4.10.2011

İstanbul Design Week Collages


Daha önce de bahsettiğim gibi, geçtiğimiz Pazar günü P&G'ın davetlisi olarak İstanbul Design Week'e konuktum. Bu etkinliği yıllardır takip etsem de katılmak bu yıla kısmet oldu. Gerçi adres konusunda baya sıkıntı yaşadık ama hepsine değdi :) Eski Galata Köprüsü diye, önce Galata Köprüsü'ne, oradan Eski Galata Köprüsü'ne, oradan da Feshane'nin bitişiğindeki çadırlara ulaşmak, bir de zamanla yarışmak hiç kolay olmadı.. Artık çadırlara ulaştık diye sevinirken, arka girişte olduğumuzu farketmemiz ve güvenliğin arka kapıdan girişin yasak olduğunu diretmesiyle tadımız tam kaçıyordu ki P&G takımının tatlı üyesi Ceren Hanım bizi kurtardı :) O kadar değişik ve güzel tasarımlar vardı ki, baktım hepsini tek tek yüklemek çok mümkün olmayacak, ama hepsini de paylaşmak istiyorum, başladım kolajlar hazırlamaya.. :) Fotoğraflar biraz mini mini oldu, ama üzerlerine tıklayarak büyük hallerini de görebilirsiniz. O zaman, başlayalım kolajları incelemeyee..


Soldan sağa doğru gidiyorum :) Ne olduğuna çok anlam veremediğim ama bana damayı ve meyveli jöle küplerini anımsatan sevimli oyun.. Zar da var, bir çeşit tavla mı acaba? :) Fikri olan?
2. fotoğrafta, koltuk kitaplık takımına ve koltuğa monte gazetelik ve sehpaya bayıldım. İçimdeki dekorasyon aşkı yine tavan yaptı.. Böyle anlarda (geçen İkea katalogunu incelediğimde de aynısı oldu!) Sims 3 oynamaktan başka bir şey gelmiyor elimden şimdilik :)
 3. fotoğraftaki model, gazeteden oluşan harika tasarım elbisesiyle Radikal Gazetesi'ne ait.. Oldukça ilgi ve beğeni topladığını söyleyebilirim.
 4. fotoğraf.. Evet, çıkışta tavuk pilav yedik.. İlk defa sokakta tavuk pilav yedim, fena birşey değilmiş :))
5. fotoğrafta çantayı dekoru süsleyen İstanbul çizimine hayran kaldım, Bilkent Üniversitesi'nde bir tasarım öğrencisinin ödüllü eseriymiş.. Pek şahane..


Yukarıda gördüğünüz, Galata Semti, mini helikopter, Nuh'un Gemisi ve sanırım Galata Kulesi (Gamze Saraçoğlu tasarımı) Redbull için tasarlanan ve Redbull şişelerinden, kapaklarından yapılmış eğlenceli eserler :)
Ayrıca, bu etkinlikte sen sevdiğim kısım kesinlikle "Blogger Meeting" oldu, Designmixer blogunun sahibi Tijen Hanım bizimleydi ve blog yazmak konusunda çok faydalı bir konferans verdi. Kesinlike çok güzel oldu, daha sonra da All Decor dergisinden Şanel Hanım'ın konuşmasını dinledik. Aslında daha çok tasarım bloglarına yönelik bir konuşmaydı ama içinden çekip çıkarılacak çok önemli bilgiler de vardı. Çok memnun kaldım :)


Pembe pencereye bayıldım, odamda sürekli güneşli bir Boğaz Manzarası olacak, hem de hayata pembe bir pencereden bakmamı sağlayacak.. Süper, daha ne isterim :)
İkinci fotoğrafta mutfak malzemeleriyle ilginç tasarımlar yapılıyor, çok renkli!
Sol alt köşede ise sadece kağıtla yapılmış, origamik tasarımlar var.
Sağ alt benim favorilerimden, ne şık bir kahve setisin sen öyle! Havanı yesinler senin! :)


Zorla ulaştığımız güzel mekan, harika bir Haliç Manzara'sına sahipti :) Mekanın açık hava kafetaryası Otto'ya emanet edilmişti, ve cafe tasarımı ise Mudo Concept'e.. Ee bir tasarım haftası da böyle olmalı :) Yukarıda da açık havada yer alan değişik alanlar ve nesnelerden fotoğraflar var..


Yine göze hoş gelen değişik tasarımlar.. En çok dikkatimi çekenler.. İkinci fotoğraftaki minik sera :) Çok sevimli değil mi?? Vee ondan daha da sevimli olan 3. fotoğraftaki cupcake sandalyeee!! Yaklaşık 65 cm yüksekliğindeydi sanırım. İnsan oturmaya kıyabilir mi? Önce üstüm kirlenecek çilek sosu olacağım diye düşündüm, sonra yazık bu ezilir bozulur dedim, nitekim hiçbirşey olmuyor, gayet sağlam :) Ondan da odama istiyorum.. Hatta makyaj masama puf olarak talibim, kendisi de kabul buyurursa :)


Tasarım fuarı olunca, giyimi haklı olarak biraz dışta bırakmak istemişler.. Sonuçta kocaman bir İstanbul fashionweek'imiz var artık, orada da modaya doyuyoruz..  (Hatta görmeyenler varsa, IFW fotoğraflarımız da tam buradaa) O yüzden burada daha çok ev, bahçe, alan, mobilya ve konsept tasarımlar öne çıkıyordu.. Ancaaaaakk :) Arzu Koprol'un CokeDesign için hazırladığı bu üç parçalık koleksiyon da bir moda bloggerını çok sevindirdi :))


Peki İstanbul Design Week, İkea'sız olur muu? Tabi ki olmazz! :) O otururmuş gibi yaptığım kanepe tamamen fotoğraf.. İlk fotoğrafta gerçekten oturduğuma neredeyse ben bile inanacağım :) Ayrıca yukarıda Coca Cola'nın İstanbul Design Week'e özel olarak hazırladığı değişik mini şişeleri görüyorsunuz.. Üçüncü tombik şişeye bayıldım, şişko seniii..


Sıra bana geldi :) Aslında ben doğal yani çok hafif dalgalı saçlarımla gittim etkinliğe, ancak P&G hiç boş dururmu, kurmuş oraya bir "Güzellik Avucunuzun İçinde" Standı.. Bir yanda Braun, bir yanda Max Factor, bir yanda Pantene, bir yanda Olay.. Siz düşünün gerisini.. Giren başka bir insan olarak çıkıyor.. Beni de aldılar içeri hemen tabi :) Su dalgası saçlarım Braun ekibi tarafından Braun kalın uçlu maşayla yapıldı, ayrıca kuaförümüzden maşa tutuşuyla, sarışıyla, hatta saçı maşadan bırakışla ilgili çok önemli tüyolar aldım!! Genelde ilk maşa yaptığım gün sokağa pek çıkasım gelmez, azıcık düşsün de diye beklerim.. Ancak gördüğünüz gibi yeni yapılmış hali bile ne kadar doğal bu dalgaların! Ben çok sevdim :) Siz? Braun'dan sonra da Max Factor uzmanlarına kendimi teslim ettim, ve ten rengime uygun ruj denemeleri yaptık. En son somonda karar kıldık :) Benim de favorilerimdendir zaten.. Fotoğraflar tam saat 6 gibi, güneşin batışıyla çekildi ve renklerinde hiçbir oynama yok. İşte benim favori fotoğraf saatim ve ışığım! :)


Ne giydiğime gelincee.. H&M Küpeler, Topshop Kolye ve yüzük, Stradivarius üst, Diesel pantolon, Yeşil botlar, Polo Garage kot mont, Guess Çanta, ve görünmeyen bilezikler.. :)

--------------------------------------------

As you know, after the İstanbul Fashion Week, (if you still haven't see the IFW photos here they are) I have participated in İstanbul Design Week last Sunday. I was invited by P&G, and it was awesome. Firstly, it was terrible to find the right address, but after that, I enjoyed so much. As you on photos above, there were lots of interesting designs there and as a fashion blogger, I loved all of them.. You know, it's not easy to put all photos here, because they are so big for Blogger system, so I made some collages for you.. You can see larger images by clicking on them. I hope you'll like.. I loved the cupcake chair, Coca Cola sale truck, Ikea stand (I don't sit in that photos, it's just a couch photo :) And there was a blogger meeting, actually it was a meeting for design bloggers but I took lots of things from them.. And P&G Team gave me a different look there. Thanks to all of them! I had beautiful wavy hair and had a perfect coloured lip gloss by Max Factor :) You won't see the real colour on the photos, since it was a real sunset.. I swear, I didn't touch this photo's colours at all :) But I love this light, it is really for me! If you ask me, what did I wear.. Here is... H&M earrings, Topshop necklace and ring, Stradivarius top, Diesel jeans, Yeşil boots, Polo Garage denim jacket, Guess bag and the bracelets you couldn't see :)) Waiting your comments sweeties! Hw did you find İstanbul Design week and me? :) Kissesss... ***

12 yorum:

  1. Great outfit, I like it! Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    YanıtlaSil
  2. Lunapark Queen5/10/11 15:39

    Thank you Fabrizia, it's really nice to hear that :) I wanna leave comment on your blog but I can't do it because of your settings.. And I also wanna ask something to you.. I think ı'll send an e-mail to you :)

    YanıtlaSil
  3. Resimler cok guzel, bizde gitmis kadar olduk sayende :D
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Evrimm :) çok teşekkürlerr! :) Amacına uygun olmuş o zaman, sevimdim, yorumun için de teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. So cute blog :) If you want visit mine http://pleasestrikeapose.blogspot.com/ and if you like it follow me!
    Hope you will visit it! Kisses

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much Martina!! :) I'll come to visi you soon! Come again!

    YanıtlaSil
  7. bloğuna bayıldım... Bundan sonra takipcinim cnm...

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  9. resimler harika, saçlar da harika ama bence bob modeli daha çok yakışır sana

    YanıtlaSil
  10. Scissor Hands, hadi ya.. Aslında bir ara dümdüz bir kesime sahiptim omuz hizasının biraz üstünde, birkaç ay kullandım ama zor geldi kalın telli ve gür saçlı olduğum için katlı kesime geri döndüm, Bob kullanmak da kolay olmaz gibiama ya :)

    YanıtlaSil
  11. Büyümeyi arzu ederseniz sizin bilginiz sadece bu web sitesini ziyaret tutmak ve burada yayınlanan yeni haberler güncelleme ile güncellenecektir .

    YanıtlaSil
  12. Excellent post. keep going!
    my webpage: 機械設備影片

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...