29.10.2011

Mimics...


Erken kırışmaya sebep olsalar da, mimiklerimi kullanmayı çok severim. Duygularımı yüz ifademden hemen okuyabilirsiniz. :) Bence mimikler çok önemli.. Bir insanı sempatik de yapabilir antipatik de yapabilir. Mesela, bazı insanların o kadar garip mimikleri var ki, onları dinlerken dikkatim dağılıyor :) Bazılarıysa bir bakışıyla bir gülüşüyle inanılmaz sevimli olabiliyor. Bazıları da ayrı bir olay, kırışmamak için gülmemeye, somurtmamaya çalışıyor. Hadi somurtmamayı anlayabilirim de bence gülmemek için çaba sarfetmek tam bir saçmalık.. Dünyada gülmekten daha güzel birşey olabilir mi ya!? Yüzü gülen bir insan çirkin olabilir mi? Genelde olmaz.. :) Zaten gülmek bulaşıcı birşey.. Karşınızdaki kişi gülüyorsa ister istemez siz de gülmeye başlarsınız, bilimsel bir gerçek bu :) Gerçi son zamanlarda ülkece yaşadığımız olaylar negatif mimikleri oldukça ortaya çıkardı ama şimdi toparlanma zamanı.. Yine de olumsuz olayların, enerjimi düşürmesine elimden geldiğince izin vermemeye çalışıyorum, çünkü herkesten yayılan negatif enerji evrende birleşerek pozitif bir şey yaratamaz. Malesef hayatta eksi ile eksiyi çarpınca artı yapmıyor, daha çok eksi yapıyor. Bu yüzden moralimizi yüksek tutup, "ben nasıl destek verebillirim? Bu durumu düzeltmek, daha iyi bir konuma taşımak için benim elimden ne gelir?" gibi olumlamalara yönelmek gerek. Olumsuz durumlarda tabii ki ilk başta hepimiz "ah, vah" durumlarını yaşıyoruz, ama dediğim gibi sorumluluk, bunu uzatmadan olumlamak...  Herşeyden önce, kesinlikle kabul etmemiz gereken bir şey var ki, mutluluk bir seçim. Ve bu seçim de bize ait!


Bugün Cumhuriyet Bayramı... Yaşananlar sebebiyle kutlamalar iptal edildi.. Ben, böyle durumlarda, birbirimize daha çok kenetlenmemiz, sesimizi daha yükseğe çıkarmamız, motive olmamız açısından, bu Cumhuriyet Bayramı'nın değerinin daha da büyüdüğünü düşünüyorum. Bu sene, yapılanın aksine, geçmiştekilerden daha da büyük bir coşkuyla kutlanmalıydı bence.. Keşke... 


Herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun... Bugüne pozitif mimikleriniz de eşlik etsin.. :)

******************************************

Even if they cause to early wrinkling, I love my mimics. You can easily read my feelings from my face. :) I think, the facial expressions are so important.. It allows you to be symphathetic or repulsive. Some people have really strange mimics. When I listen them, my attention is distrubed. :) Some people have mimics which make them so lovely and adorable.. And some people who don't use their mimics for not wrinkling.. I can't think a more absurd thing than it.. Do you know anything better than laughing? Can people be ugly when they're laughing? No.. Probably.. :) Smiling is a contagious thing, that is a scientific fact. :) If somene is laughing, you'll start to laugh too :) But, it sometimes doesn't work.. Some mornings, I go to courthouse with my smiling face and say "Good Mooorniiingg!!!", but I can't get the right reactions.. But I don't let them to reduce my positive energy too :) They're "bad mimic" people :) First of all, being happy is a choice, we have to accept it. And this choice belongs to us! I wish you all a day you just choose your "happy mimics"!  :)))

20 yorum:

  1. Hehe!So funny pics!!I love them!!

    Check my Blog http://alittlebitofshine.blogspot.com/
    and on-line store http://shopalittlebitofshine.blogspot.com/ !! :)

    YanıtlaSil
  2. Mimiksiz, cizgisiz olmaz : ) Ben en cok sol ve sag ust koselerdeki mimiklerini sevdim haliylen, bundan sonra gulecek haberler gelsin artik.

    YanıtlaSil
  3. Amalia, thanks :))

    Aylin, evet evet :) Normalde güleç bir insanım zaten, zor oldu somurtmak :p Amin, hep mutlu haberler gelsin artık :)

    YanıtlaSil
  4. Her gittiğim güzellik salonunda göz kenarlarıma bakaraktan "fazla mimik kullanıyoruz galiba" demelerine rağmen gülmekten vazgeçmiyorum. 7/24 suratında kocaaa bir sırıtışla dolaşan ben gülen insanlara bayılıyorum. Hep yüzün güler inşallah:)

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazmışsın canım benim çok teşekkürler :) Bence zaten gülerek gelen kırışıklıklar, insanı çirkinleştirmez, işe öyle gülerek yaşlananlar tonton oluyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bende hic sevmem öyle duygularini yüzüne yansitamayan insanlari, önce güleryüzlü olacak insan bir kere ; )

    YanıtlaSil
  7. This foto is so cool ! :)
    xoxo

    http://fraish.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. http://sandrafreckled.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. http://sandrafreckled.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Love your blog! Check mine we can follow each other!
    There's also 1 more day for the PRADA GIVEAWAY!!!!

    www.rockandfrock.com

    YanıtlaSil
  11. So fun. Love your hair and the headband.

    XO,
    Patience
    www.justpatience.com

    YanıtlaSil
  12. So fun. Love your hair and the headband.

    XO,
    Patience
    www.justpatience.com

    YanıtlaSil
  13. Valeria, thank you sweety!

    JustPatience, thanks so much! :) I love dots!

    YanıtlaSil
  14. Now I am one of your follower! Also on facebook! Please follow me back also on facebook thanks dear!!!

    www.rockandfrock.com

    YanıtlaSil
  15. Valeria, I'm coming soon sweety!

    Tesa, thanx!!

    YanıtlaSil
  16. Canım gülen bir insan tabi ki çirkin olamaz senin gülümseyişin de çok çok güzel gözüküyor :) ben her mimiği bu kadar başarılı canlandırışına hayran kaldım bir de sex&city'deki charlotte'a benzettim seni ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  17. Be Twin Us, aaa inanmıyorum! Charlotte benim favorim karakterim zaten orada! Sevindim hihih :) Teşekkür ederimmm! Çok tatlı yorum!

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...