10.10.2011

Gleaming Apricot Nails - Pırıltılı Kayısılı Ojelerim


Bugünlerde her yerde gördüğümüz pırıltı, sim modasından esinlenerek + bu ilhamla, son zamanlardaki kayısı aşkımı birleştirerek kendime bu manikürü uyguladım. Ben baz olarak yavruağzı tonlarında bir rengi iki kat uyguladım ve sim olarak altın ışıltısı seçtim. Siz denemek isterseniz, farklı kombinasyonlar da deneyebilirsiniz, mesela, siyah üzerine altın ya da gümüş ışıltısı da çok hoş olabilir bence, yakında onları da deneyeceğim zaten, bakarız nasıl oluyorumuş :) Bildiğiniz gibi bu sezon uzun tırnaklı manikürler out, kısa tırnaklar in, bu yüzden bu manikür için de tırnaklarınızı kısa tutmanızı öneririm. Ben simler uçlardan yukarı doğru yayılıyormuş izlenimi vermek istedim, bu yüzden uçlara daha yoğun uyguladım simli ojeyi. Nasıl buldunuz? :)

****************************************

You can see gleaming thing on everywhere, it's really fashionable for this season. So I had inspired of that and I combined it with my apricot love. That's the result.. I prefered a orange-coral colour for the base, double coat, then I applied a golden glittery nail polish from the end of nail to top... I wanted to get a glittery spanning look on my nails.. I advice you to keep your nails short for this manicure, you know it is also season's trend. So, how did you find it? :)


21 yorum:

  1. Yettuuum gelduuum:)))fotolar şahane...süper olmuş...bende ojelerimin üstüne cici kalpler çiçekler yapistiiriyorum...onların üstlerine ve kenarlarına sim sürüyorum :)gümüş sim ve renkli simlere bayılıyorum..sevgiler;

    YanıtlaSil
  2. Ama ben bu kadar şeker bir bloğu neden bu kadar geç buldum :)Güzel yorumunla renk kattın bloğuma canım iyiki de bir bakayım demişim :)Kayısılı ojeler sper görünüyor ;)

    YanıtlaSil
  3. Coco Jelly, hoşgeldiiiin' :)) Ay çok teşekkür ederim, mest oldum :))) Bn de yakında daha farklı çeşitlerini de denicem :)

    Süslü ve Pembe Dünyam, ayyy çok sevindim böyle düşünmene, ben de senin bloguna grince aynılarını düşündüm, pembiş pembiş içimi açtın! Çok teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  4. bu iki rengi birbirine çok yakıştırıyorum çok beğendimm =)

    YanıtlaSil
  5. Alice, Ben de ben de :)) Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  6. love these nails!!
    there is a SKULL RING GIVEAWAY ON MY BLOG
    if u want join it!
    kisses, Irene

    http://ontomywardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Onto My Wardrobe. thank you so much!! :)

    YanıtlaSil
  8. Ben tırnaklarımı kısalttığımda çok tipsiz oluyolar ya seninkiler çok güzeel:) O alttaki şeftali oje de sade haliyle çok güzeldir eminim. Merak ettim simdi ben onu:)

    YanıtlaSil
  9. yorumunu gördüm geldim, tırnakların şahane olmuşş! :)

    YanıtlaSil
  10. Justuntitled, hadi yaa :) Teşekkür ederim :) Ya keşke simlemeden önce de çekseymişim fotoğrafını, şimdi pişman oldum bak çekmediğime :)

    What's Next, hoşgeldin canımm, yine geeel :)

    YanıtlaSil
  11. Cok hos olmus. Renk marka bilgilerini de paylasirmisin? : ) Cevabi blogumda da verebilirsin, buraya hemen bakmayabilirim.

    YanıtlaSil
  12. ben oje sevmem normalde ama bunlar pek bi tatlı sevdiim :))
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  13. Aylin, geliyorum bloguna bekle beni :)

    Loves from Fashion, ay çok sevindim.. :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  14. Ojenin rengine bayıldıım. Blogunu yeni keşfettim çok tatlı bi blogun var:)

    iremorsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Çok tatlı olmuş bence.
    Teşekkür ederim yorumun için. Blogun çok keyifli, ben de keşfetmiş oldum. İzliyorum. her zaman beklerim :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. tırnakların da blogun da çok şeker :))

    www.buketpoyraz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. İrem, çok teşekkür ederim, yine beklerim :)

    Deniz, çok teşekkürler, ben de seni izliyorumm :)

    Buket, çok saol :))

    YanıtlaSil
  18. Ama bunlar tam seker kivaminda olmus, dikkat et pamaklarini yemek isteyenler olabilirrr ;))

    YanıtlaSil
  19. Madammoda, asıl senin yorumun tam şeker kıvamında! Ben bu yorumu yerim :))

    YanıtlaSil
  20. I love your nails. So pretty!

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    YanıtlaSil
  21. Your nails are gorgeous.

    www.iwouldsorockthis.blogspot.com

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...