22.11.2011

İkea İle Gardırop Planlaması - Wardrobe Planning with İkea


Kocamaaaaan bir gardırobum var ancak içine nedense bir türlü sığamıyorum. Bu durum biraz gardırobu yapan "kafasız" mimarımızdan kaynaklanıyor doğruyu söylemek gerekirse, pek bir işlevsel ki sormayın.. Buradan ona da "selamlarımı" gönderiyorum... :) Tabii az biraz da benim düzensizliğim, onu karıştırmayın :) Üşen üşen nereye kadar dedim ve sonunda haftasonu kalkıp İkea'ya gittim, binbir çeşit dolap düzenleme aparatları var, bayıldım doğrusu, olur mu acaba diye tereddütle aldığım şeyler az geldi, en kısa zamanda gidip tekrar almak istiyorum :) Yukarıda gördüğünüz çekmecede fularlarım, şallarım ve kemerlerim uzun zamandır kavga dövüş içerisindeydi, "ben üstte olacağım, hayır ben, beni seç, beni seç!'" diye.. Sonunda buna bir son verdim ve hukukçu kimliğimi ortaya koyup sulh ilan ettim :) Tamam, ben edemedim, İkea etti.. :) Aşağıda gördüğünüz kumaş katlanabilir kutular inanılmaz işlevsel, bir pakette 4 tane var ve paket fiyatı 16 TL.. Aşağıda kapalı ve açık halinin fotoğrafı mevcut...


Odamdaki diğer bir problem, daha büyük bir kaos, küpelerim, bileziklerim ve kolyelerim arasındaydı. Yani gören 3. Dünya Savaşı çıkmış sanabilirdi. Bu duruma da son vermek epeydir aklımdaydı, 2 TL'ye de aşağıda gördüğünüz plastik bölmeli kabı aldım, artık herkes gördüğünüz gibi çok mutlu :)


Aşağıda da bu gerecin boş halini görebilirsiniz. Aslında itiraf ediyorum, kaosların en büyüğü, dağınıklığın kralı makyaj malzemelerimin çekmecesinde.. Hatta bir itiraf daha, bu plastik bölmeyi alma amacım makyaj çekmecemi düzenlemekti, ancak nasıl olduysa takılar önce davrandı.. Makyaj malzemelerinin baharı ise diğer haftasonuna kaldı :) Ayrıca başka bir problem olan uzun kolyelerimi nereye asacağım sorunsalına da İkea'nın yine başka bir harika tasarımı çözüm oldu, ancak onun montesini henüz tamamlamadım, matkap yok da :) Hazır olunca, huzurunuza çıkaracağım onu da.. Ee sonuç olarak yaşasın İkea! :) Eminim sizin de odanızda uzun süredir çözmeyi planladığınız sorunlarınız ya da hayalini kurduğunuz parçalar, dekorasyon fikirleri vardır.. Hadi sohbete yorumlarda devammm :))

PS. Bilmem fark ettiniz mi ama artık Blog Ödüllerine oy verilebiliyor, sağ üst köşedeki butondan ulaşabilirsiniz hemen, oylarınızı bekliyorumm :)


I have a huge wardrobe but it's never enough for me.. That's because of  our talented (!) architecture.. I say "hi" to him from here too... :) My wardrobe is really not useful... But one of the reasons is also my untidiness.. Ok, that's not our subject now :P For a while, my shawls, foulards and belts were in a war.. :) So I decided to tidy them and I went to İkea this weekend. I bought a black fabric practical boxes for them, so they're so peaceful now <3 And for my make up products I bought this plastic box but my jewels came first :) So I have to buy one too for make up products again :) And what are your problems about your bedroom, and what are your plans to do about home decoration? Let's continue to the chat below in comments :) Kissesss!!

PS. Did you notice that, there is a button on the top right side of my page, that's a competetion for bloggers, I'm one of candidates in fashion bloggers, so you can vote me by clicking it! Waiting your votes!! :)

13 yorum:

  1. bunların hepiciğine kesinlikle çok ihtiyacım vaaarr:D özellikle şeffaf kutudan internette aramıştım ama çok pahalıydı ,bu bedava gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. Mamba, evet kesinlikle katılıyorum :) Ben yakın zamanda gidip o şeffaf kutudan bir tane daha alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. bayiliyorum IKEAdaki organizasyon cozumlerine. ben beyaz kutulardan aldim corap, esarp ve taki cekmecelerim icin. Cupcake cozum;)

    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. i am jealous of your organised draw. so neat :)

    http://missmollyfashions.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. I love the organization boxes. I need some bad. My jewelry is a mess.

    xoxo
    http://www.thewrittenrunway.com

    YanıtlaSil
  6. Goncha, ben de beyazları çok sevdim ama kir gösterir diye tercih edemedim :)

    Miss Molly, don't be jelaous, because I'm not like that everytime :) You don't wanna see my wardrobe before the project :)

    Ambyr, you should buy one from the plactic ones :) Kiss!

    YanıtlaSil
  7. zümracım o siyah bölmelerin aynısından bende de var, aldığımdan beri her şey çok kolaylaştı;)

    YanıtlaSil
  8. ooo herşeyi ne güzel terleştirip toplamışın. aldıklarını izlemek keyifli :))

    YanıtlaSil
  9. Berilla, bak demiştim zevklerimiz benziyor diye :))) Gerçekten çok kullanışlı, ben o siyahlardan da bir paket daha alacağım malum iç çamaşırları ve çoraplar da öksüz kalmasın :))

    Buket, ayy teşekkür ederim :)) Yakında umarım diğer aparatları da paylaşabileceğim :)

    YanıtlaSil
  10. canım zaten hangi usta mimar isteğimize göre yapıyor ki. bu düzenleyiciler iyiki varlar :))

    YanıtlaSil
  11. süper bir fikir, en yakin zamanda ikea ya gitmeliyim ;-)

    Sevgiler,
    Aylin

    YanıtlaSil
  12. Pembe Fiyonk, aynen ya fiyasko oluyor bu mimarlar genelde sanırım :( Açık renk istediğim mobilyaları bile koyu renk yaptı benimki, öyle diyeyim :)

    Aylin, Teşekkür ederim canım, kesinlikle denemelisin :)

    YanıtlaSil
  13. bunlardan bende istiyorum ahh ikea Adana'ya ne zaman geleceksin

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...