9.11.2011

Miss World 2011

 

Dünyada yapılan güzellik yarışmaları içerisinde, farklı ülkelerden en çok kızın katıldığı ve en detaylı elemeler sonucu seçim yapılan yarışma Miss World'ün 2011 gecesi de sonuçlandı. Yarışma bu yıl Londra'da yapıldı ve 113 farklı ülkenin güzelleri katıldı. Ben çok meraklıyımdır, kaçırmadan izlerim :) 

Yalnız bu yıl, geçen yıllardan farklı oalrak yarışma öncesi feministlerin müdahalesiyle karşılaşıldı, neyse ki durumun üstesinden gelindi ve organizasyon fazla kan kaybetmeden devam etti. Ama "biz güzel değiliz, biz çirkin değiliz, biz sinirliyiz!" yazan pankartlar unutulmayacak :)

Güzellik yarışması deyince, herkesin aklına hemen Venezüella gelir, çünkü bu yılla birlikte 6. Dünya güzelini çıkarmış bulunuyorlar.. Nasıl oluyor kısmına gelince, burada potansiyel görülen kızlar, bu yarışmalara özel okullara gönderiliyor, 12-13 yaşından itibaren çeşitli eğitimler alıyor, 18'ine gelince de bilimum estetik operasyonlar yapılıyor ve paket servis hazır kraliçe oluyor :) Yani bu konu, orada bir sektör, adamlar ülkelerinin reklamını kızlarının güzelliğiyle yapıyor :) 

Bu kadar dedikodudan sonra, bu yıl ne olmuş, kim kaçıncı olmuş ona bakalım..  Ancak blogumun abaza yuvasına dönmesini istemediğim için kızların bikinili fotoğraflarını yayınlamıyorum, merak eden google'lasın, isimleri aşağıda tek tek mevcut :) 

Aa başlamadan önce söyleyeyim, Türkiye yine derece alamadı.. Şimdi rencide etmemek için yayınlamıyorum fotoğrafını ancak bizim sarışın, 170 cm boyunda, henüz tırnaklarını yemekten vazgeçememiş, ve sokakta görseniz ilginizi pek de çekmeyecek nitelikte, diğer nitelikleri de vasat.. Böyle bir kızı gönderirsek, farklı bir sonuç bekleyemeyiz tabii.. Ah Azraa aaaah diyorum ve başlıyorumm..
Yukarıdaki fotoğrafta, en tepede de tacını başına almış olarak, 1. olmanın mutluluğuyla gözyaşlarına hakim olamayan, benim de gerçekten beğendiğim, Ivian Sarcos'u görüyoruz, kendisi demin de bahsettiğim gibi Venezüella'nın bereketli topraklarından geliyor.. :)


Yukarıdaki fotoğrataki güzel de Filipin'lerden katılıyor ve yarışmada 2. oldu.. Adı da Gwendoline Ruais.. Bence Sawyer'ın karısından sonra popüler olan uzakdoğu havalı çıtır modasının yüzü suyu hürmetine 2. olmuş bu arkadaş.. Gördüğünüz gibi Venezüella'nın yanında nasıl da şaşkın sırıtıyor, o da pek beklemiyormuş herhalde :)


Yukarıdaki güzel ise Amanda Victoria Virolava Perez.. Kendisi yarışmaya Porto Riko'dan katılıyor ve tahmin edeceğiniz üzere 3. oldu.. Geçen yılın 3.sünden tacını alırken de fotoğrafı mevcut, bence sevimli bir kız.. Eveet ilk üçü geride bıraktık ama diğer kızlar üzülmesin diye teselli sıfatlarımız da var... Mesela plaj güzeli, mesela topmodel... Devam edelim :)


Yukarıda gördüğünüz Zhanna Zhumaliyeva, Kazakistan'dan katılıyor ve yarışmadan teselli ödülü olan Topmodel unvanıyla ayrıldı.. Değişik, sevimli bir tip olduğunu düşünüyorum, gülüşü tatlıymış, yeşil yakışmış :)



                                                                                                            
                                 

Veee son olarak yanda görmekte olduğunız dereceye giren tek sarışın, yarışmanın yapıldığı ülke olan İngiltere'den Alize Mounter.. Kendisi Plaj Güzeli seçildi :) 

Dereceye girmiş / girmemiş tüm adaylarla ilgili bilgiye www.missworld.com adresinden ulaşabilirsiniz. Bakın bakalım "Ah be şu da dereceyi hak ediyormuş bak yazık olmuş!" diyeceğiniz birileri var mı? Ya da bakın bizim Türk kızı nasıl? Bakın siz siteye, sonra yorum bölümünde dedikoduya devam :)) xoxo







***************************************************

Hello everybody! You know, last night Miss World Beauty Contest has crowned! :) I always loved this competitions, they're so funny for me.. I am so pleasent about the results this year. There were 113 girls from different countries and the event was in London. If somebody talks about this contests, it's a must to remember Venezuella.. They have crowned as a Miss World, 6th time! It's a real sector there! Venezuellan girls start to educations at 12 years old for this events, there are lots of special school there.. And after the educations, if necessary, the plastic surgeries come out.. And we can get lots of Miss world with this strategy :) Beside all of them, they're really beautiful people.. :) So, let's start to intruduce beautiful girls to you.. By the way, I don't wanna share their pics with bikini here, because that's not teenage boy's blog, but if you want just google her name :)

As you see first photos, Ivian Sarcos from Venezuella got the crown! She is Miss World 2011! Yayy! :)) I think she is really beautiful...



Over a billion viewers from around the world tuned into see her crowned the winner, with runner up prizes going to Miss Philippines and Miss Puerto Rico. Fans who were unable to follow the final on television were kept up-to-date on the internet via live streaming and Facebook updates and tweets. 

Representing the UK, Miss England, Alize Mounter, and Miss Scotland, Jennifer Reogh, both made it into the top seven. But Miss Wales, Sara Manchipp, and Miss Northern Ireland, Finola Guinnane, did not make it to the semi-final.

Runners up: Miss Puerto Rico, Amanda Victoria Vilanova Perez, left, and Miss Philippines, Gwendoline Gaelle Sandrine Ruais. You can see them 2nd and 3rd photos of girls..

Runners up: Miss Puerto Rico, Amanda Victoria Vilanova Perez, left, and Miss Philippines, Gwendoline Gaelle Sandrine Ruais


And after them, Zhanna Zhumaliyeva from Kzakshtan has won the Topmodel award and Alize Mounter from England won the "Beach Beauty" award.. You can find their photos above too..



You can find all other details and other candidates at www.missworld.com . After looking that, come here for some gossip :) How did you find the girls? Who would you prefer as Miss World? :) Waiting your comments! Kisses....


39 yorum:

  1. hahahh cok derın nokta atıslarında bulunmussun canım bencede bız guzel degılız sınırlıyız ahahaha:)cok sevdım

    YanıtlaSil
  2. Grace, Hahaha :)) sevindim beğenmene.. Aynen, biz o feministlerden bile daha sinirliyiz..

    YanıtlaSil
  3. Amber GREASLEY bu kızın çok tatlı suratı var sanki 2. bu olsa daha iyi olurmuş gibi geldi bana=))

    YanıtlaSil
  4. Sunshine, evet şimdi baktım da Amber güzelmiş.. 2. benim de çok içime sinmedi ya..

    YanıtlaSil
  5. benim de içime sinmedi Allah'ım affetsin pek güzel bulamadım ben...

    YanıtlaSil
  6. We love your blog! just make your own followers. We would very much like you would do the same for us. every week we will write in your post! 1 kiss saleem

    YanıtlaSil
  7. Sushine, neyse içi güzel olsun ;p

    Saleem, ok sweety, thanxx so MUCH! kİSSES

    YanıtlaSil
  8. Hi :) I just found your blog and I think it's great! I love what you post about :) I think you might like my blog too! It's a personal style and fashion blog by me from England. I would love for you to check it out and comment if you like it!

    www.raindropsofsapphire.com

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir ülkedir bu Venezüella :)

    YanıtlaSil
  10. RaindropsofSaphire, thankss!!

    Bolat, :)

    YanıtlaSil
  11. 2. kız güzel falan değil ama jürinin takdirine bırakıyorun :) ama azra konusunda haklı mısın değil misin tartışmamız lazım nesi güzel o kızın bbeee diyerek çemkirmek istiyorum :) yazı için eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  12. Beautiful girl!

    Check my Blog http://alittlebitofshine.blogspot.com/
    and on-line store http://shopalittlebitofshine.blogspot.com/ !! :)

    YanıtlaSil
  13. Tanerözçelik, ben de Azra için aynen senin gibi düşünüyordum ama YokBöyle Dans'tan sonra hayranlığım kat be kat arttı :) Şimdi çok beğeniyorum. Ama Dünya Güzeli unvanı konusunda birazcık şüpheliyim :))) 2. kız torpilli demek :))

    Amalia, I think so :))

    YanıtlaSil
  14. hıııııııııııııııhhhh, ben hepsinden güzelim :D :D

    YanıtlaSil
  15. Wow she's super beautiful.

    -Ly
    http://www.lyzhang.com

    YanıtlaSil
  16. love your blog sweet!!!
    te invito a que te pases por el mio y a que me sigas si te gusta.
    a kiss;Claire.
    c.o.c.o.
    http://lookingforthestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Hamide, haklısın ya var mı Türk kadınından güzeli.. Yemeğin salçalısı kadının kalçalısı diyerek olaya son noktayı koyuyoruz :)

    Ly, yeah she is pretty cool :/

    Claire Vazguez, thanks honey!!

    YanıtlaSil
  18. i didnt follow the miss world show
    tbut thanks for sharing
    have just realized venezuela have won so many

    xoxo
    style frontier

    YanıtlaSil
  19. fhenny, Yes, so so many... :)) Thanks for your nice comment.. It's cool motivation for me ;)

    YanıtlaSil
  20. Bende meraktan baktım yarışmacılara ben en çok Avustralyalı yarışmacıyı beğendim.Sonra Arjantin ve Fransa adayları güzel geldi..Bizden katılan Türk kızı cidden çok vasat,sonuca şaşırmamak gerek!!

    YanıtlaSil
  21. Hi, your blog is inspiring! You are a very interesting person. I will follow you!
    xoxo

    http://nikandpic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Lame ve Dore, katılıyorum Avustralyalı bence de çok hoş.. O benim gözüme ilk çarpanlardandı :) Bizimkiler ciddiye almıyor saçmasapan bir yarışma yaptılar zaten BBG gibi eve koyup, 2. olanı da Miss World'e gönderdiler, gerçi zaten 1. de pek birşeye benzemiyor ya.. Bikere eve koyunca anladık, hiçbirinin kafası çalışmıodu..

    YanıtlaSil
  23. Nik, thank you so much! :)

    YanıtlaSil
  24. hepsi çoooook güzeller ya,aynalara küsmeme az kaldı.neyse en azından hiç bir zaman venezuela'ya gitme hayali kurmıcam ki bu kadar güzeli bir arada görmeyeyim daha da önemlisi sevgilim görmesin hehehehe :)))ama güzel post tesekkürler

    YanıtlaSil
  25. Bence de birinci bir icim su, dogru karar. Bana o turkuazli taci bir kac saatligine odunc verir mi acaba, soyle bir foto cekim yapsam turkuazlarimla ne guzel olurdu :))

    YanıtlaSil
  26. Şimdiiik, uzun, upuzun yorumuma başlıyorum. :)
    Bir kere ben 2. kızı birinciden daha fazla beğendim. 1. olan kızın sanki estetik yaptırmaktan yüzü gözü kırışmış gibi çekilmeler var yüzünde. Gülmesi de ağlaması da çirkin. 2.nin kendine has bir havası var hiç değilse diyorum. (Ben de çekik göz bir tip olduğum ve Tatar olduğum için 2. kıza torpil yapıyor olabilirim.)Kazakistanlı kızı çok beğendim. Yüzü çok karakteristik...
    Şimdi aşağıda kendi beğenime göre yarışmaya neden bu kızlarla katılmış anlayamadığım ülkeleri yazacağım. Sonra da güzelmiş dediğim ülkeleri...
    Ayrıca Australia için neden güzel dediğinizi anlayamadım. Hemen herkes cepheden poz vermiş, kız arkadan şöyle bir yüzünü döndürmüş. Yüzünün tamamını bile göremiyoruz. :/
    Bu yorum biraz çemkirme dolu olacak, artık kusuruma bakmazsınız. :DD
    Eveeeet, "neden bu kızlarla katılmış acaba" ülkeleri: Argentina, Belize, Brazil, Cape Verde, China PR, Cyprus, England, Germany, Guam, Lesotho, Liberia, Namibia.

    Ve şimdi de bence çok güzellermiş dediğim ülkeler:
    Bolivia, Costa Rica, Egypt, Indonesia, Kazakhstan, Mauritius, Philippines, Sudan, United States, Uruguay, US Virgin Islands, Vietnam.

    Ohh beee bitirdim sonunda. :D
    Bu yorumu yazarken, güzellik anlayışı ve zevkler nasıl da değişken diye düşündüm içimden. Size çirkin gelen bana nasıl güzel geliyorsa, bize çirkin gelenler de jüriye güzel gelmiş olmalı... :)

    YanıtlaSil
  27. Farfield, hahaha koptum yaa :) Se ne kkrkuosun ya Mertcan seni asla terketmez bu çirozlar için :)))

    Aylincim, ahahah süpersin :)) Kaçıralım tacı? Ben o toz pembe elbiseye de bayıldımmmm :(

    Tannesi, oooo bu nasıl güzel bir yorum yaa :)) Çok eğlendim okurken, hep bekliyorum senin yorumlarını :) Belize, Brazil, Cape verde, china, cyprus hakkındaki çirkin yorumlarına katılıyorum ben de şaşkınım :o Ama İngiltere çok iyi olmasa da dereceye az da olsa girmiş, demek haklılarmış..
    Bence de Kazakistanlıkarakteristik ve çok güzel gülüyor, 2.nin de hoş bir havası var ama 2. olmayı ne akdar hakediyor bilemedim. Malezya, Nepal, Zimbabwe de oldukça feci bence.. Türk kızından hiç bahsetmemişsin? :)))
    İyilere bakalım şimdi, Sudanla Egypti beğenmedim ancak United States ve Uruguay çok hoş :)

    Yalnız sıralama çok daha farklı düşündüğümüzden :)

    http://www.missworld.com/pages/Live-Score-Board/25.html

    YanıtlaSil
  28. Ahahahah, bizi sona bırakmıştım, değinmeyi unutup yorumumu sonlandırmışım. :)
    Biz mi? Biz tabii ki neden bu kızla katılmış dediğim ülkeler arasındayız. Allah aşkına ne Türk kızı simasını yansıtıyor, ne de buraya katılacak kadar güzel... Hani karakteristik bir Türk kızı koymuşlar ama biz beğenmemişiz desem neyse... Australia için katılsa daha isabetli olurdu. Bir kere Türk kızları kaşlı gözlüdür. Bu kızcağız yazık kaş yoksunu... Bu kız bizi yansıtmıyor bence...

    YanıtlaSil
  29. Kesinlikle katılıyorum, saçma yarışmanın saçma "güzeli" oldu kendisi.. Daha tırnaklarını yemekten vazgeçemeyen bi kızın dünya güzeline oynamaya hakkı bile yok bence :)

    YanıtlaSil
  30. birinci olan gercekten cok guzel,haketmıs :) dunya guzellerı genelde bu tıp kızlar oluyor zaten azra akın da bu tarz bır kızdı ki Tr ıcın gonderılen kız Turk gıbı bıle durmuyor, dereceye gırmesı abes olurdu zaten, guzel yanı sımdı elı yuzu duzgun ama bı cekıcılıgı bı ışıgı yok..

    YanıtlaSil
  31. Zülal, sana tamamen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  32. was not able to watch the pageant but so proud to know that our representative was 1st runner up :)

    iam_kbc

    YanıtlaSil
  33. 1.yi ben de çok beğendim bakınca zaten insanı çarpan bir güzelliği var ama venezüela'da bu işin sektör olmasına çok ama çok şaşırdım canım :) bu gidişle daha çoook dünya güzeli çıkarırlar şaşırmam artık :)



    BeTwin Us

    YanıtlaSil
  34. BtTwin Us, evet oldukça garip bir durum canım :))

    YanıtlaSil
  35. Ahah güzel yazı olmuş gerçekten. Galiba biraz da Uzakdoğulu tipler rağbet görüyor bu sıra,ne dersin?

    Sevgiler..

    avalonese.blogspot.com

    YanıtlaSil
  36. Avalon, aynen ya çekiklere bi rağbet var sorma.. Bu yıl tatarların yılı olacak :))

    YanıtlaSil
  37. venezuladaki konuyu bilmiyordum yaa demek estetikli kızlarıyla reklamlarını yapıyorlar vayy bee :))

    YanıtlaSil
  38. Tubitos, sorma yaa gerçekten durum budur :)))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...