24.11.2011

Mutluluk Formülü 42= Kek Yapmak! :) - Happiness Recipe 42= Make a cake! :)


Haftasonları boş vakit buldukça mutfağa girmeyi seviyorum.. Yine, bu haftasonu boş bir vakit bulunca kendimi kakaolu kek yaparken buldum.. Bir yandan da sizler için fotoğrafladım. Küçüklüğümden beri pastalar, kekler, süslemeleri, yapımları çok ilgimi çeker zaten :) En güzeli de kabın dibinde kalan kek hamurunu sıyırmaktır.. :) Tabii bir  de kek pişirken fırından yayılan nefis kokular.. :) Ayrıca keki hazırladığım 15 dk.lık süre kesinlikle stres attıran bir terapi gibi bence.. Tavsiye ederimm!.. :)

If I have time, I find myself in kitchen at weekends.. I tried to make a chocolate cake last weekend too.. And I also took those photos for you.. Since I was a little girl, I love making cakes, dekorating them.. :) And one of the best things is scraping the bottom of the plate.. :) And of course, delicious smells from the owen when cake is baking.. :) And I think, 15 Minutes in that I preaped the cake, is a perfect way to getting rid of stress, like a therapy :) Definetely, I advice it to you!.. :)



19 yorum:

  1. kek, muffin ya da cupcake yapmak mutlulugun kisa formulu olsa gerek;) ben de cok seviyorum. haftasonu icin fikir verdin bana. tesekkurler. benim en sevdigim uzumlu, tarcinli kakolu kek.

    YanıtlaSil
  2. Bende kek yapmayi cok seviyorum :-) Blogumda sag tarafta translator var, istedigin dile cevirebilirsin yazdiklarimi. Tercümesi o kadar iyi olmasada yeterli sanirim ;-)

    Sevgiler,
    Aylin

    YanıtlaSil
  3. mikserin cirpma aninda ortaya cikarttigi goruntuyu cok severimmmmmm :) Ellerine saglik !

    YanıtlaSil
  4. I also like baking when I have free time. This looks delicious and no doubt it was :)!

    YanıtlaSil
  5. kek yapmakk onu çırpmak tartmak ve sonra tatmakk hiçbişeye değişilmez sanırımm ellerine sağlık sevgiler:)):

    http://pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Goncha, evet evet aynen! Hatta elinde güzel bir cupcake tarifi varsa ve paylaşırsan sevinirim, denemek istiyorum süslüsünden bir tane :)

    Aylin, aa süper oldu söylediğin :) Oradan çeviririm bundan sonra, zaten o kadar tatlı ki çok merak ettim neler yazıyor diye :)

    Lulu's life, ben de köpük köpük çok mutlu oluyorum :)

    Anamarjia, haha :)) Yes, it was really delicious! ;P Thank you!

    YanıtlaSil
  7. Yelizin pasta dünyası, aynen.. Başka bir mutluluk.. :)) Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. yummy!
    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Ayyy canim cekti simdi, ne zamandir kek vs yapmadim, ilk firsatta ben de bu mutlulugu yasiycam. Kremanin dibini yalanmayi ben de cok severim, ahhh annemim o tatli tencerelerini az siyirmadim : ))) Bu arada yazmayi unutmusum bluz Ipekyol bu sezon. Bir de o sapkanin altindaki ben degilim, ahhh keske : )))

    YanıtlaSil
  10. canım bende en çok o sıyırma kısmını seviyorum....;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. love this !!!
    aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık canım.en son kalanı kaşıklamak en güzeli galiba:)

    YanıtlaSil
  13. yarında ben mutfakta olacağım :))

    YanıtlaSil
  14. Glamorous Girl, Definetely! :))

    Aylin at Lila Moonlight, hahaa :) ben de bayılırım ya :) O kabın dibi yok mu! :) Teşekkür ederim bluz marka bilgisi için, ayrıca boşversene sen daha güzelsin :)

    ESRA, herkesin favori aşaması oymuş meğer! :) Kremayı kaptan kaba alıp hep dibini sıyıralım, hiç pişirmeyelim :)))

    Aimee Victoria Long, thankss!!

    Pembe fiyonk, teşekkür ederim canım :) Kesinlikle en güzeli :)

    Buket, hadi bakalım yarın kek pasta günü :)

    YanıtlaSil
  15. wonderful blog...
    ciao my dear friend!


    Marina

    YanıtlaSil
  16. ben bunu bu sekılde yerım =) hamurcuyum ben cıg sevıyorum!

    http://bernabozkurt.com/

    YanıtlaSil
  17. Marina, thanks so much! :) Like yourss..

    Berna B., mMmM süper o zaman, ben de biraz öyleyim :))

    YanıtlaSil
  18. Hani bitmişii Luna?? hemmennn yediniz bitirdiniz mi yoksaaa!?

    YanıtlaSil
  19. Pellora, yaa ben fotoğrafını çekemeden ev ahalisi dayanamadı bozdu kekimiii... :) Sitem ediyorum buradan da :))

    YanıtlaSil

I love your comments! :)

Link Within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...