4.11.2011

Blog Dergisi Kasım Sayısı - Gökten 3 Trend Düşmüş!


Selamlaaaar! Bugün çok neşeliyim :) Daha önce burada da anlattığım gibi, geçen ay, blog yazarlarının aylık e-dergisi olan "Blog Dergisi"nde moda yazarlığı yapmaya başlamıştım. Çok da güzel tepkiler aldım çok mutlu oldum :) Geçen ay yeni sezonun birkaç trendini anlatmıştım detaylı olarak, bu ay da 3 yeni trend ile devam ediyorum. 

Aslında Steve Jobs'ın ölümünden dolayı bu ayki temamızın elma olmasına karar vermiştik ekipçe, ancak hepimizi derinden sarsan şehit haberleri ve ardından Van Depremi sebebiyle kapağımızda ve içeriğimizde biraz değişiklik yaptık. Gerçi her halikarda ben moda yazarı olarak, Kasım ayı için Elma ya da deprem gibi bir konu işleyemedim haliyle. Sadece konumuz elma olduğu için yapmış olduğum, "Gökçen 3 trend düşmüş" esprimle yetineceksiniz yani :) 

Benim yazımı derginin 52. ve 53. sayfalarında bulabilirsiniz. Dergi nerede mi? İşte buradaaa!   www.blogdergisi.com Tıklayın, uçursun sizi hemen :) Aşağıya sayfamın görselini koydum ama ı ıh buradan okuyamazsınız çok minik.. Siz en iyisi bir göz atın dergiye.. Hem ben bu ay, fular yakalı bluzları, loafer ayakkabıları ve simli pullu moda trendlerini anlattım.. 

Amaa yorumlarınızı bekliyorum! Meraklaa.. :))

***********************************************************

Helloo! I feel so happy today! :) As I told you here last month, I've started to write fashion artickles for Blog Dergisi. It's an e-magasine which bloggers are writing. But it's just Turkish, I'm sorry for that because the translation is really so long :( 

I told about new 3 trends this month. 1-Tieneck blouses, 2-Loafer shoes and 3-Shimmer trend.. If you wanna see it closely, you can reach the magasine from this link: www.blogdergisi.com I'm at 42nd and 43th page..

Wanna hear your comments, see you soon sweeties! Kisses!! xoxo



11 yorum:

  1. love your blog!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. beautifull pictures! i loooove your style!
    Nice blog!
    I invite you to see my blog, and if you like it, you could follow me! i 'll do the same!
    kisses
    Miriamstella

    Is Fashion my Passion? the MiriamStella's Blog

    YanıtlaSil
  3. demek artık dergimizde var ne güzel:)

    YanıtlaSil
  4. Bir dergide düzenli yazmak ciddi bir başarı bence, geniş bir zamanda yazını detaylı okuyacağım ellerine sağlık canım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  5. Glamorous girl, thankss!

    Miriam Stella, thank you so much, honey! I'll visit you soon! ;)

    Balböcükleri, evet hem deoldukça kaliteli, çeşitliliğe sahip, nitelikli, emek dolu, gönüllü bir dergi :)

    BeTwin Us, çok teşekkür ederim, utandım ^^

    YanıtlaSil
  6. nee güzell bi gelişme buu çok sevindim adına ,umarım senin için yeni ve kocaman avantajların sadece bi başlangıcı olur buu;) öperiimm

    YanıtlaSil
  7. Tebrik ederim, başarılar :)
    mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. Love and Smile, çok tşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Mamba, çok saol canım :) Ben de öperimmm!

    YanıtlaSil
  10. dergide yazı hazırlamak gerçekten zordur. tebrik ederim. Çok güzel olmuş !

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Sonsuz dekorasyon, çok teşekkür ederim, beğenmene çoook sevindimm :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...