2.10.2011

Adidas All Originals Partyyy!!


Hatırlarsanız geçenlerde Adidas All Originals Party'den söz etmiştim. Ve nihayet party ile ilgili postu yapabildim :) Partiye canım Dağcan'la birlikte katıldık. Çok da nefis bir akşam oldu, herşey tam tadındaydı.. Party davetiyesini elde etme şeklimiz de ayrı güzel, zaten onunla ilgili de ayrı bir post yapacağım (burada). Dağcan'la birlikte Adidas Stil Yarışması'na katıldık, bunun için de bir Adidas Originals mağazasına gidip türlü kombinler hazırladım ikimiz için.. Bu kombinlerden Dağcan'ınki yarışmada 3. seçildi.. :) Bu sebeple ikimizin de davetiyesi çoktaaan hazırdı.. Stil yarışması için hazırladığım kombinleri de çok yakında yeni bir post olarak paylaşacağım. Son zamanlarda fotoğraflarla birlikte anlatmaya iyi sardım :) Memnun musunuz? O zaman devam edelim... :)


Öncelikle Adidas'larımızı giyip vardığımız Küçükçiftlik Parkı'nda festival ortamı, çimlere uzanmak, hazırlanan etkinlikler, tanıdık isimler, arkadaşlar, bloggerlar.. Oldukça keyifli bir ortamdı.. Kapılar 4'te açıldı ancak ortamın hareketlenmesi ve kalabalığın hissedilmesi, havanın kararmasından sonra 8-9 gibiydi sanırım.


Melis Danişmend'i ilk kez canlı dinleme fırsatını buldum. Gerçekten başarılı genç bir müzisyen.. He benim tarzım mı? Yokk, pek değil :)) Ama özellikle O'nu dinlemeye gelen kitle de az değildi.. Tamam, müzik zevkim konusunda hiç iddialı olmadım zaten, neyse.. :)



Tatlı şeylerden biri, #alloriginalsparty hashtag'i ile twitter'a gönderdiğimiz tüm iletiler kocamannn bir panoda anlık olarak yayınlandı, kimler oradaymış, kimler değilmiş, hepimiz okuduk öğrendik :) Paylaşılan bomba fotoğraflar da vardı :)


Partide bir köşe yaz köşesi bir köşe kış köşesiyken bir köşe de Stil Köşesiydi, ve bu köşe Zelfist'e emanetti.. Burada da Adidas Originals kıyafetleriyle kombinler oluşturup, profesyonel olarak fotoğraflanıyordunuz.. Hatta aşağıda olacak Dağcan'la benim de bir fotoğrafımız.. ( Yaz köşesi kış köşesi esprim aramızda..)


Yaptıkları kombinlerle fotoğraf çektiren eğlenceli bi grup..


İşte bizim kombinlerimiz.. Bu fotoğrafta çok belli olmuyor ama kollarımdan sarkan püsküller çok havalıydı :)


En eğlenceli tuvaletler :) Nota kafaları yaratıcı buldum..


Yükselen kocaman Adidas Fener Balonları ortamın havasını değiştirdi.. Sevdim..


Grafiti duvar da fotoğrafseverlere süper fon oldu :) Bir çılgın grup daha...


E ama ben de çektirmezmiyim Adidas'larımla Grafiti Duvar'ın önünde?? (Aaaa ama ayakkabıların Tiger! demeyin.. Farkındayım, eşofmanıma gelin :))) )


Şimdi bu ayakkabı giymeye kıyılır mı? Gece yanına alıp sarılıp uyunmaz mı?? Ne şekersin sen! Bunu giyen arkadaşa 10 puan verdim.. Renk de ayrı güzel..


Festival alanlarında kurulan standları genel de normal üstü fiyatları sebebiyle cüzdanım pek sevmese de ben çok severim, böyle değişik değişik çok güzel olur :) Oralardan birşeyler yemesem içmesem eksik kalırım.. Sanki bir yere gidip de oranın meşhur yöresel yemeğini yemeden dönmek gibi.. Ne alakaysa işte.. Ama böyle hissederim :)


Bir diğer fotoğraf durağımız tabi ki özel tasarlanmış Adidas Minibüsü oldu :) Aynasından sakan All Originals logolu kokusunu yerim yerim :) Sevimli şey :) Toy Story'den fırlamış gelmiş de konuşacak gibi :)



Mavi ışık bulunur, hemen moda girilir, konsept pozlar verilir :) Dağcan'ın tişörtündeki mesajla pozu birleşince ortaya ürpertici bir şey çıkmış sanki.. :)


Adidas, tarihini anlatan bir sergi duvar hazırlamıştı, üzerine yapıştırılmış ayakkabılarla farklılığını yine ortaya koymuş :)


Datarock'ı da ilk defa canlı izledim. Performansı süperdi! Çok beğendim, çokkk eğlenceliydi.. Tavsiye ediyorum, eğer fırsatınız olursa kaçırmayın.. Elemanlardan birinin üzerinde ne varsa çıkarıp seyirciye fırlatması da baya olaydı.. En son boxerıyla kaldığında endişelenmeye başlamıştık ki, korktuğumuz başımıza gelmedi, kazasız belasız sahneyi Sophie'ye teslim ettiler :))




Festival alanında sergilenen ayakkabıların bazıları çok hoşuma gitti, onlardan minik bir kolaj hazırladım.. Pandalı olan yukarıdaki ayıcıklının kardeşi.. Kanatlı olan da süper.. Zaten bu sezon neredeyse bütün All Originals ayakkabılar da kanat var, hepsi uçuyor.. Sağdaki kemikli ayakkabının ise anısı var :) Dağcan'ın kazanan kombinin bir parçası :))


Veeeee Sophie Ellis Bextor!!! Çoook güzel, çoook sempatik, sevimli.. Ve çook enerjikti.. Esprileri de çok tatlıydı.. Sürekli İstanbul'u ne kadar çok sevdiğini söyleyip durdu.. Yan taraftaki otel beni şikayet edecek esprisi de baya iş yaptı :)) Sahneyi terk edermiş gibi yapıp geri gelmesi de beklenen bir durum olsa da hoşumuza gitti.. Ama çok çaktırdı, kimse gitti sanıp da yerinden bile kıpırdamadı :) O zaman ben şimdi "Heartbreak Make Me A Dancer"ı söylemeye gidiyorum, gökten üç elma düşmüş, biri size, biri Sophie'ye biri de Datarock'a.. Ben bugünlük yemesem de olur.. Öptüm :)

--------------------------------------------------------

In last weeks, as you know, Dağcan and me went to Adidas All Originals Party.. It was really so funny and good qualificated event.. Lots of friends, bloggers, activities.. We enjoyed so much.. There were lots of treats, a special exhibition of Adidas's history and  it was including some new shoes.. We liked the style corner and took photos there with a professional team, we made our combines there with All Originals stuff. We had the invitations for a good reason :) Dağcan and me had joined Adidas Style Competion last days, and I made some combines for each of us. And one of the combines I made for Dağcan had been third of it! So we got the tickets.. :) I'll share the photos of the combines I made for the competion soon as a new post (here). And I found chance to listen Datarock and Sophie Ellis Bextor for first time.. Datarock was soooo funny :) I loved them.. One of the guys throwed all his clothes to viewers.. We were just started to be worry when he was just with a boxer :) But it didn't happen and they left the stage to Sophie.. :) Sophie Ellis Bextor was soo beautiful, so sympathetic and so sweet.. I loved her energy and voice.. Her little jokes made us laugh.. So now, I'm going to sing "Heartbreak make me a dancer", and you.. Have a good Sunday!!! Kiss you!! :)

4 yorum:

  1. yahu bu etkinlikler ben istanbuldayken de oluyomuydu ???

    YanıtlaSil
  2. Hehehhe :)) Evet canım epeydir var açıkçası :)

    YanıtlaSil
  3. Görselleri bayıldım. Ben o gece hiç fotoğraf çekilmedim O_o

    YanıtlaSil
  4. Serap, Hadi ya tüh, çok güzel bir ortamdı oysa fotoğraf için! Neyse, bir dahakine :) Ben sizin yerinize de çektim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...