4.11.2011

Day's Mood - Günün Modu: Down Town Look

Down Town



Bugün ruhum biraz dore biraz şık, biraz da hanım hanımcık.. :) Ayrıca biraz da ilgi istiyor olsa gerek, pırıl pırıl :) Chanel'e de torpil geçmiş ruhum bu arada :) Ayrıca çok da trendy! Beyaz gömleğine siyah kurdelasını hemen takmış, yüksek bel eteğini çekmiş üstüne.. Bu arada saçları da açık ve düz fönlü ruhumun bugün :)) Detaylar, fiyatlar, markalar aşağıda.. Eee, nasıl buldunuz oluşturduğum kombini? :)

Bu arada ufak bir hatırlatma.. Bumerang Blog Ödülleri'nde yarışan bloguma oy vermek için son gün! Blogumun sol üst köşesinde bulunan Bumerang kutucuğu sizi doğru adrese götürecek :) Desteğiniz için  şimdiden teşekkürler!!

---------------------*-----------------------*----------------------*---------------------

My soul is a bit gold, chich and ladylike today.. :) And it wants some attention, look the sparkles.. :) And it looks like it made a beauty for Chanel :) And so trendy! It put the black bow on the white shirt, and a high waisted skirt.. My soul also has straight hair with them :)) You can find all details, prices and brands below.. So, let me know, How did you find my set? :)

By the way, there is a small note for you.. You know that my blog is candidate for Bumerang Blogging Awards, for your support, please click the Bumerang Button which you can find it upper left side of the blog! It's last day for voting.. Thanks so much!!



Meadham Kirchhoff silk shirt
£990 - brownsfashion.com

Wrap skirt
$270 - shoplesnouvelles.com

Givenchy black flat
€398 - jades24.com

Vintage jewelry
$900 - aloharag.com

11 yorum:

  1. kombini cok begendim canım gömlek etek cok hoş sevdim bu modunun seni mutlu eder bugun :P

    YanıtlaSil
  2. ben çok beğendim, hatta buradan çıkarıp hepsini giyip çıkmak istedim!

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Essu, evet gerçekten pozitif hissettiyor, teşekkürler :)

    PD, ben de çok isterdim ekrandan fırlayıp gerçek olmalarını :)

    YanıtlaSil
  4. ben bu kombini cooook begendim :)

    <3


    civciv

    YanıtlaSil
  5. Tatlı civciv, çok teşekkürler, beğenmene çok sevindim :*

    YanıtlaSil
  6. işte benim ofis tarzım:D ama kesinlikle topuklu ayakkabılarla;)

    YanıtlaSil
  7. Sana da yakışır ama Mamba :)

    YanıtlaSil
  8. bende cok beyendim ama babaetler yokmu beni benden aldilar :DD

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Bu benim hayalimdeki chanel çanta! kombini beğenmemek olanaksız! payetli etek ve babetler de harika tamamlamış canım ;)


    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  10. Guzelgul, ben de babetlere bayıldım..

    BeTwin Us, inş yakında senin olur bu çanta canım :) Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim!

    YanıtlaSil
  11. Kombin cok guzel cidden, altin, siyah, parilti, chanel daha ne olsun :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...