13.09.2011

Touch of Romance..



Ufak bir moladan sonra tekrar herkese merhaba! Bu aralar o kadar yoğun geçiyor ki herşey bir türlü fırsat bulamadım yazmaya, paylaşacak o kadar çok şey birikti ki.. Arada kocaman bir IFW var mesela! :) Paylaşmak için sabırsızlanıyorum, ama bazı fotoğrafların elime ulaşmasını bekliyorum. En kısa zamanda geliyor yorumlarım.. :) Hemen bir  yerinden başlayalım o zaman.. Geçenlerde ailece bir mangal partisi yaptık, ayıptır söylemesi :)) Ben de bayılarak aldığım ancak giymeye bir türlü fırsat bulamadığım bu pastel tonlardaki romantik elbisemi giydim. Bu elbiseyi Büyükada'da adını hatırlamadığım bir butikten almıştım. Saçımdaki kurutulmuş güllerden oluşan toka, annemin nişanlılık yıllarından.. :) Gri bilezik Lüksemburg'ta bir bijutericiden ve diğerleri H&M'den.. Lila kurdele, kendimi bildim bileli tokalarımın arasında ancak nereden geldi bilmiyorum :) Ve küpeler H&M.. Size neyi nereden alabileceğiniz konusunda çok yardımcı olamadım bu postta ama umarım ortaya çıkan kombini beğenirsiniz :) Bu arada, çıplak ayakla toprağa basmak gibisi yok! Ayrıca bu güzel fotoğraflar için Dağcan'a teşekkür ediyorum.. Maşalı topuz saçlar, çiçekler, doğal makyaj, güller, pastel renkler, maxi elbiseler.. Bunlardan oluşan romantik kombini çok sevdim, oldum olası da severim, bakalım siz de sevecek misiniz, yorumlarınızı bekliyorum :) Bu arada, aşağıdaki fotoğrafta yer alan gazete baskılı tırnaklarımı nasıl buldunuzz?? :)))

-------------------------------------------------

After a lit break, I'm here and hello again! This week was really hectic and I couldn't find anytime to make posts but I have lots of thing to share you.. For example: İstanbul Fashion Week! :) I'm looking forward to share it with you but I'm waiting for some photos. My comments are coming soon! :) So, lets start! Last week, we had a barbecue party with family. And I decided to wear that dress for it. I bought it from a boutique in one of the Prince Islands. It's so pastel coloured and romantic, so I love it! The hair clipse in my hair from my mum's engagement years.. :) Grey bracelet is from Luxembourg and the other bracelets and earrings are from H&M.. The lilac ribbon is in my jewel box since I knew myself :) But I don' know from where.. I know that, I can't help you about stores of the products in this post, but I hope you'll like it :) If the pastel colours, maxi dresses, curly buns, roses, natural make up and ribbons are in, I'm in too.. :) And I love to being with naked feet on ground.. :) Thanks to Dağcan for these nice photos.. And what do you think about my newspaper printed nails? You can see them below.. Waiting your comments! :)




şan
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...