5.10.2011

"Blog Dergisi"nin Yeni Moda Yazarı: Lunapark Queen!


Size güzel bir haberim var! Bundan böyle aylık olarak yayınlanan Blog Dergisi'nde moda yazarıyım! Birkaç aydır yayın hayatına ara veren Blog Dergisi, kadrosuna katılan yeni kanlarla ( örnek ben :) ) geri döndü! Blog Dergisi'nde mi var? Gündeme, hayata, sanata, karikatüre, sinemaya, dizilere, bilgisayar oyunlarına, seyahate, röportajlara ve modaya kadar çok geniş çerçevede konusunun uzman bloggerları tarafından sizler için yazılmış aylık yazılar var. Ben bir dergi okurken, onu elinde hissetmenin, gerektiğinde bazı parçaları koparmanın güzelliğini savunan biri olarak, size söyleyebilirim ki Blog Dergisi, samimi dili ve eğlenceli tavrıyla kağıttan dergileri hiç aratmıyor. Zaten dergiyi tam ekran yapıp, sayfaları çevirerek okumak, sanal olmasına rağmen insana çok güzel hissettiriyor. Üstelik herkese açık ve ücretsiz!

Ben bu ay ilk defa yazı hazırladım Blog Dergisi için. Kapakta da görüleceği üzere, "Yeni Mevsim, Yeni Trendler ve Yeni Ben" başlıklı yazım, derginin 52. ve 53. sayfalarında yer alıyor. Yazıma bu linke tıklayarak kolayca ulaşabilirsiniz. Hatta aşağıda benim sayfamın mini bir görseli de var. :) Bu sayıda önümüzdeki sonbahar ve kışa hükmedecek birkaç trendi detaylı olarak ve görsellerle zenginleştirerek anlattım.  Giyimden renklere, desenlerden makyaja kadar birçok tüyoyu sohbetimle beraber bulabilirsiniz. Bu deneyimi sizlerle paylaşmak için uzun süredir sabırsızlanıyordum, sonunda heyecanla beklediğimiz dergimiz yayına girdi ve ben de herkese duyuruyorum :) Desteğiniz için teşekkür ediyorum.. Ve tabi ki.. Yorumlarınızı bekliyorum, bakalım beğenecek misiniz? :)

--------------------------------------

I have a good new for you! From now, I'm one of the authors of "Blog Dergisi". It's a kind of magasine which kindly bloggers tell something about fashion, travel, art, cinema, life, tv series, pc games and more.. All the best bloggers in their subjects came together and wrote that for you! It's also free.. But after the good news, there is just a bad new too.. Sorry but, the magasine is just in Turkish language.. :( For the october month, I've told about the new trends of new season, fall and winter.. And it's a really detailed writing which is with varius visuals.. If you wanna see it, you can reach it from here. Thank you for your support! And of course... Waiting your comments.. :)

4 yorum:

  1. ben çok başarılı buldum komşu tebrik ederim hayırlı olsun;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Komşucum çok saol teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  3. üzümüm benim tebrikler :))

    YanıtlaSil
  4. Canım benim teşekkürler, okumaya vaktin oldu mu, nasıl buldun?

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...