16.09.2011

Newspaper Nails



Merhabaa :) Gazete kağıdı baskılı tırnaklarımı daha önce bu postta görmüştünüz. Gelen istekler üzerine nasıl yaptığımı anlatıyorum.. Aslında önce şunu itiraf etmeliyim: Bu manikürü yaparken adım adım fotoğraflar çekmiştim ve onlarla anlatmak süper olacaktı ancak bazı teknolojik kazalardan ötürü fotoğraf yok oldu :( Hal böyleyken de tam anlatmasam mı acaba derken, bu sabah bir arkadaşımın ricasıyla anlatmaya karar verdim :) Ama görsel olmadan kuru kuru anlatmak pek faydalı olmayacağından size bir de video ekliyorum, detaylı olarak gösteriyor. Sonuç ortada :)
Not: Alkol bulmakta zorlanırsanız, kolonya da süper sonuç veriyor, aklınızda bulunsun.. :)
Not 2: Yarın Adidas All in Originals Party'de olacağım.. Gelen var mıı? :)

--------------------------------------------

Hellooo :) You saw my newspaper printed nails in this post. As you want from me, I'll tell how I did it.. Actually I should confess that: I took photos step by step while I was doing this manicure, but because of some technologic problems, they'd vanished :(( So, I was thinking about not to tell you how I did it, but today one of my friends asked for it, so I decided to tell it again :) But I think that is not pretty and useful without any visual thing.. So I'm adding you a detailed video.. And that's the result :)
PS. If you can't find alcohol, you can use cologne too :)
PS 2. Tomorrow, I will participate in Adidas All in Originals Party.. Will you come too? :)








9 yorum:

  1. uff çokkk güzel ama çokk zorrr :s

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen17/9/11 13:06

    :)) Gerçekten göründüğünden daha zor..

    YanıtlaSil
  3. Cidden muthis bisi yaaaa! :)
    Bu arada blogumdaki cekilise bekleriiim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de geçen yıl yapmıştım sevgili Zuzu'dan görüp.Detaylar için bakmak isterseniz:http://papis-style.blogspot.com/2011/02/tirnaklarda-gazete-baskisina-ne.html

    Ama çok da eğlenceli, olsun en azından bir kez yapmaya değer.Ancak bişey sorucam videoda kalem şeklinde asetonla kız fazlalıkları siliyodu o negüzel bir icat yaaa.Özellikle kırmızı ojede genelde taşırırım ve sonra asetona batırlımış kulak çubuğuyla temizlemeye çalışırım.Acaba Türkiye'de de böyle bir ürün var mı herhangi markanın çıkardığı ve benim de göründüğü üzre bilmediğim??? Çok tşk.ler...

    YanıtlaSil
  5. @Modafobik, teşekkür ederim :) Ziyarete geleceğim!!! :) Kaçmazz

    @Papis Style, Aaa seninki de güzel olmuş!! :) O muhteşeem icadı nerede bulabileceğini hemen açıklıyorum! Oriflame kataloğunda görmüştüm! :)

    YanıtlaSil
  6. keske bende yetenek olsa sımsılık 6 aylık oje kullanıccısı oalrak sagdan sagdan gıdıyorum


    Blogumdakı cekılıse sızlerıde beklerız:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil
  7. Grace haha :) Emin ol kimse bunu bilerek doğmadı, bikaç pratikle eminim sende süper sürersin :) Boş vakitlerinde sür sür sil :)

    YanıtlaSil
  8. yani sadece ojeyi sürükten sonra parmağını ıslatıp gazeteyi mi bastırıyo ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle ama gazeteyi fazla bekletmemek gerekiyor çünkü yapışıyor tırnağa.. Bir de sıvının yüksek alkol içermesi önemli burada :)

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...