16.10.2011

Crazy, Stupid, Love - Movie Criticism

  

Bu filme sıradan bir romantik komedi izleme düşüncesiyle gittim ancak salondan çok mutlu ayrıldım :) Gerçekten daha çok komedi ağırlıklı ancak bu komediyi, barındırdığı romantik hikayelerden yaratan bir film.. Vıcık vıcık aşka boğmuyor, salak espriler yapmıyor.. İmdb puanı da 7.8, hala vizyonda olan bir film için oldukça iyi.. Bu türlerin genelde 5 6'nın üzerine çıkamadığını da düşünürsek, süper :) Hatta yakın zamanda izlediğim en komik ikinci film! (Birincisi Patrondan Kurtulma Sanatı idi) Julianne Moore'un asaletine, zerafetine, saçlarının mucizevi dalgalarına hayran kaldım bir kez daha. Emma Stone çok sempatik, kocaman yemyeşil gözleri var, sevdim :) Steve Carell zaten baştan sona süper bir performans sergiliyor, karakterdeki geçiş çok keskin olmasına rağmen bir an şüpheye düşmüyorsunuz. Kevin Bacon ve Marisa Tomei ise gülmekten öldürüyor. Ailenin minik kızına da dikkat edin derim, toplam 3 5 sn. görünmesine rağmen, 10 yıla kalmaz birçok başrolde göreceğimiz garanti.. O ne surat öyle, çok tatlı :) Veee son olarak gelelim Ryan Gosling'e.. Notebook'tan sonra bir kez daha kalbimi çaldı.. İki filmin başında da "ay tipe bak, kepçe mi bu ya, başka adam mı bulamamışlar poff" diye izlemeye başlayıp, filmin sonunda hayran kaldım :) Karizması, mimikleri, oynadığı karakter süper :) Barney Stinson severler, hiiiiç kaçırmasın diyorum, sıkı bir rakip var! :) Filmin yönetmen koltuğunda Glenn Ficarra ve John Requa oturuyor, senaryoyu ise Dan Fogelman üstlenmiş, çok da güzel yapmış.. Her an bir sürpriz, bir atraksiyon, ortalamanın üzerinde bir senaryo.. :)  O yüzden ne yapın edin canınızın sıkıldığı bir anda filan kaçırmayın izleyin.. 

PS. Fragmanı ben pek başarılı bulmadım, filmin enerjisini yansıtmaktan oldukça uzak, ama izlemek isterseniz, aşağıya ekledim. Görüşürüz yakındaa! :) Herkese iyi pazarlar!

***************************************************

I went this movie for watching something a little bit funny, I wasn't expect a really good movie.. But it was almost awesome! :) There is no silly jokes, there is no too wet romantic moments.. There are lots of comedy with some romanticism.. It has 7.8 points on İmdb and it is so good for that kind of movie.. That's the second funniest movie I've seen this month. First one was Horrible Bosses.. It was so funny too :) I loved Julianne Moore's perfect wavy hair and her nobility, delicacy... And Emma Stone was so symphathetic, she has really big green eyes :) And Steve Carrel has a really good performance during the movie. But I loved Ryan Gosling most. After the Notebook, I loved him again! :) His carisma, character were fantastic! If you like Barney Stinson, you'll love him too.. A good rival is coming :)) And please notice the  little girl of family.. She has a really beautiful face, I'm sure we'll see her in lots of movie next years.. The directors are Glenn Ficarra and John Requa. And the writer is Dan Fogelman.. He is so talented :) So, if you have time, or if you feel a little bit sad, just watch this movie :) The fun is guaranty!!

PS. I've added the trailer of movie below, but I didn't like it so much, it can't show the real energy of the movie.. See you soon sweeties! Have a good Sunday to all! :)



6 yorum:

  1. Bende sevdim filmi bu havada boş anında film keyfi yapmak isteyenler için romantik komedi :)

    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben de gecen hafta izledim ve cok eglendim;) hayatin icinden bir hikaye. ve filmdeki tum karakterler defolariyla kabul ettigimiz icimizden biri gibiydiler. hayata ve aska dair komik bir film kisaca.

    YanıtlaSil
  3. uzun süredir sinemaya gitmeyen biri olarak bu yazını okuduktan sonra benim de içimde sinemaya gitme isteği uyandı, hemen göreyim bu filmi:) paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bu hafta izlemeye calisicam bu filmi. Ben bu kizil
    hatunu cok begenirim, Steve de baya komiktir, sen de tavsiye edince, kesin gormeli. Asagidaki postunda yazanlar da cok hosuma gitti, guldurdu beni :))

    YanıtlaSil
  5. @Goncha, benimde bir filmi izlerken beğenmemi sağlayan kriterlerden biri karakterlerin gerçekçi olmasıdır :) O yüzden daha inandırıcı geldi, daha komik geldi :)

    @Ece, vaktin varsa kaçırma :)

    @Aylin, evet evet gitmelisin :)) Genç kızlara öğütler bence de bomba :) Çok tatlı ve komik =)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...