6.11.2011

Makaron Tadında Bayramlarrr!!! :) - Macaron Love!


Hatırlarsanız bir önceki postta, son zamanlarda aşk yaşadığım tatlıdan bahsetmiştim. Hatırlamayanlar da hemen buradan ulaşabilir. İşte o ince uzun torbanın içinde bu Makaron kutusu vardııı :) Kahveliden damla sakızlıya, çilekliden çikolatalıya, portakallıdan vanilyalıya limonluya.. Çeşit çeşit lezizzz makaronlar!! Dışı çıtır içi yaş pasta kıvamlarına gerçekten hastayım :) Ayrıca pastel renkleri de göz zevkim için ideal :) Ben de toz pembe kazağım ve nane yeşili ojelerimle makaronlara uyum sağlamak istedim. Bu stilin devamı ile ilgili post da çok yakında gelecekkk :) 

Herkesee neşeli, huzurlu, sağlıklı ve sevdiklerinizle geçireceğiniz makaron tadında bir bayram diliyorummm!!!

*************************************************************

If you remember, I told you about a sweet I loved nowadays. If you don't remember, just click here :) And there is this macaron box in it :) From coffee macaron to resin one.. From strawberry one to chocolate one.. From orange one to vanilla and lemon one.. Kindly and colourful macarons! Crispy outside and cake inside! I love love love love it! :) And I also love their pastel colours :) So I made a combine with my light pink sweater and mint green nail polishes. I'll post more about this style soon.. :)

Festival of Sacrifice is starting today in Muslim Countries.. So, the holiday starts!! Nearly one week :) I hope a happy, healthy and sweet day to all of you with your lovelies!! I wish, it will be like taste of macarons!!! :))





42 yorum:

  1. ağız tadıyla mutlu huzurlu sağlıklı nice bayramlara inşallah ;)

    YanıtlaSil
  2. Yelizcim size de iyi bayramlarrr!! Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. makaronlara bayiliyorum, ozellikle de renklerine. benim blogumda da makaron postu var.

    linki burada http://gonchagoncha.blogspot.com/2011/07/macarons.html

    Cupcake tadinda bir bayram diliyorum hepimize;)

    YanıtlaSil
  4. Goncha Goncha, aa hemen bakıyorum postuna :) Çok teşekkürler!!

    YanıtlaSil
  5. oh it seems delicious!!!! These photos are amazing! Love them
    bisous marilia

    YanıtlaSil
  6. Canim makaronlara bayilirim, yazmistim. Pelit inkileri de ilk firsatta denemem lazim, degisik tadlar denemisler sanirim. Ojelerin ve ellerin yakiyor yine : ) Iyi bayramlar canim.

    YanıtlaSil
  7. Makaronlar çok leziz görünüyor,iyi bayramlar tatlım;)

    YanıtlaSil
  8. First off, thanks for visiting my blog. Very appreciated :)

    Secondly, thanks for the English transition. LOL :D I thought I'll have a hard time understanding your posts.

    Thirdly, tomorrow will be a holiday to join celebration of the muslim community here in our country.

    Lastly, those macarons look delicious!

    We can follow each other if you like. :)

    http://moochinginspirations.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. iyi bayramlar canım!!

    YanıtlaSil
  10. So beautiful pics sweetie!!I love the colours :)

    Check my Blog http://alittlebitofshine.blogspot.com/
    and on-line store http://shopalittlebitofshine.blogspot.com/ !! :)

    YanıtlaSil
  11. i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member.

    and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

    i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
    u can contact me at : cheeringwinda@yahoo.com

    YanıtlaSil
  12. Makaronlardan daha şeker çıkmışsın :)

    YanıtlaSil
  13. Simdi benim canim feci bir sekilde macaron cekti :)) Cok lezzetli görünüyorlar!

    Blogunu yeni kesfettim, banda beklerim :)

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Mmmm kahveliyi pek sevmem ama muzlu ve damla sakızlı en sevdiğim.Divanın her önünden geçtiğimde alırım hemen :)Artık adam da tanır oldu macaron di mi diyor :)Pasta alcağım zaman yok gerçekten bu kez pasta falan diye gülüşüyoruz ama pelit'in macaronlarını denememiştim.Bu arada bebeğim ojeler benim de vazgeçemediğim ojeler sana da ayrı yakışmış hani :)Ben bir mim başlatayım demiştim buradan duyurmak isterim ki sen de mimlendin :)Tabi bayram koşturması vaktin olursa olmazsa da canın sağ olsun öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  15. seninde bayramını kutlarım canım

    YanıtlaSil
  16. Makaronlar harika görünüyor. Makaronlu fotolarında çok enerjik, bayıldım renkli renkli harika olmuş :) Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  17. Marilla and Cristina Maz, thank you :)

    Aylin, teşekkürler canım :) Kesinlikle denemelisin! Değişik ve lezizzz :)

    Followupfashion, sana da iyi bayramlar canımmm :)

    Cherry, I loved your comment sweety :) Waow! We have same celebration! Ok, let's follow each other :)

    Rebel takipte, çok teşekkürler sana da iyi bayramlar canım :)

    Buket, teşekkür ederim canım iyi bayramlar :)

    Amalia, thanks honey, following you ;)

    Winda, thanks sweety! I'll check your blog!

    Hera, waooww bu nasıl tatlı bi iltifat :)

    Bouquet de Fleurs, ayy teşekkürler :) Geliyorum ben de sana :)

    Süslü ve Pembe Dünyam, haha seni çok iyi anlıyorum :) Makaron aşkı <3 Bakıyorum hemen mime de :)

    Benmirza, sana da iyi bayramlaar!!

    Sevda S., Ayy enerji geçiyorsa en mutlusu benim, çok tşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  18. iade-i ziyarete geldim iyiki de gelmişim ne kadar şekersin :) mutlu bayramlar..

    YanıtlaSil
  19. Tubitos, ay çok sevindim :) Mutlu ettin beni, sana da mutlu bayramlar!! :)

    YanıtlaSil
  20. cok güzel görünüyorlar :)
    hayirli bayramlar diliyorum canim
    sevgilerimle Hatice

    YanıtlaSil
  21. Petrol mavi sevilmezmi, çok teşekkür ederim canım :) senin de bayramın kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  22. hi lovely... just followed your blog. i hope follow mine too.

    by the way, i forgot to tell you how gorgeous you are in your pictures...

    love lots!

    http://moochinginspirations.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Yummy macarons ! Lovely pics and blog, if you want we can follow each other ! Kisses from Italy

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    YanıtlaSil
  24. Vale, thanks sweety! Kisses!

    YanıtlaSil
  25. bu postu bir macaron canavarı olarak en çok ben sevdim sanırım! ;) renkler süper, fotoğraflara bayıldımm

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  26. PD, teşekkürler canımm :)

    YanıtlaSil
  27. ah ah makaronlara bayılıyorum şimdi görünce yine canım çekti! :)
    iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  28. macaronla ojen çok güzel uymuş;)
    iyi bayramlar
    http://berrilla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. @Tuğba, dimi olsa da yesek yine :)) sana da iyi bayramlar!!

    @Berilla, teşekkür ederim, özel sürdüm zaten :)) Beğenmene sevindim, iyi bayramlar!

    YanıtlaSil
  30. yummyyyy canım çekti :) fotoğraflar da çok şeker :)

    YanıtlaSil
  31. Zet, hoşgeldin! :) Tşekkürler!

    YanıtlaSil
  32. hmmm sanrim ben bugun seker komasina giricem.. :))) cok seker postlar yapmissin cok ayip ama ! :))

    YanıtlaSil
  33. Lulu's life, EVET, tatlı komasındaymışım bir dönem :)))

    YanıtlaSil
  34. afiyet olsun cnm sana :D nedense herkes sever bir ben sevmem pek :D

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  35. A aa ilk defa sevmeyen duydum bak :) Saol canımm..

    YanıtlaSil
  36. mmmmmmmmm
    they look delicious!

    www.mykitschworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  37. canim cekti aksam aksam, :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  38. Makaronlar biteli çok oldu, yani benim de canım çekti şimdi sen böyle yazınca :)

    YanıtlaSil
  39. Awesome post, where is the rss? I cant find it!

    YanıtlaSil
  40. Adsız, thanks! You can follow me by google reader, you can see folloe button left of the page.. And you can also follow me on twitter and facebook.. Or subscribe your mail adress via below of the page, kisses for your attention! :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...