14.11.2011

How much it costs? - Ne Kadar Eder?


Biz kızlar biraz garibiz.. Bazen bir ürüne, çeşitli sebeplerle cüzdanımızın fermuarını sonuna kadar açıyoruz. Bazen de inanılmaz cimri oluyoruz.. Yani ufacık çantaya yüzlerce lira verirken, bir ojeye 10 Lira çok bile diyebiliyoruz. Böyle milyonlarca örnek var.. Bu seçimlerimizde en etkili unsurlardan biri tabii ki markalar.. :) Ah, onlar yok mu ahh.. 

Bu postta değişik birşey yapmak istedim. Bu sezondan popüler ve gerçekten ünlü markalara ait son derece kaliteli 5 parça ürün seçtim, gerçek fiyatlarını paylaşmıyorum burada, etkilemesin sizi diye... Şimdi şöyle yapıyoruz, tamamen markadan bağımsız düşünüyoruz. Bu ürünlerin hiçbir markası olmadığını ve özel bir çadırın içinde satıldığını farz ediyoruz. Hepsi de üzerinize tam uyuyor, çok şanslısınız.. Kalitesi ise oldukça güzel hepsinin.. Eee sizce ne kadar eder? En fazla kaç para verirsiniz bu ürünlere? :)

Ben kendi cevaplarımı paylaşıyorum, kendi zevkime ve bütçeme göre:

1 - Sezonun trendlerinden bu açık mavi pastel tonlu kot gömleğin yumuşaklığı, taşlaması, kalıbı beni mest etti demekki... 50 TL verdim gittiii... :)

2 - Bu pelerin de sezonun trendlerinden, camel rengi.. Ay üzerime de pek yakıştı, çok havalı oldum madem, ama biraz ince gibi sanki, biraz puan kırdım oradan ve 70 TL verdim...

3 - Yine bu aralar çok popüler olan Boxy Bagslerden bir tane, hem de çikolata renginde, çok havalı, başlı başına bir stili var, birçok kombinde baş tacı yaparım bunu.. 100 TL verdimmmm..

4 - Aaa bunlar da tam aradığım türden bilezikler, bileğime de tam oldu.. 25 TL feda olsunn :)

5 - Ooo bu bot için ölünür!! Bence bu botun hakkı 200 TL...

Eveeet, şimdi de sizin ideal fiyatlarınızı bekliyorum :))



We, girls are a little strange.. We sometimes can pay lots of money for something, but sometimes we are incredibly stingy.. We can pay hundreds of Euro for a bag but maybe we can’t pay 5 Euro for a nailpolish.. There are millions of sample like that.. I think, the main subject is brands about this.. :) Oh, brands.. They have killed us..

I wanted to make a difference in this post. I chose five product from different categories and different luxury brands.. But I won’t tell you the brands and prices.. And, now we’re just doing that, we’re thinking independent from brands. Just think they have no brands and they are just sold in a tent.. And all of them fit you in best way, you’re in a lucky day! And the qualities are perfect.. So, how much do they cost for you?? How much do you pay for these products? :)

I’m sharing my own answers, according to my own budget and taste:

1 – One of the trends of season, jean shirts.. It’s so soft and has a perfect colour for me.. I can pay 20 Euros for it! :)

2 – This cape is also from the the high trends of season, camel coloured.. Oh, it looks great on me! I feel so cool in it, but I think it’s a little thin.. It has caused to lose some points for it :) So I pay, 30 Euros for it..

3 – And one of the populer trends of year, boxy bags! Chocolate brown coloured, very cool, it has own style, I can make very different and stylish combines with it.. I can pay 50 Eurosss!! :)

4 – Waoow! They’re the bracelets I was looking for! They fit to my wrist perfectly and look great on me!! They’re worth 12 Euros.. :)

5 – Ohhh, these boots are “die for” !! I can pay 100 Euros for them!!

Yess, I am waiting your own prices now… :)



35 yorum:

  1. Ben o botlara 400-TL veririm.Burberry bunlar dimi canım:-) İncecik topuğundan ve modelden Burberry olduğunu düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Papiş Style!!!! Ama oyunbozanlık buuu :) Burberry olduğunu bilerek bu botlara 800 TL de verebilirsin, önemli olan bu markasız bir ürün olsaydı ne kadar verirdin :) Gerçek değeri ne? Markanın ona kattığı değer değil :)

    YanıtlaSil
  3. i am willing to spend more for bags and shoes than clothes :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
  4. boxy bag'e bayıldımmm ona bende en fazla 100 tl üstü yok =))



    not:blogunu begendim bende takipteyim =))


    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. kot gömleği her zaman çok seviyorum markasızsa dediğin gibi 50 yeterli bir miktar 50 tl veriridim
    çanta 150 olabilir
    pelerin 70_80 civarında
    ama o botlar beni bozar burberry olsa bile :D ben hiç para vermem daha spor çizmeler botlar tercihimdir
    bileklite 25 ideal fiyattır
    ayrıca canım çok güzel bir blogun var bloguma yaptığın güzel yorumun içinde teşekkür ederim artık bende izleyicinim :)

    YanıtlaSil
  6. ama sen de değerinin altında kalmışsın biraz bence :)
    bunların designer item olmadıklarını, normal mağazalarda satılan ürünler olduklarını varsayarak fiyat biçiyorum ben şimdi..

    1) gömleğe 50-70TL arası verilebilir, çok kullanışlı bir model ve renk..
    2) cape en az 150TL eder..
    3) çanta deriyse 150TL ok, değilse 50TL'den fazla vermem..
    4) bileziklerin üzerinde saat de var, 50TL eder.
    5) 300TL diyorum, daha aşağı olmaz :)


    Wear A Smile!

    YanıtlaSil
  7. Timeless is More, me too! :)

    Kath, you are so clever, accesories are the most important things!

    Ayse, evet Boxy tam benim de zevkime hitap ediyor :) Çok teşekkür ederim :)

    Semi Live Stories, fiyatlarımız baya benzer :) Sadece botta biraz ayrılmışız :)Aynı zevkler ama genelde :) Birlikte alışverişe çıkabilirz :)Güzel yorumun için teşekkürler :)

    Wear a Smile, tek tek cevaplıyorum :)) Gömlek gerçekten güzel, zaten fiyatında da hemen hemen aynı fkirdeyiz, cape için 150 çok bence, ben kendi bütçemle ona 150 vermem, o paraya gider bilmemne alırım derim :) Evet çantanın deri olma olmama meselesi önemli tabi, ben deriyse 200 veririm, değilse 70 filan, oradaki fiyat ortalama :) Bileziklerin saati gerçek değil bence, süs saat o, ben öyle düşünerek fiyat verdim, gerçekse 45 eder :)) Botların hiç markası yoksa hala 200 :)))) Harika yorum yazmışsın ama bayıldım :) Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  8. Harika bir fikir olmus, orijinal bir post. Ben bu urunlerden en cok gomlegi begendim, onu bolca kullanabilirim, elimde de kaliteli ise en fazla 100TL veririm, bilez sete de 40 veririm max, cape ise cok kullanisli degil benim icin, bedavaya ver aliyim hemen : ) canta benim icin kucuk model, cok kullanamam sanki ama cok ucuz ise koy yan cebime : ) Bot da goze guzel ama ben kullanamam o yuksek ve ince topukla, duserim ustunden kesin, ama yine cok ucuzsa onu da koy yan cebime : )

    YanıtlaSil
  9. Aylin, aslında söylediklerine katılıyorum :) Botu ben de çok rahat kullanamam bileğimi kırabilirim :) Bilezik sete 40 çok yaa :) Nedense ben çantayı orta boy hayal etmiştim :))) Güzel yorumun için teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  10. Çadır demişsin ya ben onu pazar brandası olarak algılıyorum bu durumda. :P
    Pazarda görsem bunlara vereceğim miktar;
    1. Gömlek 10
    2. Pelerin 40
    3. Çanta 50 ( Daha da veririm aslında çünkü bayıldım )
    4. Bileklik 5
    5. 100-150 arası.

    Bence haklıyız bazı ürünlere pahalı demekte çünkü verdiğimiz paranın çoğunluğu marka ve vergiye gidiyor, geriye kalan ise komik bir rakam. Bir kaç senedir yurtdışından yaptığım alışverişlerin ne kadar karlı olduğunu görünce zaten buradaki ürünleri elimin tersiyle itiyorum.
    Mesela hepimizin her alışverişte uğradığı mağazalardan birinin outletinden (meyvesi var bunun, anlayın) 9 liraya aldığım elbisenin sezon fiyatı 119 liraymış. E abi sen madem onu bu rakama satıyorsun, ben de sersem değilim, kanmıyorum. :)

    YanıtlaSil
  11. Avalon, çok güzel yazmışsın :) Gömlek için az vermişsin bence, diğerleri olabilir :)

    Ayrıca o meyveli markadan ben de 4 5 TL ye ipek ürünler aldım, etiket fiyatları 70 100 TL filan.. Oluyor işte.. O yüzden dikkatli olmak gerek alışverişte, biraz da farkındalık yaratsın fikirleri paylaşalım diye hazırladım bu postu zaten :)

    YanıtlaSil
  12. great post! Those things are amazing, mainly shoes!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. you're so right! adore your blog, I follow u! and yes I also think werelse t-shirts are expensive. Thanks for your comment.
    xoxo

    www.mixofstyles.com

    YanıtlaSil
  14. wow all these items are so great!!

    <3

    YanıtlaSil
  15. Love the post sweetie !!
    xoxo from spain love
    www.mrolez.com

    YanıtlaSil
  16. Cookie, thank you :)

    Veronica, I think so, thanks :)

    Mix od Styles, oh honey thank you sooo much :) Werelse is really expensive but great! :)

    Hanna & Christel, thankssss!! <3

    M.rolez, thank you sweety!!
    Kisses from Turkey too! :)

    YanıtlaSil
  17. gömlek standart inditex den olsaydı 59,95 tl yada 49,95 verilir. çanta eğer deriyse 160 a kadar alırdım
    ayakkabı hiç tarzım değil çok ince topuk çok güzel bilek kırılır:) yani bedava verselerde giymezdim denir ya öle bişiy
    pelerin çok tarz duruyo 180 e kadar omuda alabilirdim heralde
    saatli olan bileklik aksesuar amaçlı olduğu için onu max 50 tl verirdim.
    şimdi ayakkabı yorumumu okuyunca eğer burberry se tasarımcıları üzülücek bu yoruma:))


    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Sonsuz Dekorasyon :)) Haha ne güzel yazmışsın.. Fiyatlarda mütabıkız :) Ayakkabıyı giymek biraz zor kabul ediyorum, ben de çok rahat yürüyemem :) Evet Burberry ayakkabı :)

    YanıtlaSil
  19. great post - i really like it :)
    you are so pretty girl !!
    follow you - follow me tooooooo

    www.simplebutreal.com

    YanıtlaSil
  20. AA ben bu postu yeni görmüşüm hemen maydonoz olayım:

    1- Gömlek konusunda hemfikirim. En fazla 50,

    2- Cape kaşmir olsaydı fiyat 150 olabilirdi belki ama gördüğüm kadarıyla triko. 80 eder herhalde. Ama ben 40 olsa yine vermem:)

    3- Çantayı beğendim deriyse 150ye kadar çıkarım (sonuçta Asos ortalamasını alıyorum:)Deri değilse 50-60 olabilir.

    4-Saatli bilezik pazarda 20 TL'ye satılıyor. 1 kuruş fazla vermem.

    5- Vallahi markası ne olursa olsun dışı plastik için miflon Deichman botu gibi duruyor. 100 edebilir ama ben her halükarda bu kadar yüksek ökçe giyemeyeceğim için yine vermem.

    Zaten ben bu yurtdışı alışveriş olayına fena sardım. Hele hele sezondan birşey alırken içim sızlıyor. 1 ay sonra yüzde yetmiş yazan etiket bana pis pis sırıtacakmış gibi geliyor:) Ama aşık olursam acımam o ayrı. Burda benim aşık olabileceğim bi ürün yok..


    Öperim

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Kristina, thank you so muuuuch! :))

    Alışveriş Danışmanı, aa iyi yaptın da yazdın yorum :) Fiyatlar konusunda seninle de hemen hemen aynı fikirdeyiz :) Sadece botların biraz hakkını yemişsin gibi :) Tabi giyilebilirlik olarak bakınca, ben de ancak bedava olsa alırım :) Yurtdışından alışveriş yaparken nereleri tercih ediyorsun? :)

    YanıtlaSil
  22. Genellikle giden arkadaşlarımın adreslerine gönderiyorum. Macys, Amazon, Neiman Marcus gibi sitelerden. Türkiye'ye gönderim yapanlardan da Asos, Ebay, GoJane, VS, Cabelas(daha çok su geçirmez botlar için falan). Şimdiye kadar da bi sorun yaşamadım açıkçası. Üstelik ebayden çok özgün parçalar bulabiliyorum..

    YanıtlaSil
  23. katılıyıorum=) bazen çok cimri bazen de cok bonnkor oluyoruz.. ztn mesele onu tutturrak stil sahibi olmaktaa

    YanıtlaSil
  24. Vera Box, bu da biraz imkansızı iste sınırsız yaşa mottosu gibi oldu ama olsun, keşke olsa.. :))

    YanıtlaSil
  25. Ben en çok 2 ve 4 numarayı beğendim onlara biçtiğin fiyatlar da aklımdaki ile bire bir örtüşüyor ;)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  26. Be Twin Us, hehehe beğendiğine sevindim :) Fiyatların da uyuşmasına sevindim, alışverişi arkadaşı seçiyorum ben de :))))

    YanıtlaSil
  27. the bracelet is really cute! Great Blog btw...

    xoxo Daisy

    The Mandarine Girl.com

    YanıtlaSil
  28. bayıldım bu posta süper düşünmüşsün şu hasta halimle iyi güldüm yorumlara çok sağol! =)
    öyleyse ben de nacizhane yazayım fikirlerimi:
    1- kot gömleği sevdim yakalarına da güzel bir diy yapılabilir zaten basic olabilecek bir parça her türlü kullanırım o zamann 40tl'ye kadar veririm.
    2- pek kullanacağımı sanmıyorum ama şöyle şık bir elbisenin üzerine deri uzun eldivenlerle hayal ettim güzel oldu 60-70 arası veriyorum.
    3- çanta çok şık tam da böyle bir şeyler bakıyordum ama deri olması lazım deri olursa fiyat artar hmmm ben en iyisi bunun için indirimi bekleyeyim derim sonra mağazadan çıkınca ya indirime kadar kalmazsa diye düşünüp geri döner 100tl civarında ise hop sepete =))
    4- eğer rengi iki güne atmayacaksa 20tl veririm.
    5- tatlım başka bir topuklu bota canım feda bunu pek benimseyemedim o yüzden başka bir modele doğru yelken açıyorum. param da cebimde kalıyor holleey!

    evet benimkinin de bir öğrenci bütçesi olduğunu var sayarsak anca bu kadar çıktı vallahi =))

    70s and Today

    YanıtlaSil
  29. Daisy, thank you so much! :)

    70s and Today, ahah seni hasta halinle güldrebildiysem çok sevindim :) Çanta konusunda mağazadan çıkıp sonra geri dönmene bayıldım :))) Bilezik için keşke önceden bilebilsek renginin atıp atmayacağını :) Yazsalar ya üstüne.. Bence öğrenci bütçesine göre de iyi çıkmış daha ne olsun :)) Öptüm!

    YanıtlaSil
  30. ay bu post çok eğlenceliymiş dude, nasıl da kaçırdım:)
    - kot gömlek tam istediğimden 50 tl veririm:)
    - pelerinin rengi bi ton daha koyu olsaydı o zaman daha cazip gelirdi ama bu rengiyle 60 tl veririm.. kalsın dolapta elbet lazım olur:))
    - çanta çok hoş görünüyor, bayıldımm.. her zaman da kullanırım 100 tl verdim:)
    - bilekliler benim incecik bileklerim kesinlikle kocaman olacaklar, çok beğenmiş olsam da alırsam kenarda duracaklar, almaktan vazgeçtim:)
    - botlarda bana çok kaba ve topukları inanılmaz ince, pıtt diye düşüveririm bunla ben:) bu da kalsın lütfen..

    he bi de paramın üstünü rica edeceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Willdone, Dude Hahahah süper yorum :) Ayakkabılar pek kullanışlı görünmüyor gerçekten ama al vitrine koy bence :) Seninle de bütçelerimiz değerlerimiz hemen hemen uyuşuyor :) Ben de ince bilekliyim, bu tarz bileklikleri kolay kullanamıyorum :) Paranızın üstüne el koydum, 23.05.2012'de yayınlanan diğer oyunda harcıcaksın onu da :)))

      Sil
  31. 1- gömleğe 75tl veririm yaz kış giyerim ben onu hem.
    2- pelerine 40tl veririm ama giyermiyim orasını bilmiyorum.
    3- çantaya 70tl veririm ki çantalarla pek aram yoktur.
    4- bilezik için 20 tl bile üzülerek veririm açıkcası pek tarzım değil çünkü
    5- ayakkabıya gelince aylardır dergilerde görüp ağzım açık bakıyorum 250-300 veririm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah :) Güzel fiyatlandırma, etiketleri sevdim, bileziğe biraz yazık olmuş :p abşkası satın aldı sen düşünürken :)) ayakkabı konusunda ikiye ayrıldık, bazıları hiç sevmedi ama bence kullanışlı olmasa da çok güzel.. Pelerin de kullanışlı olmasa da havalı bir icat :))

      Sil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...