18.11.2011

Çatlamış Bir Geri Dönüşüm Hikayesi - A Crackled Recycling Story


Evet ben bir moda bloggerıyım. Modayı, trendleri ve alışverişle ilgili neredeyse herşeyi çok sıkı takip ediyorum, elimden geldiğince de bu sektörün içinde yer alıyorum. Büyük keyif alsak da bu sektör tamamen tüketime dayalı.. Yani tabii ki fikir anlamında, tasarım anlamında, yazmak çizmek anlamında birçok açıdan daha üretken bir topluluğa sahip olabilir ancak burada yaratılan herşey hızla tüketilmeye mahkum.. Bir kişi tasarlıyor, üretiyor, milyonlarcası tüketiyor. Yani maddesel ve somut anlamda büyük bir yıkım söz konusu. Bu dengesizliğin sonucunu da çürümekte olan Dünya'mızdan her geçen gün daha net biçimde alıyoruz. Bu döngüyü biraz da olsa kırmak adına, bazı bireysel sorumluluklarımız olduğunu düşünüyorum. Ben, en azından kağıt çöplerimi, pillerimi, camları, plastikleri ayırıyorum. Aşağıdaki geri dönüşüm sembolü içerisindeki yeşil dünya görseli bana bu postu hazırlamam konusunda ilham verdi. İstedim ki okuyan herkes bir kez dursun ve bu konuda düşünsün, az da olsa bir farkındalık yaratsın. Veee yeşil dünyamızı temsil eden çatlatma ojeleri hazırladım sizlere.. :) Sevdiniz mi?? Yorumlarınızı bekliyoruuumm :)

PS. Tülinciğimin burnuna "biiipp!" yapışım, onu çok sevdiğimdendir, yanlış anlaşılmasın!! :))


Yes, I'm a fashion blogger. I follow fashion, trends and all shopping tips and news. And I'm being a part of it as I can do. Although we enjoy so much with this sector, it just means consumption.. Of course, I mean that there are lots of productive things like designs, creative minds, writing, drawings, ideas.. But all of them are sentenced to be spent.  One person is generating and millions of people are consuming them.. So, in concrete mean, there is a huge waste.. And we are getting the results from our world everday and everyday. I think we have some personal responsibilities to abort this circle.. At least, I am seperating my rubbish as papers, plastics, batteries..etc. That recyling world visual below, gave me inspiration for preparing this post. I wanted that people who read this post, maybe think for a second about that circle.. Annnnddd I made this crackled green manicure, it represents our green world :) Did you like it?? Waiting your comments...







19 yorum:

  1. great blog!leave a comment on my blog :***


    WWW.CELYNEGLAM.BLOGSPOT.COM

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bi konuya değinmişsin hepimiz bu dünyayı korumak için bi şeyler yapmalıyız bu yazıdan sonra ben de bilinçli bi vatandaş olmayı gönüllübildim ;)))

    YanıtlaSil
  3. çok güzelmiş rengi, ne güzel bir konu işlemişsin, bende atık piller konusunda çok hassasım, nerde görsem toplayıp pil kutuları için biriktiriyorum...
    izmir bu konuda çok duyarlı bir şehir...

    YanıtlaSil
  4. Öyle güzel yazmıssınki...!!!Artık doğamız en ağır şekilde yaralanıyor.Elimizden kayıp gitmekte ve biz uyumaya devam etmekteyiz.Tüketim son hızıyla devam ediyor.Bir dur dememiz dönüp arkamızda bıraktıklarımıza bakmamız lazım.Oje harika ,rengi tamda dediğin gibi uyumlu olmuş konuyla :)Çatlatma ojeler bizim ahşap boyamadan ilham aldı sanırım .Ahşap boyamada çatlatma medyumu vardır ve aynı bu şekülde çatlaklar oluşturur =) Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Great blog!
    Just emailed you :)

    xoxo

    YanıtlaSil
  6. geri dönüşümü ve geri kazanımı destekliyorum. dünyamız bir tane ve biz onu tüketmek için elimizden gelen herşeyi yapıyoruz..

    YanıtlaSil
  7. The car addict, thanks! :)

    Celyne Glam, thanks honey, I'll check your blog soon!

    Sunshine, ayy çok sevindim :) Böyle düşünmen çok güzel!

    Darkolive, çok teşekkürler, İzmir gerçekten her yönden yaşaması daha huzurlu ve rahat bir şehir :) İzmirli olmak isterdim :)

    Modafobik, teşekkürler efenim :)

    Semi live stories, çk teşekkür ederim ne güzel yazmışsın :) Benim annem yıllarca ahşap boyama öğretmenliği yaptı, o yüzden iyi biliyorum o medyumu :)) Kesinlike çıkış noktası orası bence de bu ojelerin :)

    Fashionpart, thanks!

    Catarina, thanks honey, I'll check it!

    Fashion Dawgs, woww great comment! Thanks ;)

    Tubitos, sana sonuna kadar katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Aynen!Söylediklerine katılıyorum,ojeler de çok hoş olmuş..

    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Buda benim dünyam, senin de böyle düşnmene sevindim, teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  10. Great post however I was wondering if you could write a litte more on this topic? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit further. Cheers!

    YanıtlaSil
  11. Adsız, do you mean that you wanna more about how to do these nails?? :) If you answer this, I can tell more to you.. Thanks for your comment..

    YanıtlaSil
  12. I wanted to visit and allow you to know how , very much I loved discovering your web site today. I'd personally consider it a great honor to operate at my workplace and be able to use the tips discussed on your site and also engage in visitors' responses like this. Should a position regarding guest writer become available at your end, please let me know.

    YanıtlaSil
  13. Adsız, I couldn't understand exactlywhat do you mean? If you send me a detailed e-mail to zumracelik@gmail.com about this topic, I would be so grateful, thanks!!

    YanıtlaSil
  14. zümracım bu cracking ojeyi hazır di mi böyle alıp sürüyosun sonra kendi kendine çatlıyo mu nasıl oluyo??

    YanıtlaSil
  15. Farfield, canm şimdi önce istediğin bir renk ojeyi sürüyorsun ( ben koyu yeşil sürdüm ) o kuruduktan sonra üzerine çatlatma ojesini sürüyorsun ( açık yeşil aldım ben ) sürdükten sonra daha sürmeyi bile tamamlamadan hemen çatlamaya başlıyor ve hemen kuruyor.. Yani pek düzeltme şansın da olmuyor o kafasına göre şekil alıyor eğlenceli :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...