27.11.2011

Casual Chic Outfit!


Bu outfit geçenlerde bir nikaha giderken "Ne giysem ne giysem" diye düşünürken, kokoş olmasın ama çok sade de olmasın, şık olsun ama sıradan olmasın derken, ortaya çıkan bir acil durum kombini :) Siyah düz elbiseyi desenli çorap, jean ceket ve zincir kolyelerle hareketlendirdim.. Hatırlarsanız bu siyah Zara elbiseyi burada da giymiştim ve değişik kombinlerde çok farklı biçimlerde kullanılabileceğini söylemiştim, işte bir tanesi hazır :) Kolyeler Accessorize, Bilezik ve Küpeler H&M, Ayakkabılar Enzo Angiolini (Nine West), Çorap Penti, Jean Ceket Polo Assn...  Nasıl olmuş?? :)

Acouple of weeks ago I have been at a espousal.. While I was thinking that what sould I wear, I randomly created this combine.. I wanted to have a style chic but not ordinary.. Different but not so pompous.. :) Did you remember that I worn that black Zara dress here, and I told you I can make lots of different combines with this dress, and here is the one :) Necklaces are from Accessorize, Bracelets and Earrings are from H&M, Heels Enzo Angilioni (Nine West), Tights Penti, Jean Jacket is Polo Assn.. How did you find?? :)









3 yorum:

  1. canım ben çok beğendim bu kombini....çok hoş olmuşsun.çok öpüyorumm tatlııım <3

    YanıtlaSil
  2. Sunshine, çok teşekkür ederim canım :)) Ben de öptüm!

    YanıtlaSil
  3. münzevi9/2/14 09:34

    ve Tanrı kadını yarattı :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...