11.10.2011

Aktar ve Kayısı İşbirliği ile Bakım - Care with Herb Seller and Apricot Collaboration


Ben tatlı meyveleri, pastaları, kurabiyeleri ve bütün sevimli şeyleri kozmetik ürünlerde aroma ya da şekil olarak görmeyi çok severim, iştahımı açar, çok çekici gelir.. Bu sebeple, doğal meyve yağı barındıran birşeyler almak istedim, ve geçenlerde aktara uğradığımda biraz alışveriş yaptım. Bazen kozmetik ürünlere gerçekten çok fazla para harcıyoruz ve zaman zaman karşılığını bile alamıyoruz. Ben de hadi bu sefer Doğa Ana'nın gücünü deneyelim dedim ve şunları aldım.. İlk olarak son zamanlarda yaz sebebiyle, deniz, havuz, güneş derken, kuruduğunu düşündüğüm saçlarım için bakım yağı aldım, içinde neler neler var, tam yirmi çeşit doğal bitkinin birleşimi.. Şimdiye kadar iki defa uyguladım, gerçekten saçlarım çok parlak ve yumuşak oldu.. Gel gör ki bir sorunumuz var.. Alırken içimden düşündüm, dedim ki doğal bitkisel yağlar, böyle mis kokar, çiçek kokar ohh.. Ancak hiç de öyle olmadı.. Nasıl bir pis koku oluşturmuş bu yağlar birleşince anlatamam.. Ona dayanmak biraz güç geldiğinden bu ara pek elim gitmiyor açıkçası :) İkinci ürünüm ise doğal kayısı yağından yapılmış sabun. Son zamanlardaki kayısılı ürün aşkımı ve simli kayısılı manikürümü burada anlatmıştım. Bu sabun öyle güzel kokuyor, cildi öyle güzel yapıyor ki anlatamam.. Zaten kayısı, barındırdığı A, B ve C vitaminleriyle birçok hastalığa da çok faydalı, kırışıklıkları geçirdiği ve cildi yumuşattığı ise kanıtlanmış gerçekler.. :) Süper birşey gerçekten, doğal olduğu için de çok güzel köpürüyor. O kadar güzel kokuyor ki, elimi bu sabunla yıkadıktan sonra Bonibon'u sevmeye gittiğimde, elimden gelen kokuyu alıp yemek sanıyor ve yalamaya başlıyor :)) Bonibon'u tanıyorsunuz değil mi? Tanımıyorsanız, burada tanışabilirsiniz, sizi bekliyor. :) Ve son ürünüm de, her gün yoğun rimele maruz kalan canim kirpiklerim için. Düşündüm de çok acıdım, her gün rimel, her gün rimel.. Her akşam temizliyorum ama zor bir hayat be onunkisi :) Bu yüzden ona özel bakım yağı aldım, yine özel bir karışım, hem deiki taraflı, bir tarafı kirpiklere özel rimel ucu şeklinde, diğer tarafı kaşlara özel, aplikatör şeklinde.. İşte böyleee.. Siz de aktarları es geçmeyin.. Ve kayısıyı deneyin :)

****************************************

I love sweet fruits, cakes, cookies and all cute thing on cosmetics. I love their smells and looks, it's so charming for me.. So, I wanted to buy some cosmetic things with fruit oils and I went to herb and spice seller.. We sometimes spend so much money for cosmetics and sometimes, even we can't take it's benefits.. So I decided to try "Mother Earth's Power" for this time. :) Firstly, I bought an oil for my seedy hair because of summer, sun, pools and sea.. It's including nearly 20 different kinds of plant's oil. I used it twice and it really made my hair healtier and more shiny.. But there is a problem. I hope it would be smell like flowers, natural plants.. But it smells really terrible!! So I don't want to use it any more :) My second thing I bouht from there, is apricot oil soap.. You all know my apricot love, as I told -here-, apricot is so useful.. It's including A, B and C vitamins, and it's good for skin and wrinkles.. And the soap smells so beauiful, like a sweet fresh apricot.. When I wash it my hands with it and after that I take Bonibon to my hands, she smells it and thinks it is a food and starts licking :) Do you know Bonibon? If you dont, you can meet with her here, she is waiting for you :) My third thing was for my lashes.. I'm applying mascara on them everyday, pitty things.. I'm sad for them, so I bought this oil for them. It's so useful! One side of it for lashes and it has a brush like mascara, and the other side it for brows and it has a brush like aplicator.. And that is it... So, if you have time, go to herb and spice seller markets.. And try the apricot's power :)


9 yorum:

  1. I love fruits and cakes too! I just found your blog and I hope you like mine as well!

    www.raindropsofsapphire.com

    YanıtlaSil
  2. I like this blog i hope you have time to check out mine!

    http://usuallysundaymorning.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. cool... :)

    http://lovesimplegreen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. I bet these smell gorgeous - well done on the informative post !
    http://www.balletpumpsandroses.com
    xoxo

    YanıtlaSil
  5. Raindropoffsaphire, thank you so much!

    Ele, I'll check it sweety!

    Irene, thanks :)

    Joanne hegarty, Yes, they smell tasty :)

    YanıtlaSil
  6. Denemek lazim bunlari. Oje bilgileri ve yorumun icin cok tesekkurler. Bu arada bir soru, sen acaba beni gizli moddami takip ediyorsun yanlislikla? Yeni followerlarin kim oldugunu bulmaya caliyorum, sayi birden artti ama iki uc tanesinin isimleri cikmiyor :( ben de yeni takip etmeye basladigim bloggerlara soruyorum bulmak icin. Eger yanlislikla gizli isen, duzeltebilirsen cok sevinirim, bana kolaylik olur. Tesekkurler

    YanıtlaSil
  7. Aylincim kontrol edeceğim canım durumumu :)

    YanıtlaSil
  8. Thank you very much for your love comment!
    Please vistit me again!:)
    Love, sarah

    YanıtlaSil
  9. Omf I was looking for some stuff for my lashes.I def want to try this.


    www.iwouldsorockthis.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...