15.10.2011

Advice For Young Girls :))



Bu görseli okurken gülmekten öldüm :) Gerçekten hem çok tatlı hem de çok gerçekçi :) Haftasonunuza neşe katması için sizinle de paylaşıyorum.. Hele çizilen minik resimlere bayıldım bayıldım! Bütün maddeler ayrı güzel.. :) Hava biraz bozuk çalıyor ama eminim herkes kendine eğlenceli programlar yapmıştır.. Ben bugün anneanne ziyaretindeyim :) Herkese güzel ve neşeli haftasonları! :)

*************************************************

I was almost crying because of laughing to this letter :) Really! It's so funny and true :) I'm sharing it wit you for sharing happiness.. Especially, I loved the small drawings in letter! All advices are perfect.. :) Today, the weather is singing a bad song, but I'm sure everybody has funny plans for weekend.. I'm visiting my grandma today :) So happy and cheerful weekend for everybody! :)

10 yorum:

  1. çooook şiriiin "I promise in a few years you will look back on this and laugh" acaba o kız da geçmişe bakıp gülüyo mudur? ben şimdi ye baksa daha eğlenceli olur :))

    YanıtlaSil
  2. Eda, bence bunu yazan küçük bir kız değil :) Ama kim yazdıysa çizdiyse eline sağlık :) Süper olmuş.. :) Ben 1. 2. 3. 4. 9. maddelere bayıldım özellikle :)

    YanıtlaSil
  3. haha That is too cute and so true, I love it!

    Nicole Marie
    www.nicolemariewho.com

    YanıtlaSil
  4. aww it's so true, def made me smile. Thank you for sharing this with us :)

    YanıtlaSil
  5. ahw that's so cute :) and so true.

    YanıtlaSil
  6. Love your blog ! Thank you for your sweet comment ! ofc i follow you ;)
    xoQueenbee96

    YanıtlaSil
  7. zümraaa o kız derken yazandan bahsetmiyodum.kaç gündür konuştuğumuz kızı diyoruuum.acaba geriye dönüp bakıp gülüyomudur şimdiye gülse daha iyi diyoruum :):):)

    YanıtlaSil
  8. Aaaaaa :)))) Şimdi olduuuu! :))) Aynen aynen katılıyorum! Hahahahahahha :))) Bikaç yıl sonra gülse daha iyi :)))

    YanıtlaSil
  9. Nices advises!
    That's true...
    kisses

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...