31.10.2011

Halloween Sets! - Cadılar Bayramı Kombinleri!



Halloween 2011



Malum bugün Cadılar Bayramı!.. :) Her ne kadar bizim bayramımız olmasa da, ben Halloween'ı hep sempatik bulmuşumdur. Kostümlü partiler hep çok eğlenceli gelir bana. Turuncular, siyahlar, balkabakları, örümcekler, zombiler, cadılar, kurukafalar, yarasalar.. :) İlginç ama yurtdışında oldukça ciddiye alınıyor ve kutlanıyor, birçok insan evlerini haftalar önceden bu konseptte hazırlıyor. :) Ben de sizler için Polyvore'da kullanıcılar tarafından Halloween'e özel hazırlanmış birkaç kombin paylaşıyorum. Benim favorim en üstteki.. Sizinki hangisi? :)


***************************************************************************


You know, it's Halloween! I always liked Halloween, even though it's not one of my country's days.. Because, I love parties with costumes.. Oranges, blacks, spiders, zombies, witches, skulls, bats... :) So, I'm sharing some combines from Polyvore, made by Polyvore users.. My favourite is the top one. Which is yours? :)



Sem título #468




Happy Halloween - Witch




Blake Lively : Happy Halloween !!!


8 yorum:

  1. Kombinleer süpeeer =) HAlloween için bir de bana beklerim ama korkmak yok bak :P
    www.lovesfromfashion.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürleeer! Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben malesef gec gordugum icin turuncusuz siyah beyaz ve hic korkunc olmayan bir kiyafetle gidiyorum Bakalim alacaklar mi iceri ??

    eda

    YanıtlaSil
  4. I love this post !! :)

    http://linastyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Edaaa, sen saçlarını baya bir kabartsaydın :)) Bir de koyu bir göz makyajı, siyah da giydin mi tamamdır :)) Nasıl geçtiii? :)

    Linasstyle, thanks sweety!! :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de ilkini cok sevdim. Cok istiyorum bir kostumlu partiye gitmek, burada da halloween buyukler arasinda kutlanmiyor :(

    YanıtlaSil
  7. Hadi yaa ilginç! Bu yıl Tr'de bile bir sürü parti oldu :) Yetişkinlere özel :) Ben de aksilikler yüzünden gidemedim ama olduğunu bilmek de güzeldi :)

    YanıtlaSil
  8. When I initially commented I clicked the "Notify me when new comments are added" checkbox and now each time a comment is added
    I get four emails with the same comment. Is there any way you can remove me from that service?

    Thanks!
    My page :: buy edu backlinks

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...