19.10.2011

People Style Watch Türkiye

 

Kızlarrrr müjdee! :) Instyle ve Boxer gibi sevilen dergileri bünyesinde barındıran Mutlu Dergi Grubu, People Style Watch'u da Türkiye'ye getirdi! People dergisinin bir uzantısı olarak 2002 yılında Amerika'da satışa başlayan bu dergi, 2010'un en iyi dergi ödülünü de almış! 25 Eylülden beri Türkiye'de de satışta.. Fiyatı ise 4,90 TL.. Kapakta çok sevdiğim Tülin Şahin'i de görünce hiç düşünmeden heyecanla aldım dergiyi.. Tülin Şahin'le tanışmış biri olarak O'nu ne kadar çok sevdiğimi ve beğendiğimi de yeri gelmişken söylemeliyim. :) Bir çırpıda da okudum. :) Açıkçası Vogue'daki ya da Harpers Bazaar'daki gibi göz kamaştıran moda çekimleri bekliyorsanız, ilginizi sadece çok lüks markalar çekiyorsa ya da magazin ağırlıklı bir dergi arıyorsanız bu dergi pek sizlik olmayabilir. Ancak, sezondaki ürünlerden bütçenize uygun kombinler arıyorsanız, ünlü stilleri çok daha düşük fiyatlara uygulamak istiyorsanız, yine kozmetiğin hem kalitelisini hem hesaplısını arıyorsanız, ve bütün bunlar göze süper hoş görünecek biçimde sadelik içinde sunulsun diyorsanız doğru yerdesiniz. :) Ayrıca bu dergide bedeninize uygun giyinme konusunda, in out trendler hakkında, ünlü isimlerin güzellik / stil sırları hakkında ve daha birçok konuda ipuçları bulabilirsiniz. Kısacası bu dergi işe yarıyor kızlar :) Size bu dergiyi tavsiye ediyorum ve People Style Watch'a da buradan hoşgeldin, iyi ki geldin diyorum :)

****************************************************

There is a good new for Turkish Girls! Because People Style Watch has started to be sold in Turkey in this October! When I saw the top model Tulin Sahin (I really love her as a person who has seen and met her closely) on cover and the perfect cheap price, I decided to buy it! And I liked it, all you know, we can find the cheapest style advices in it.. And the style, beauty, fashion tips are so useful! Maybe, we can't find the awesome fashion shoots in it like Vogue or Harpers Bazaar.. But it's still cool because of it is useful. :)So Welcome to Turkey, People Style Watch! :) Do you have it in your countries and do you like it? Or what are your favourite fashion magasines?? :)

8 yorum:

  1. İyi ki geldi, hoş geldi! :) ben de bu dergiyi çok beğeniyorum, Eylül’de bu ay için ilana girdik sonrasında çıkınca okuma şansım oldu gerçekten çok ilham verici öneriler var canım, fiyatı da çok çok uygun bence ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  2. Harika bir haber bu! People Style Watch Amerikadayken abone oldugum bir dergiydi. Her butceye uygun tarzlar sunmasini da cok seviyorum. Hemen alalim! Cupcake tadinda kalalim;)

    YanıtlaSil
  3. I don't have it in Belgium, but I'm happy with Elle and Vogue. Sounds like a good magazine :)
    xo

    YanıtlaSil
  4. @BeTwin Us, aynen bence de.. Fiyat kalite orantısı çok iyi :)

    @CupcakeHayatlar, aa sen deneyimli okuyucusun o zaman :) Bnce de cupcake tadında kalalım! :)

    @Blonde Muse,yes, we have Elle and Vogue in Turkey too :) They're so great too :)

    YanıtlaSil
  5. the cover looks great!

    YanıtlaSil
  6. gercekten bende cok sevindim bu habere sevdigim dergilerden biri bu arada blogunu cok sevdim takipteyim :))

    YanıtlaSil
  7. Theice-creamparlour, çok sevindim blogumu beğenmene, ben de senin takibindeyim :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...