9.10.2011

Adidas All Originals Style Shoots - Part II - Men - Kazanan Kombin ve Dağcan


Adidas All Originals Party Postumdan sonra -burada-, Adidas All Originals Stil Yarışması ile ilgili olarak -burada- kendi kombinlerimi paylaşmıştım, bugün de söz verdiğim gibi Dağcan için hazırladıklarımı paylaşıyorum. Dağcan'ın kombinleri yarışmada derecede aldığı için O'nu sonraya sakladım. :) Tabi bunda Dağcan'ın doğal ışığının ve jön bakışlarının da payı büyük bence :) Siz nasıl buldunuz? Hangileri favoriniz? :)

*******************************

After the Adidas All Originals Party Post -here-, I've shared my Adidas All Originals Style Competetion photos -here-, and today, as I promised, I'm sharing Dağcan's photos, winning combines!! Because of he won the competetion, I saved hi photos for last :) But I think it happened with his natural light and his actor eyes :) How did you find them? Which of them is your favourite? :)














        

10 yorum:

  1. hiii lunapark queen:)such a great name :))
    first of all i wanted to say that i love your colorful blog.i am gonna follow it :)

    anddd time to say my favorite outfit.i loveee second one but with jeremy scott angel shoes one:))they are soo beautiful:)i loveee them:)

    kisses:)
    http://fashionozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. lovely photos!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Thanks for popping over to My Passport To Style and saying hi! These prints are serious! Loving the french fries jacket, see you again! Happy Sunday. Sharon xx

    http://www.mypassporttostyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. FashionÖzge, thanks for your nice comment sweety! One of my favorite outfits is that too :) I loved it! Come back again! ;)

    Glamorous Girl, thank you!! :)

    My Passport to Style, thanks for visiting and your nice comment! Come back again :)

    YanıtlaSil
  5. Ooo ben büün kombinleri çok beğendim, Dağcan da gerçekten yakışıklıymış ve çok iyi taşımış, tebrik ediyorum gerçekten, haketmiş ve kazanmış! Suna'dan sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Çoook teşekkürler Sunaa! :) Katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  7. çok eğlenceli ve çok güzel outfit bunlar! Beğendim bende,mimikler süper ;) keşke benımde resimlerimi heryerde sıkılmadan çeken birini bulabılseydim :)

    YanıtlaSil
  8. geldim :) izlemeyede aldim :) tesekkürler yorumunuz icin blogumu ziyaretiniz icinde. bende beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  9. Nesliname, teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  10. MY princess, teşekkür ederim :) Dağcan adına da teşekkür ederim :) Gerçekten böyle bir kardeşim olduğu için çok şanslıyım :) Hiç sıkılmadan çekiyor :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...