19.09.2011

What Happened at FNO 2011 in İstinye Park?

 
Bildiğiniz gibi 15 Eylül akşamı Vogue'un bu yıl Türkiye'de 2. kez düzenlediği çılgın alışveriş partisi Fashion's Night Out'taydım. Ben son anda verdiğim bir kararla İstinye Park'a gittim. Gerçekten gece 12'ye kadar süper kalabalık ve şık insanlarla dolu bir alışveriş merkezinde olmak değişik bir deneyimdi. :) Anlatmaya kendi çektiğim fotoğraflarla devam etmek istiyorum. Mesela bu yukarıdaki renkli model Peni için hazırlanmış özel bir tasarım :)
 

Boyner FNO'ya özel çok renkli ve enerjik bir vitrin tasarımı yapmıştı. Hem boyutlu olması hem de dikkat çekiciliği benden tam not aldı :) Hemen yukarıdaki ve hemen aşağıdaki fotoğrafta vitrinin değişik açılarını görebilirsiniz. Ayrıca Boyner'in önünde gramofon çalan yetenekli smokinleye de selam edelim buradan :)


İstanbul'un göbeğinde FNO için bir sonbahar defilesi hazırlamış Boyner :)


Vakit geçirmekten en keyif aldığım, hatta fotoğraf çektirip bir de üstüne rimel kazandığım stand: Clinique! Zaten her zaman anti alerjik parfümsüz ürünleriyle ve pembe pastel renkleriyle kalbimi çalan Clinique yine yaptı yapacağını.. Gözlükler, maskeler, şapkalar çok tatlıydı, fotoğrafsız olmazzzdı :))


Maske demişken, İstinye Park FNO'da alışveriş merkezince maskeler dağıtıldı ve belli bir saatten sonra neredeyse herkes içeride maske ile dolaşmaya başladı.. Kocamaan bir maskeli balo.. :) Çok gizemli ve keyifliydi :)


Ne kadar şeker değil mi? Ben bu standı yerim yerim! :) Aynısının uçuk sarısı, uçuk mavisi ve uçuk yeşili de vardı :) Odama götürmek istedim bu pembe masa, sandalye ve arkadaki ince tülleri.. Çok teklif ettim, benimle gel dedim, nitekim reddedildim :)


İstinye Park o akşam gerçekten çoook ama çook kalabalıktı.. Hele ünlü bir misafirin ağırlanacağı mağazalarda neredeyse izdiham yaşandı diyebilirim. Mesela Batik'in önündeki bu kalabalık Ayşe Arman için.. En büyük kalabalık ise genç kızlardan ve çığlıklarından oluşuyordu, Ramsey'in önündeydi ve içeride Çağatay Ulusoy vardı, hani bizim Feriha'nnki.. :) Kapıdan her eli görüldüğünde çığlıklar tavan yapıyordu :)))


Vee vee vee.. İstinye Park'ı seçmemin en önemli etkenlerinden biri! Superstar Ajda Pekkan! Twist'teydi.. Yine büyük bir kalabalık vardı.. :) Ben de bir süreliğine parçasıydım hatta o kalabalığın :) Kendisi benim için idol kıvamındadır :) Üzerindeki mor bluz ne kadar güzeldi! Kendisi ise gerçekten bebek gibiydi gözümüzü alamadık.. O benim için hep 18 yaşında :)


Vogue'un geceye özel, görsel olarak doyurucu güzel kolajı :)


Ee FNO'ya gelinir de alışverişsiz dönülür mü? Geceye özel tasarlanan FNO tişörtlerinden alındı! Check! :) Onu jeanlerimle kombinlemek için sabırsızlanıyorum :)


Ve Batik'te Ayşe Arman imza dağıtıyordu.. Ama keşke siyahlara bürünmeseydi :)


Boydan bir Ayşe Arman :)


Adil Işık Mağazasında ise markanın yüzü Özge Ulusoy, mağazadan alışveriş yapmış olan hayranlarıyla fotoğraf çektiriyordu. Fotoğrafları ise başarılı fotoğrafçı Lara Sayılgan çekiyordu. O yüzden dışarıdan fotoğraf çekilmesi yasaktı, bu da neden bu başarısız fotoğrafla idare etmek durumunda kaldığınızın açıklaması :) Turuncu straplez bluz ve lacivert dar jean ile Özge'nin müthiş fiziğinden kimse gözünü alamadı :) Ayrıca kendisi oldukça sempatik ve mütevazı :)


Body Shop'ın balonlarını da giysi kombinime ekledim :)


Eda Taşpınar da FNO'yu yaşamak için İstinye Park'ı tercih edenlerdendi. Kendisiyle Calzedionia'da karşılaştık. Nasıl bu kadar güzel bacakları olduğunu soran hayranlarını sabır ve tatlılıkla cevaplıyordu :)) Bu arada gerçekten düşündüğümden daha iri ve uzunmuş :) Oldukça da havalı.. Ancak bütün yüzü güneş lekesi dolu.. Zaten bu ten rengi ile dört mevsim dolaşmanın bir bedeli olması gerek.. Değil mi değil mi? :)


Dağcan da DKNY'nin İran'lı modeli Şehrazad'ın yanında aldı soluğu.. Ama hak verdim :))


FNO ile ilgili en sevdiğim şeylerden biri kesinlikle vitrinlerdeki canlı modellerdi! Özellikle Benetton'ınkiler Blair Waldorf tadında ve çok sevimliydiler :) Önce topuklu ayakkabılarla başladılar, ama 5 6 saat vitrinde takılmak kolay iş değil, sonra babete geçtiler.. :)



Sephora'da makyaj uygulamaları ve hediye çarkı vardı.. Bu da gözümüz gönlümüz açılsın diye görsel şölen :)


FNO'da gördüğüm en başarılı tarzlardan birine sahip olan bu hanım kızımız günler öncesinden aldığı Zeynep Tosun tasarımı FNO tişörtünü kesmiş biçmiş elbisesiyle kombinlemiş, koluna da FNO çantasını takmış gelmiş.. Ben çok sevdim, helal olsun diyorum :)


MAC'te de 'MAC ME OVER!' sloganlı ücretsiz profesyonel makyaj uygulaması ve ardından fotoğraf çekimi vardı, gerçekten güzel işler çıktı :) Ben makyajıma kıyamadım ve yaptırmadım! :O


İstinye Park'ta Fun Centre'ın girişi fotoğraf çektirmek için güzeldi :) Bir tane ben'le başedemezken, üç tane ben'e ne dersiniz acaba? :)


Makyajıma kıyamadım dedim ya, haksız mıyım? Nasıl olmuşşş? :))) Allık ve fondöten: MAC, Ruj: Body Shop, Dudak kalemi ve Eye Liner: Sephora, Göz kalemi: Bourjous Rimel: Max Factor..


Bunlar da Vogue'un sitesinde yayınlanan fotoğraflarımız. Vogue.com.tr'ye tekrar teşekkürler! :) Yukarıdaki gece için Dağcan'ın tercihi.. Bence gecenin jönlerindendi :)


Bu da benim seçimim.. Gömlek: H&M, Şort:Mango, Kurdeleli Bilezik: Çok sevdiğim kıymetli bileziğimi, Berlin Potzdam'daki kraliyet sarayından, kraliyet mücevherlerinin imitasyonları sergisinden almıştım, o yüzden pamuklara sararım kendisini :) Bir prensesle aynı mücevhere sahip olmak, biraz da olsa bir prenses gibi hissetmenizi sağlıyor :))

İşte böööyleee.. Umarım FNO'ya katılmadıysanız bile benimle birlikte katılmış kadar olmuşsunuzdur.. Bir sonraki postta görüşmek üzere, kendinize iyi bakııın! :))

-------------------------------------------

There was Vogue Fashion's Night Out on 15th of September in İstanbul, Turkey! It was located in three different places and I chose İstinye Park Shopping Mall.. It was really colourful and awesome event, so nice to being in a shopping mall with a huge crowd at 00:00 :) There were lots of celebrities, events, contests, treats, make ups :) And I liked he windows and live models most :)  You can see the photos above.. I hope you'll like it! I went there with my sweet brother, Dağcan.. And he was one of the most handsome boys there :) And what did I wear? :) H&M Shirt, Mango shorts, Steve Madden flats and Guess bag.. My bracelet is so speacial for me.. I bought it from a Royal Palace in Potzdam, Berlin.. It was a part of Royal Family's jevels.. But it was imitation of it and in a exhibiton :) Nice to have a jevel like a real princess :)

12 yorum:

  1. Komşuuuuu aynı gömlekten bende de var;) çok güzel yansıtmışsın fno istinye parkı.. bana da beklerimmm komşuuuu!!!;) http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle üzümcüm katılmış kadar oldum :) ben istinye park 5dk mesafede otururken hiç böle şeyler olmamıştı. Çok eğlenceli gözüküyo :) O yüzden böyle güzel anlattığın için teşekkürler. Sende çok güzelsin,ayrıca dağcan da gerçekten çook yakışıklı olmuş.Maşallah ikinize de hehe :))

    YanıtlaSil
  3. nice post :)
    following each other?

    YanıtlaSil
  4. I see u had a lot of fun that night :). I like ur casual outfit!

    visit me :) http://wienerfashionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Esra, ben bu gömleğin dokusuna, renklerine, genişliğine bayılıyorum :)Gelmez miyim komşu :))

    Farfield, Ay ay Dağcan duysun :)) Ben teşekkür ederim canım benim, okumuşsun beğenmişsin yorum yazmışsın, öperim:)

    Ragazza, thanks!! :) Ok, let's following?

    MT, Yayy! It was really so funny! Thanks :) I like to wearing casual sometimes.. :)

    YanıtlaSil
  6. Dağcan duydu :))) teşekkür ederim Eda Abla (biraz deşifre eder gibi oldu ama idare et) seviliyosunuz...

    YanıtlaSil
  7. Dağcan, sen de seviliyosun çoook! :*

    YanıtlaSil
  8. Lovely photos.It must be a great night! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  9. Yes Fabrizia it was really great! :) I'm often coming to your blog, but I can't leave a comment, because of you removed the name&url tool

    YanıtlaSil
  10. canımmm ne deşifresi yahu salla :))
    daha yakışıklı olma vallahi kızlar kapışıcaz derken sonra arada kalmayasın.hehe canım benm öptüm kocamannn :))

    YanıtlaSil
  11. Tatlım bende ordaydım. Keşke daha önce blogunu keşfetmiş olsaydım belki orda birbirimizi tanırdık. Gerçi çok kalabalıktı ama:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Ayça, aa hadi ya :) Ben de hep tanıdık bir yüz aradım, keşke daha önce tanışsaydık :) En iyisi takipte kalmak :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...