8.11.2011

MTV EMA 2011 hosted by SELENA GOMEZ !


Dün akşam canlı olarak yayınlanan MTV EMA ödül töreni, acap kostümler  ve muhteşem şovlar hala aklımda.. Eminim herkesin aklına önce Lady Gaga geliyor, her zamanki gibi tüm garipliğiyle ortama damgasını vurdu.. :) Ödülleri de topladı gitti.. Ama benim için gecenin starı kesinlikle Selena Gomez'di.. Gecenin sunuculuğunu yapan 92'li bu çıtırdan gözlerimi alamadım.. Şimdiye kadar Justin Bieber'la çıkıyor he şanslı kız diye düşünürken artık Justin için, şanslı çocuk diye düşünüyorum :) Ayrıca dünden beri aynaya bakmak istemiyorum. Selena uzaydan filan gelmiş olmalı bence.. Ya da o dudaklar ve bacaklar, ve geri kalanlar şaka olmalı... Neyse.. :) Şimdi sizlerle gece boyunca giydiği giysileri inceleyeceğiz.. Bu balerinimsi, beyaz kuğumsu, gelinimsi, orkidemsi.. Nasıl tabir edeceğimi şaşırdığım muhteşem beyaz Marchesa elbise ile başlayalım... Saç makyaj, sırt dekoltesi, ayakkabı 10/10 veriyorum!


Aşağıdaki üçlemeye geçelim bakalım.. Burada da ilk fotoğrafta giydiği sırtı açık kırmızı tulum, ondan başka kimseye yakışmazdı diye düşünüyorum. Yani kıyafet çok başarılı olmasa da Selena'ya laf yok.. İkinci fotoğrafta oldukça sevimli görünüyor yine sarı bluzu ve yüksek bel etnik desenli şortu ile.. Üçüncü fotoğrafta esprili olsun diye ya da yaşını hatırlatmak için olsa gerek, spor bir halde geliyor Selena, eldivenlere de bak :) Eh, sevimli diyelim :)


Aşağıdaki elbise oldukça farklı bir tasarım ve renkleri deseni süper ancak kesinlikle günışığında giymek için değil.. Önce çok ilgimi çekmemişti ancak ikinci fotoğrafta ateş ışığında aldığı hali görünce bayıldım :) Bu elbiseyi giyince, eline de bir meşale alması gerek Selena'nın.. Yırtmaç da güzel :)


Bu elbise ile de Selena harika bacaklarını gözler önüne sermiş, bileziğini de çok sevdim. Zaten saçı makyajı oldukça başarılı, şık, sade, doğal.. Elbisenin üst kısmı ilk bakışta bir önlük izlenimi yaratsa da, içindeki Selena olunca, elbise de güzelmiş diyorum :) Ne kadar da objektif değil mi yorumlarım? :) Kusura bakmayın hala etkisindeyim..


Aşağıdaki üçlemede de birinci fotoğrafa bakınca "yokkk artıkkk!!" diyorum, fazla güzel buluyorum, canım sıkılmaya başlıyor geçiyorum.. İkinci fotoğraf bu ruh halimdeyken beni biraz neşelendiriyor, çünkü burada (Selena yine harika olsa da, omuz-kol muntazamlığına dikkat!) elbiseyi çok sevmiyorum. Kolyeyi de sevmiyorum. Zaten bu elbiseyi azıcık kilolu birisi giyse neler olabileceğini düşünmek istemiyorum. Ayrıca bu boyda bir balon etek giymek istiyorsanız, bacaklarınız da Selena'ninkileri andırmalı en azından :) Üçüncü fotoğrafta robot olmuş Selena, kafasını eline almış gelmiş, dore taytı ve rock chic stili sevimli.. :) Ne yapsa yakışıyor ya keretaya :)


 Bu giysi eleştirilerimiz ve "tü tü tü maşalaah!" eşliğindeki hayran bakışlarımızın ardından, Selena'nın MTV ekibince geceye özel hazırlanan, "Yaşasın, MTV EMA'nın sunuculuğunu ben kaptım, tebrikler bana!!" isimli ve konseptli klibini sunuyorum sizlere.. Burada da güzeller güzeli kuğu Selena ile küfürbaz, erkeksi ama pin up kızı edasıyla son derece seksi Selena'yı karşı karşıya bulacaksınız.. Kesinlikle izleyin :)


Eğer bu videodan (Selena Gomez Promo - Alter Ego)  hoşlandıysanız, aşağıda yer alan çekim arkası görüntülere bayılacağınıza eminim :) Ve karşınızda Çekim Arkası'nın "Tatlı güzel hanımefendi Selena" bölümü :)



Veee şimdi de ağzı bozuk, yaramaz, maskülen ama seksi Selenaa bölümüüüü.. :))


Eeee nasıl buldunuz Selena'yı? Son durumda, Justin mi daha şanslı Selena mı??? :))

******************************************************

Last night I watched MTV EMA 2011.. There were lots of interesting things to remember.. Lady Gaga's crazy costume, awesome shows, celebirty's red carpet looks, awards and more... But, for me, the best thing was Selena Gomez there.. I've always thought that how lucky she is! She has a boyfriend like Justin Bieber! Whole world is crazy for him.. But now, I can't think anything without how lucky Justin is!! :)) She is really georgeus,1 What are those lips, legs and all the others?! I don't wanna see myself on mirror since yesterday night :) It's not fair! She must be an alien, or something like that.. I put all the dresses she worn yesterday night, but I loved most the white and first one above.. She is a white swan in this Marchesa dress.. I loved it! And I loved her natural, chic make up and hair during the night.. All outfits look great on her.. :) What's happening to me? Am I falling love with her?? Oh my god! :) 

And there is a promo video for MTV EMA by Selena Gomez.. I loved the "Congrulations to me" music video and the two character of her.. One of is a real lady, so shic and elegant and the other one is swearing like a boy, but still so sexy with pin up girl look.. I think you'll love the videos, the second and third videos are the behind the scenes part 1 and part 2.. First part is telling you pretty Selena and second part is bad Selena :) They're so funny! :) 

So what are you thinking now? Who is luckier than the other? Selena or Justin?? :)))

7 yorum:

  1. she looke gorgeous!!!:)
    LOve,
    Nee

    YanıtlaSil
  2. She was great! Like her outfits, especially the first one. :))

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. hola!!!! me gusta mucho tu blog!! y te he encontrado porque viendo los vestidos de la MTV me llamo mucho la atención el de vestido de Selena Gomez!! espero que te guste mi blog y que sigamos en contacto
    http://bysaleem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Thanks for your lovely comment and for accepting my sweet offer ! Following now, waiting for you to follow back :-)Kisses

    Fashion and Cookies
    My Twitter

    YanıtlaSil
  5. Saleem, I don't know your language sweety, I couldn't undersand :(

    Vale, I'm just comin!

    YanıtlaSil
  6. İlk beyaz elbiseye öldüm bittim! Harika!!

    YanıtlaSil
  7. Zet, Bence deee... Biz de istiyoruz biz de... :)

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...