments, sweeties!! :) xoxo

4 yorum:

  1. Sağ profilden fotoğrafın var ya, orada saçlarına hayran kaldım. :)

    YanıtlaSil
  2. Proje Çantası, ben de o fotoğrafı saçlarımı sevdiğim için ekledim zaten :)) Teşekkür ederim! Yine beklerim!

    YanıtlaSil
  3. cnm ya ayakkabilarin cok ilgimi cekti..

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Bambi canım ayakkabılarım :) Geçen sezon almıştım, beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...