5.11.2011

Gold & Chocolate



Sonunda ben de dayanamadım ve altınlar, simler, şıkırtılar, pırıltılar modasına bizzat adım attım. Bir süredir tırnaklarım altın suyuna batırılmış gibi geziyorum.. İşin garibi, ben ojede metalikleri, pırıltıları hiç sevmezdim. Hep düz ve parlak renkleri kullanırdım. Ama şimdi düşünüyorum da, altın tırnaklarla gezmenin altın rengi bir kolye ya da yüzük takmaktan ne farkı var? :) Tırnaklar, benim için en kullanışlı aksesuar.. Değişik ojelerle, yüzüklerle, bileziklerle ellerimi farklı karakterlere büründürebiliyorum, çok eğlenceli :) Bu çekimde bana Filip Martin çikolata kutusu eşlik etti.. Filip Martin, Belçika'da çok ünlü bir çikolatacı dükkanı.. İçinden çıkan şey o kadar nefisti ki, bu dekoratif kutuyu atmaya kıyamadım, şimdi yüzüklük olarak kullanıyorum.. :) Ayrıcaa... Çikolata demişken, kimlerin canı çikolatalı ıslak kek istiyorrrr?? :) Aşağıda bir dilim var..

Bir de madem tatlı olayına girdik, bugünlerde aşk yaşadığım onsuz yapamadığım, yemeye kıyamadığım + doyamadığım bir tatlı var.. Aşağıdaki Pelit torbasının içinde.. Tahminlerinizi alayımm? :)

************---------------**************----------------**************

I finally jumped in the sparkly things trend. I am with this goldenlike nails for a while.. It's interesting that I wasn't a fan of sparkly nailpolishes, I was usually prefered glad but clear colors. But now, I think there is no difference between a golden necklace and golden nails :) Nails are really good accessories for me. I love to create new characters for my hands by nail polishes, rings and bracelets, it's funny! Filip Martin Chocolate Box attended with me for this photos.. Filip Martin is one of the most famous chocolateries in Brussels, Belgium. It was so delicious the thing in it, so I couldn't dispose it, so it's my ring box now :) While we are talking about chocolates, who want a piece of chocolate cake?? :) There is one piece below..

So, after the cake, Nowadays I love a dessert.. It's in the box below... Can you guess what is it?? :)




17 yorum:

  1. bu oje rengini sevyrum ben ya herkes farklı farklı baksa da özellikle annem =))ona göre bi bayan kırmızıdan başka renk sürmemeli der durur.yinede çok güzeller çokta yakışmmış sana.

    tatlı demişsin ama sütlü mü yoksa kek mi çkolata mı dememişsin.tahmn etmek bayağı zor şuan.kesin değldir ama ben şansımı sütlü tatlı olarak kullanıcam çikolata denilicek büyük ihtimalle ama=))

    YanıtlaSil
  2. Amazing pics dear!I love your gold nails :D

    Check my Blog http://alittlebitofshine.blogspot.com/
    and on-line store http://shopalittlebitofshine.blogspot.com/ !! :

    YanıtlaSil
  3. Sunshine, ooo annen beni görse! :)) Her gün bir renk tırnaklarım :) Teşekkür ederim ama beğendiğine sevindim :) Tatlı için bak poşet ince uzunn.. İçinde ince uzunnn bir kutu var.. Peki içindeee? :)

    Amalia, thanks sweety!! :)

    YanıtlaSil
  4. Golden ojeler harika, pırıl pırıllar, kek enfes görünüyor..
    İnce uzun..Bilemedim :)

    YanıtlaSil
  5. A to Z, teşekkürlerrr =)

    Tatlı için Paris Paris desem.. Laduree desemm.. :)) ?? Yarın sabah açıklıyorum tatlıyı da.. Bayram tatlısız olmaz hem :)

    YanıtlaSil
  6. pırıltı modası heryerde oje rengine bayıldım.. bu modayı ben çok sevdim:)))

    sonsuzdekorasyon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. mmm..that chocolate cake looks so delicious!!I want one piece for me ,dear;))
    I absolutely love your golden nails.So cool!!
    I wish you a fabulous weekend:)
    Thanks for your lovely comment
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    YanıtlaSil
  8. Sonsuz dekorasyon, teşekkürler :))

    Mary, all pieces for you sweety :))
    Thank you so much!! Kissess!!

    YanıtlaSil
  9. Canim, oncelikle ilk resim harika, reklam cekimi gibi olmus. Tirnaklarin ellerin ne kadar guzel, muntazam. Senin bu altin rengin de harika, marka numara bilgisini paylas da ben de aliyim, cok begendim. Bir de tatlilar harika gozukuyor, birgun oturup tatli yeriz kismetse birlikte. Bir de cikolata kutusunu yuzuklerin icin kullanmani cok sevdim cunku ben de laduree un makaron kutularini mucevherlerimin bir kismi icin kullaniyorum. Makaron yada laduree post folderimin altinda gorebilirsin. Iyi bayramlar canim :) bir de ben senin sayfani laptop imdan acarken hep terslik cikariyor, oradan mesaj birakamiyorum rahatca oyle olunca, ipad den yaziyorum simdi, o yuzden gecikiyor mesajlarim.

    YanıtlaSil
  10. hi there im having a Gucci giveaway its for anyone check it out http://mwanwan.blogspot.com, share it with your friends! http://mwanwan.blogspot.com x

    YanıtlaSil
  11. yaa ama sana yakışmış bu renk!! bana yakışmıyor işte, yada ben mi yakıştırmaıyorum?aslında bu tip yeni şeyleri denemekten hiç çekinmem ama bu konuda takıntılıyım biraz, kısın kırmızı, siyah en çok kullandığım renkler...
    belki ben çok beyaz tenliyim, ellerim filan da çok beyaz,ondan yakıştıramıyorum? ama çok heves ettim şimdi, bende en kısa zamanda deneyeceğim...

    çok öpüyorum seni bebeğim, iyi bayramlar...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Great blog :)

    Hope you like and also follow mine! I'm waiting for your comments!

    http://www.acupofashion.com/

    YanıtlaSil
  13. Ayliiiin, :) Senin yorumlarına bayılıyorum. En ince detayına kadar okuduğunu, üzerinde düşündüğünü hissettiriyorsun çünkü :) Sana da iyi bayramlar! Umarım bir gün birlikte bir tatlı yeriz bence de :) Tanışmayı çok isterim ben de.. Güzel yorumların için de çok tşekkür ederimm :) Ojem Flormar Supershine Miracle Colours serisinden U11.. Çıkartırken biraz zorluyor ama tavsiye ederimm.. Laptop'tan girince neden sorun veriyor acaba bilemedim :(

    Mwan, I'll check it honey!

    Gözde'nin gözünden, aaa olur mu aslında ben beyaz tenli ellere bayılırım ve her renk oje çok yakışır!! Kesinlikle denemelisin :) Yıkıyoruz tabuları! Sana da iyi bayramlar =)

    Larissa, Thanks! I'll check your blog too!

    YanıtlaSil
  14. ogle arasi sanirim Pelit'e kacis hissini bir tek ben hissetmemis olmaliyim :))) xxx tirnaklar renkler resimler detaylar... tebrik cnm !

    YanıtlaSil
  15. Lulu's life, haha :) Aynen tam kaçışşş :) Ayrıca ne güzel bir yorum bu mest oldum kisss :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...